درباره شارا | تماس | جستجوی پیشرفته | پیوندها | موبایل | RSS
 خانه    تازه ها    پایگاه اخبار    پایگاه اندیشه    پایگاه کتاب    پایگاه اطلاعات    پایگاه بین الملل    پایگاه چندرسانه ای    پایگاه امکانات  
چهارشنبه، 16 خرداد 1403 - 03:26   

فراخوان دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی

  فراخوان دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی


ادامه ادامه مطلب یک

۴ نکته برای متخصصان روابط‌عمومی

  ۴ نکته برای متخصصان روابط‌عمومی


ادامه ادامه مطلب دو

60 درصد از پاسخ‌های مدل کپی لیکس حاوی سرقت ادبی است

  60 درصد از پاسخ‌های مدل کپی لیکس حاوی سرقت ادبی است


ادامه ادامه مطلب سه

کم بازده‌ترین کشور جهان

  کم بازده‌ترین کشور جهان


ادامه ادامه مطلب چهار

   آخرین مطالب روابط عمومی  
  کم بازده‌ترین کشور جهان
  چگونه جنگ گوگل علیه مشاغل کوچک منجر به یک بحران روابط‌عمومی شد
  60 درصد از پاسخ‌های مدل کپی لیکس حاوی سرقت ادبی است
  ۴ نکته برای متخصصان روابط‌عمومی
  نقاب دروغ: ریشه‌یابی دروغگویی در جوامع
  روابط‌عمومی مبتنی بر داده: فراتر از معیارهای غرور
  چه چیزی یک رهبر عالی در تغییر ایجاد می‌کند؟
  کاهش توهم هوش مصنوعی
  مینیمال نویسی در روابط‌عمومی
  چرا رسانه‌های اجتماعی "گلوله نقره‌ای" برای بازاریابی نیستند؟
ادامه آخرین مطالب روابط عمومی
- اندازه متن: + -  کد خبر: 9097صفحه نخست » آخرین رویدادهای روابط عمومیسه شنبه، 29 بهمن 1392 - 08:22
مدیر روابط عمومی موسسه عسگریه
جلب اعتماد مشتریان؛ مهمترین وظیفه روابط عمومی
حجت الاسلام خلیلی گفت: جلب اعتماد مردم برای سپرده گذاری کار بسیار مشکلی است و نقش روابط عمومی در این کار بسیار پیچیده است.
  

Description: C:\Users\admin\Desktop\IMG_6783.jpg

شبکه اطلاع رسانی روابط عمومی ایران(شارا)، مدیر روابط عمومی موسسه مالی اعتباری عسگریه گفت: جلب اعتماد مردم برای سپرده گذاری کار بسیار مشکلی است و نقش روابط عمومی در این کار بسیار پیچیده است.

حجت الاسلام "امیررضا خلیلی"  اظهار داشت: روابط عمومی باید شفافیت و زلال بودن کار شبکه مالی را به مشتریان ثابت کند.

وی افزود: اصولا اعتماد با صداقت و راستگویی بوجود می آید و یکی از روش های راستی آزمایی عملکرد موسسات مالی، نوع پخش تیزرهای تلویزیونی و مدل تبلیغ در سطح رسانه ها و افکار عمومی است.

مدیر روابط عمومی موسسه مالی اعتباری عسگریه ادامه داد: تبلیغات نباید مبالغه آمیز باشد و آنچه که واقعیت موجود است، باید در تبلیغات به نمایش در بیاید. به طور مثال می توان به سپرده گذار گفت که دقیقا سرمایه اش در کجا هزینه می شود.

وی تصریح کرد: ما در موسسه اعتباری عسکریه، روابط عمومی را به سه حوزه تقسیم کرده ایم و بر این اساس؛ اعتمادسازی، آموزش و تثبیت آموزش در روابط عمومی ما ساری و جاری است.

حجت الاسلام خلیلی اظهار داشت: تلاش در حوزه جلب اعتماد مشتریان و جذب سرمایه، شفافیت در امور، به روز شدن سازمان به لحاظ سخت افزاری و نرم افزاری و حرکت در جهت توسعه منابع انسانی و ساختار سازمانی از جمله اهداف ماست.

وی افزود: در حال حاضر تیزرهای آموزشی ساخته ایم که در آن نشان می دهیم موسسه مالی فقط به منافع خودش فکر نمی کند، بلکه منافع مشتریان را به آن ترجیح می دهد.

مدیر روابط عمومی موسسه مالی اعتباری عسگریه اضافه کرد: همچنین تیزرهایی را برای شناساندن هنجارها و ناهنجاری های اجتماعی، آموزش بانکداری و آموزش عقود اسلامی ساخته ایم تا در حوزه بانکی و مالی قدم ها موثری برداشته باشیم.

وی ادامه داد: از سوی دیگر در خصوص کارمندان و مجموعه داخل سازمان هم آموزش هایی در حوزه آی تی، بانک داری اسلامی و مشتری مداری برقرار کرده ایم.

حجت الاسلام خلیلی در پایان گفت: من تاکید می کنم که موسسه عسکریه، برای ارزش های انسانی اهمیت ویژه ای قائل است، مشتریان را به چشم ولی نعمتان خود می بیند و آن ها را مسبب این مجموعه بزرگ می داند.

منبع: پول نیوز

 

 

 

   
  

اضافه نمودن به: Share/Save/Bookmark

نظر شما:
نام:
پست الکترونیکی:
نظر
 
  کد امنیتی:
 
   پربیننده ترین مطالب روابط عمومی  

  ۴ نکته آموزش رسانه‌ای برای مدیران سطح بالا


  چرا رسانه‌های اجتماعی "گلوله نقره‌ای" برای بازاریابی نیستند؟


  کاهش توهم هوش مصنوعی


  چه چیزی یک رهبر عالی در تغییر ایجاد می‌کند؟


  روابط‌عمومی مبتنی بر داده: فراتر از معیارهای غرور


  مینیمال نویسی در روابط‌عمومی


  ۴ نکته برای متخصصان روابط‌عمومی


  60 درصد از پاسخ‌های مدل کپی لیکس حاوی سرقت ادبی است


  نقاب دروغ: ریشه‌یابی دروغگویی در جوامع


  کم بازده‌ترین کشور جهان


 
 
 
مقالات
گفتگو
گزارش
آموزش
جهان روابط عمومی
مدیریت
رویدادها
روابط عمومی ایران
کتابخانه
تازه های شبکه
آخرین رویدادها
فن آوری های نو
تبلیغات و بازاریابی
ایده های برتر
بادپخش صوتی
گزارش تصویری
پیشنهادهای کاربران
اخبار بانک و بیمه
نیازمندی ها
خدمات
خبرنگار افتخاری
بخش اعضا
دانلود کتاب
پیوندها
جستجوی پیشرفته
موبایل
آر اس اس
بخشنامه ها
پیشکسوتان
لوح های سپاس
پیام های تسلیت
مناسبت ها
جملات حکیمانه
پایان نامه ها
درباره شارا
تماس با ما
Shara English
Public Relation
Social Media
Marketing
Events
Mobile
Content
Iran Pr
About Us - Contact US - Search
استفاده از مطالب این سایت با درج منبع مجاز است
تمام حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به شارا است
info@shara.ir
  خبر فوری: معرفی کتاب «هوش مصنوعی روابط‌عمومی در عمل» منتشر شد