درباره شارا | تماس | جستجوی پیشرفته | پیوندها | موبایل | RSS
 خانه    تازه ها    پایگاه اخبار    پایگاه اندیشه    پایگاه کتاب    پایگاه اطلاعات    پایگاه بین الملل    پایگاه چندرسانه ای    پایگاه امکانات  
یکشنبه، 30 اردیبهشت 1403 - 07:19   

فراخوان دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی

  فراخوان دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی


ادامه ادامه مطلب یک

رئیس اوپن‌ای‌آی اولین تصویر تولید شده توسط GPT-4o را به اشتراک می‌گذارد

  رئیس اوپن‌ای‌آی اولین تصویر تولید شده توسط GPT-4o را به اشتراک می‌گذارد


ادامه ادامه مطلب دو

سام آلتمن می‌گوید نمی‌تواند برای غذا خوردن بیرون برود

  سام آلتمن می‌گوید نمی‌تواند برای غذا خوردن بیرون برود


ادامه ادامه مطلب سه

تبلیغات سامسونگ اپل را به خاطر فاجعه بازاریابی له می‌کند

  تبلیغات سامسونگ اپل را به خاطر فاجعه بازاریابی له می‌کند


ادامه ادامه مطلب چهار

   آخرین مطالب روابط عمومی  
  بازسازی اعتماد عمومی با بازشناسی کارکرد روابط‌عمومی
  آینده روابط‌عمومی با وجود هوش مصنوعی: همزیستی انسان و ماشین
  رقص گوگل با ریتم خودش: پاسخ ساندار پیچای به ساتیا نادلا
  روابط‌عمومی‌ها نقش مهمی در انعکاس خدمات دولت در دستگاه‌های اجرایی دارند
  روابط‌عمومی مدیر مدار یا روابط‌عمومی مردم‌دار؟
  چالش‌های بازاریابی برای کسب‌وکارهای کوچک در سال ۲۰۲۴: گزارش اضطراب را نشان می‌دهد
  مسئولیت اجتماعی و روابط‌عمومی دو روی یک سکه
  ۵ ضعف سرمایه‌‌‌داری و مسوولیت‌‌‌پذیری اجتماعی
  هوش مصنوعی مولد توسعه ربات‌های انسان‌نما را سرعت می‌بخشد: این برای مشاغل چه معنایی دارد؟
  چگونه مدیران می‌توانند از بازاریابی دیجیتال استفاده کنند؟
ادامه آخرین مطالب روابط عمومی
- اندازه متن: + -  کد خبر: 8365صفحه نخست » مقالات روابط عمومییکشنبه، 22 دی 1392 - 19:31
بهره گیری از ارتباطات داخلی برای پشبرد استراتژی بقای سازمان
رکود مالی که در کشورهای مختلف اتفاق می افتد سبب می شود که تمام شرکت ها تحت تاثیر قرار بگیرند. بسیاری از شرکت ها در این شرایط از نظر اقتصادی لطمات بزرگی را دریافت می کنند. به طوری که جایی برای کتمان حقیقت وجود ندارد.
  

شبکه اطلاع رسانی روابط عمومی ایران (شارا)، کیم هریسون- رکود مالی که در کشورهای مختلف اتفاق می افتد سبب می شود که تمام شرکت ها تحت تاثیر قرار بگیرند. بسیاری از شرکت ها در این شرایط از نظر اقتصادی لطمات بزرگی را دریافت می کنند. به طوری که جایی برای کتمان حقیقت وجود ندارد.


بقا و اصلاح شرایط برای موفقیت های آینده، نیازمند عزم جزم شرکت ها دارد و عموما این کار با تغییر استراتژی برای کاهش فشار انجام می شود. دوپونت یکی از این شرکت هاست.


این شرکت زمانی که سیستم مالی ایالات متحده نزدیک به سقوط بود، زنده شد. فروش در برخی شعبه های دوپونت تا 50 درصد کاهش یافته بود.


دوپونت یکی از معتبر ترین شرکت های جهان است، حدود 200 سال سابقه با افتخار دارد، این شرکت دارای 60 هزار کارمند در 70 کشو جهان است.
او تیم رهبری خودش را تا سطح کارکنان به ویژه در حوزه هایی که مجبور به اخراج شده بودند، به تغییر واداشت.


این خطر وجود دارد که رهبران کسب و کار از تکرار برخی پیام ها خسته شوند. کولمن گفت: «ما فکر می کنیم آنها آن پیام را شنیده اند و ما به سوی پیام دیگری حرکت می کنیم، اما با این کار تنها آنها را گیج می کنیم. 15 الی 16 بار درگیری با یک پیام باعث می شود که کارکنان آن را درک کنند و این کاری است که باید انجام شود و این جایی است که شرکت باید به سوی آن حرکت کند.»


وی افزود: « بلاتکلیفی اقتصادی این وظیفه را بسیار دشوارتر ساخته است، اما من فکر می کنم نگهداری کردن به نحوی که ارتباطات- قدرت و امتداد در اطراف آن- در محیط امروز بسیار حیاتی تر است.»


اصل چهارم رهبری کولمن «حفظ غرور در ماموریت سازمان» است. او دریافت که درمرتبه اول، سوالی از کارکنان بپرسد درباره اینکه آیا این شرکت درباره ماموریت خود مصمم است. «این واقعیت مهم است که ما تمرکز خود را بر ماموریتمان حفظ کرده و آن را برای مردم یادآوری کنیم. مردم غرور زیادی بر ماموریت دارند و آنها می خواهند درک کنند که ماموریت تغییر نمی کند، حتی اگر جهان پیرامون ما به طرز بی بدیلی تغییر کرده باشد.»


نکته جالب توجه این است که ارتباطات مرکز همه چهار اصل رهبری است. هیچ یک از این چهار اصل بدون اعمال ارتباطات خوب موثر نخواهند بود. این مورد یادآوری خوبی برای مدیریت ارتباطات و روابط عمومی است.


مترجم: عادل میرشاهی (سردبیر شارا)
منبع: http://www.cuttingedgepr.com/articles/how-company-used-internal-communication-to-drive-survival-strategy.asp



 

   
  

اضافه نمودن به: Share/Save/Bookmark

نظر شما:
نام:
پست الکترونیکی:
نظر
 
  کد امنیتی:
 
   پربیننده ترین مطالب روابط عمومی  

  هفت گام برای توسعه روابط‌عمومی


  8 راه برای تقویت رابطه ایمنی عمومی - جامعه با روابط‌عمومی


  ۵ ضعف سرمایه‌‌‌داری و مسوولیت‌‌‌پذیری اجتماعی


  مرجعیت رسانه‌ای


  7 کلید برای به دست آوردن بیشترین بهره از هوش مصنوعی مولد


  در نکوهش چاپلوسی و رفتارهای منافقانه


  شیفتگی جمعی


  ارتباطات پایدار و نقش روابط‌عمومی‌


  چگونه اخبار جعلی را در طول جنگ تشخیص دهیم؟


  چگونه مدیران می‌توانند از بازاریابی دیجیتال استفاده کنند؟


 
 
 
مقالات
گفتگو
گزارش
آموزش
جهان روابط عمومی
مدیریت
رویدادها
روابط عمومی ایران
کتابخانه
تازه های شبکه
آخرین رویدادها
فن آوری های نو
تبلیغات و بازاریابی
ایده های برتر
بادپخش صوتی
گزارش تصویری
پیشنهادهای کاربران
اخبار بانک و بیمه
نیازمندی ها
خدمات
خبرنگار افتخاری
بخش اعضا
دانلود کتاب
پیوندها
جستجوی پیشرفته
موبایل
آر اس اس
بخشنامه ها
پیشکسوتان
لوح های سپاس
پیام های تسلیت
مناسبت ها
جملات حکیمانه
پایان نامه ها
درباره شارا
تماس با ما
Shara English
Public Relation
Social Media
Marketing
Events
Mobile
Content
Iran Pr
About Us - Contact US - Search
استفاده از مطالب این سایت با درج منبع مجاز است
تمام حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به شارا است
info@shara.ir
  خبر فوری: معرفی کتاب «هوش مصنوعی روابط‌عمومی در عمل» منتشر شد