درباره شارا | تماس | جستجوی پیشرفته | پیوندها | موبایل | RSS
 خانه    تازه ها    پایگاه اخبار    پایگاه اندیشه    پایگاه کتاب    پایگاه اطلاعات    پایگاه بین الملل    پایگاه چندرسانه ای    پایگاه امکانات  
پنجشنبه، 10 خرداد 1403 - 22:05   

فراخوان دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی

  فراخوان دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی


ادامه ادامه مطلب یک

گوگل در تلاشی برای خرید هاب‌اسپات در بزرگترین معامله خود، مایکروسافت را به چالش می‌کشد

  گوگل در تلاشی برای خرید هاب‌اسپات در بزرگترین معامله خود، مایکروسافت را به چالش می‌کشد


ادامه ادامه مطلب دو

ربات‌ها در استارباکس ناور 1784: 100 ربات به مشتریان خدمات ارائه می‌دهند

  ربات‌ها در استارباکس ناور 1784: 100 ربات به مشتریان خدمات ارائه می‌دهند


ادامه ادامه مطلب سه

زندگی شاد بدون رسانه‌های اجتماعی

  زندگی شاد بدون رسانه‌های اجتماعی


ادامه ادامه مطلب چهار

   آخرین مطالب روابط عمومی  
  استراتژی‌های روابط‌عمومی برای رسیدن به نسل Z
  چگونه یک برند شخصی قوی بسازیم: نکات کلیدی از کارشناسان
  آنچه در مورد اطلاعات نادرست به شما می‌گویند را باور نکنید
  نرخ تبدیل آزمایش رایگان چقدر است؟
  اپل هوش مصنوعی مولد را به ایموجی‌ها اضافه می‌کند: چه معنایی دارد؟
  کانوا: ابزارهای طراحی خود را برای تسلط بر فضای کاری حرفه‌ای ارتقا می‌دهد
  زندگی شاد بدون رسانه‌های اجتماعی
  مرتبه استادی، عنوانی که برازنده او بود
  مرتبه استادی، عنوانی که برازنده او بود
  هنر جنگ روابط‌عمومی
ادامه آخرین مطالب روابط عمومی
- اندازه متن: + -  کد خبر: 9140صفحه نخست » خبر یکچهارشنبه، 30 بهمن 1392 - 20:22
چهارمین سالنامه تخصصی روابط عمومی منتشر می شود
شبکه اطلاع رسانی روابط عمومی ایران (شارا)- رییس موسسه کارگزار روابط عمومی با اشاره به استقبال روابط عمومی ها در سال گذشته گفت: امسال چهارمین سالنامه تخصصی روابط عمومی منتشر می شود.
  

شبکه اطلاع رسانی روابط عمومی ایران (شارا)- رییس موسسه کارگزار روابط عمومی با اشاره به استقبال روابط عمومی ها در سال گذشته گفت: امسال چهارمین سالنامه تخصصی روابط عمومی منتشر می شود.


به گزارش شارا، مهدی باقریان در نشست سپاس از همکاران دبیرخانه در برگزاری کنفرانس دهم و استقبال کم نظیر مدیران و کارشناسان روابط عمومی پیرامون یازدهمین کنفرانس بین المللی روابط عمومی ایران، تغییرات و ابعاد مختلف برگزاری این کنفرانس در سال 1393 را تشریح کرد.


دبیرکل کنفرانس روابط عمومی اظهار داشت: این کنفرانس و جشنواره برتر روابط عمومی های ایران فرصتی است که ما در حوزه‌های مختلف فعالیت روابط عمومی، کار اندازه‌گیری و استانداردسازی فعالیت ها و برنامه های واحدهای روابط عمومی را به‌صورت علمی و عملی گسترش دهیم؛ کار مهمی که در دوره های گذشته انجام نشد. به همین دلیل استانداردسازی فعالیت های روابط عمومی مورد توجه قرار گرفت و با تشکیل کارگروهی از سال گذشته، عملا کار مستندسازی و تدوین شاخص‌های بخش های مختلف روابط عمومی برای دوره ای حداقل دو ساله آغاز شد.


باقریان اضافه کرد: این شاخص ها از منابع ملی و بین المللی تجمیع و شاخص مطلوب و متاثر از فرهنگ بومی برای حوزه‌های مختلف تدوین می شود که کمکی برای واحدهای روابط عمومی برای افزایش کیفیت و دقت و بهره وری است.


باقریان یادآور شد: برای تدوین این شاخص ها استادان دانشگاه، مدیران و کارشناسان روابط عمومی مشارکت دارند و امسال در فراخوان جدید افراد دیگری برای همکاری دعوت می شوند.


وی توضیح داد: برگزاری این کنفرانس، جشنواره و تدوین استانداردهای روابط عمومی با همکاری همه واحدهای روابط عمومی انجام خواهد شد و ما از همه برای مشارکت در این‌کار دعوت می‌کنیم، ضمن این‌که تشکل‌های روابط عمومی نیز برای همکاری اولویت دارند.

 

مرکز پخش:

 

09121938419 - 66570194(021) - 66943670 (021)

 

لینک خرید کتاب: http://kpri.ir/?p=6911

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

   
  

اضافه نمودن به: Share/Save/Bookmark

نظر شما:
نام:
پست الکترونیکی:
نظر
 
  کد امنیتی:
 
   پربیننده ترین مطالب روابط عمومی  

  ارزشیابی ارتباطات: یک چک‌لیست برای سنجش ارتباطات


  زندگی شاد بدون رسانه‌های اجتماعی


  هنر جنگ روابط‌عمومی


  چرا بسیاری از مدیران قادر به رهبری موثر نیستند؟


  مرتبه استادی، عنوانی که برازنده او بود


  اپل هوش مصنوعی مولد را به ایموجی‌ها اضافه می‌کند: چه معنایی دارد؟


  آنچه در مورد اطلاعات نادرست به شما می‌گویند را باور نکنید


  چگونه روزنامه‌نگاران و متخصصان روابط‌عمومی می‌توانند برای تقویت صداهای مختلف با یکدیگر همکاری کنند


  نرخ تبدیل آزمایش رایگان چقدر است؟


  کانوا: ابزارهای طراحی خود را برای تسلط بر فضای کاری حرفه‌ای ارتقا می‌دهد


 
 
 
مقالات
گفتگو
گزارش
آموزش
جهان روابط عمومی
مدیریت
رویدادها
روابط عمومی ایران
کتابخانه
تازه های شبکه
آخرین رویدادها
فن آوری های نو
تبلیغات و بازاریابی
ایده های برتر
بادپخش صوتی
گزارش تصویری
پیشنهادهای کاربران
اخبار بانک و بیمه
نیازمندی ها
خدمات
خبرنگار افتخاری
بخش اعضا
دانلود کتاب
پیوندها
جستجوی پیشرفته
موبایل
آر اس اس
بخشنامه ها
پیشکسوتان
لوح های سپاس
پیام های تسلیت
مناسبت ها
جملات حکیمانه
پایان نامه ها
درباره شارا
تماس با ما
Shara English
Public Relation
Social Media
Marketing
Events
Mobile
Content
Iran Pr
About Us - Contact US - Search
استفاده از مطالب این سایت با درج منبع مجاز است
تمام حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به شارا است
info@shara.ir
  خبر فوری: معرفی کتاب «هوش مصنوعی روابط‌عمومی در عمل» منتشر شد