درباره شارا | تماس | جستجوی پیشرفته | پیوندها | موبایل | RSS
 خانه    تازه ها    پایگاه اخبار    پایگاه اندیشه    پایگاه کتاب    پایگاه اطلاعات    پایگاه بین الملل    پایگاه چندرسانه ای    پایگاه امکانات  
سه شنبه، 15 خرداد 1403 - 02:19   

فراخوان دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی

  فراخوان دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی


ادامه ادامه مطلب یک

آرشیو اینترنت تحت حملات دیداس قرار گرفته است: چه خبر و چه باید کرد؟

  آرشیو اینترنت تحت حملات دیداس قرار گرفته است: چه خبر و چه باید کرد؟


ادامه ادامه مطلب دو

نقشه برداری از آگاهی انسان: مطالعه‌ای پیشگامانه

  نقشه برداری از آگاهی انسان: مطالعه‌ای پیشگامانه


ادامه ادامه مطلب سه

واحد ابری گوگل اعلام کرد که این هفته کارمندان خود را اخراج می‌کند

  واحد ابری گوگل اعلام کرد که این هفته کارمندان خود را اخراج می‌کند


ادامه ادامه مطلب چهار

   آخرین مطالب روابط عمومی  
  چرا رسانه‌های اجتماعی "گلوله نقره‌ای" برای بازاریابی نیستند؟
  ۴ نکته آموزش رسانه‌ای برای مدیران سطح بالا
  ۱۰ ایده‌ نوآورانه برای ارتقای روابط‌عمومی
  بازگشت به مبانی بیان آزاد
  استراتژی کلیدی برای رشد یک تجارت عکاسی سودآور
  ال‌جی با ابتکار "خوش‌بینی به فید خود" به دنبال ترویج فضای مثبت در شبکه‌های اجتماعی است
  واحد ابری گوگل اعلام کرد که این هفته کارمندان خود را اخراج می‌کند
  ذهن‌های متصل، ارتباطات قدرتمند: رهبری روابط‌عمومی در عصر تحولات
  انتخابات هیات رئیسه شورای هماهنگی روابط‌‌عمومی‌های استان کرمانشاه برگزار شد
  بازگشت به رفت‌وآمد: چه چیزی تغییر کرده است؟
ادامه آخرین مطالب روابط عمومی
- اندازه متن: + -  کد خبر: 8536صفحه نخست » ادامه مطلب یکچهارشنبه، 2 بهمن 1392 - 10:10
سیدعلی جلالی نظری رئیس اداره کل روابط عمومی و بازاریابی بانک سپه شد
شبکه اطلاع رسانی روابط عمومی ایران (شارا)- با حکم مدیر عامل دکتر سید علی جلالی نظری رئیس اداره کل روابط عمومی و بازاریابی بانک سپه شد.
  

با حکم مدیرعامل
سیدعلی جلالی نظری رئیس اداره کل روابط عمومی و بازاریابی بانک سپه شد


شبکه اطلاع رسانی روابط عمومی ایران (شارا)- با حکم مدیر عامل دکتر سید علی جلالی نظری رئیس اداره کل روابط عمومی و بازاریابی بانک سپه شد.


به گزارش شارا به نقل از پایگاه اطلاع رسانی بانک سپه طی مراسمی سید کامل تقوی نژاد مدیر عامل بانک سپه حکم ریاست سید علی جلالی نظری به اداره کل روابط عمومی و بازاریابی را ابلاغ و از تلاشهای محسن ملکی ریاست پیشین این اداره کل تشکر و قدردانی کرد.


براساس این گزارش دکتر سید علی جلالی نظری دارای سوابقی همچون معاونت اداره کل روابط عمومی و بازاریابی، مدیر منطقه 3 بانک سپه تهران، ریاست اداره کل حوزه مدیریت عامل و هیات مدیره، معاونت مدیریت امور مناطق تهران و آزاد تجاری-صنعتی و همچنین مدیر امور طرح و برنامه در بانک ملی بوده است.


مدیرعامل بانک سپه در مراسم معارفه رییس اداره کل روابط عمومی و بازاریابی این بانک ضمن اظهار امیدواری برای موفقیت در مسئولیت جدید، وی را از مدیرا ن دارای کارنامه موفق در بانک سپه دانست.
سیدکامل تقوی نژاد در ادامه ضمن تشکر از زحمات محسن ملکی رییس پیشین اداره کل روابط عمومی و بازاریابی اظهار داشت: اهمیت و جایگاه روابط عمومی با توجه به ظرفیت های بالای آن برای رسیدن به اهداف مدنظر بانک بسیار مهم و استراتژیک است.


کاظم چقازردی عضو هیات مدیره بانک نیز در این مراسم با اشاره به اهمیت جایگاه روابط عمومی تاکید کرد: وظیفه روابط عمومی است تا با تصویر سازی صحیح از بانک در افکار عمومی و ایجاد ارتباط مناسب درون سازمانی زمینه تحقق اهداف سازمان و پویایی آن را بیش از پیش فراهم آورد.


عضو هیات مدیره با بیان اینکه اگر جریان اطلاعات مبتنی بر ارتباط دوسویه باشد پویاتر و اثرگذارتر خواهد بود گفت: روابط عمومی با توجه به ظرفیتها و ابزاری که در اختیار دارد باید شرایط لازم برای انتقال اینگونه اطلاعات را فراهم کند.


وی در ادامه از زحمات و تلاشهای آقای ملکی رییس پیشین اداره کل روابط عمومی و بازایابی تشکر و قدردانی کرد.


در ادامه این مراسم دکتر جلالی رییس جدید اداره کل روابط عمومی و بازاریابی بانک سپه ضمن تشکر از حسن اعتماد مدیر عامل و اعضای هیات مدیره گفت: باید همه تلاش خود را بکار گیریم تا بانک جایگاه واقعی خود را در بازار پولی و اقتصاد کشور بدست آورد.


وی افزود: وظیفه خطیری بر عهده روابط عمومی سازمانها و نهادها گذاشته شده که اگر درک درستی از این مسئولیت و ابزارهای در اختیار این مجموعه وجود داشته باشد مطمئناً سازمانها خواهند توانست ارتباط موثرتر و پویاتر درون و بیرون سازمانی برقرار کنند.


رئیس اداره کل روابط عمومی و بازاریابی بانک سپه در پایان اظهار داشت: این اداره کل سعی خواهد کرد با شناخت و بهره مندی صحیح از ابزارهای خود تصویری واقعی و درست از اولین بانک ایرانی در ذهن صاحبان اصلی خود یعنی مردم شریف ایران ترسیم نماید.
 

 

 

   
  

اخبار مرتبط:

اضافه نمودن به: Share/Save/Bookmark

نظر شما:
نام:
پست الکترونیکی:
نظر
 
  کد امنیتی:
 
   پربیننده ترین مطالب روابط عمومی  

  چالش‌های مشارکت مسئولانه در سیاست عمومی


  استراتژی کلیدی برای رشد یک تجارت عکاسی سودآور


  ما تمام چیزی که نیاز داریم عشق است: چگونه فرهنگ و شخصیت، حلقه‌های دوستی ما را شکل می‌دهند


  انتخابات هیات رئیسه شورای هماهنگی روابط‌‌عمومی‌های استان کرمانشاه برگزار شد


  بازگشت به مبانی بیان آزاد


  بازگشت به رفت‌وآمد: چه چیزی تغییر کرده است؟


  ۱۰ ایده‌ نوآورانه برای ارتقای روابط‌عمومی


  ذهن‌های متصل، ارتباطات قدرتمند: رهبری روابط‌عمومی در عصر تحولات


  ال‌جی با ابتکار "خوش‌بینی به فید خود" به دنبال ترویج فضای مثبت در شبکه‌های اجتماعی است


  نکات کلیدی و مباحث برجسته دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی


 
 
 
مقالات
گفتگو
گزارش
آموزش
جهان روابط عمومی
مدیریت
رویدادها
روابط عمومی ایران
کتابخانه
تازه های شبکه
آخرین رویدادها
فن آوری های نو
تبلیغات و بازاریابی
ایده های برتر
بادپخش صوتی
گزارش تصویری
پیشنهادهای کاربران
اخبار بانک و بیمه
نیازمندی ها
خدمات
خبرنگار افتخاری
بخش اعضا
دانلود کتاب
پیوندها
جستجوی پیشرفته
موبایل
آر اس اس
بخشنامه ها
پیشکسوتان
لوح های سپاس
پیام های تسلیت
مناسبت ها
جملات حکیمانه
پایان نامه ها
درباره شارا
تماس با ما
Shara English
Public Relation
Social Media
Marketing
Events
Mobile
Content
Iran Pr
About Us - Contact US - Search
استفاده از مطالب این سایت با درج منبع مجاز است
تمام حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به شارا است
info@shara.ir
  خبر فوری: معرفی کتاب «هوش مصنوعی روابط‌عمومی در عمل» منتشر شد