درباره شارا | تماس | جستجوی پیشرفته | پیوندها | موبایل | RSS
 خانه    تازه ها    پایگاه اخبار    پایگاه اندیشه    پایگاه کتاب    پایگاه اطلاعات    پایگاه بین الملل    پایگاه چندرسانه ای    پایگاه امکانات  
جمعه، 11 خرداد 1403 - 17:09   

فراخوان دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی

  فراخوان دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی


ادامه ادامه مطلب یک

آرشیو اینترنت تحت حملات دیداس قرار گرفته است: چه خبر و چه باید کرد؟

  آرشیو اینترنت تحت حملات دیداس قرار گرفته است: چه خبر و چه باید کرد؟


ادامه ادامه مطلب دو

نقشه برداری از آگاهی انسان: مطالعه‌ای پیشگامانه

  نقشه برداری از آگاهی انسان: مطالعه‌ای پیشگامانه


ادامه ادامه مطلب سه

زندگی شاد بدون رسانه‌های اجتماعی

  زندگی شاد بدون رسانه‌های اجتماعی


ادامه ادامه مطلب چهار

   آخرین مطالب روابط عمومی  
  نقشه برداری از آگاهی انسان: مطالعه‌ای پیشگامانه
  جلسه فوق محرمانه ای در مادرید با حضور مدیران اجرایی گوگل دیپ مایند، آنتروپیک و هوش مصنوعی مایکروسافت آغاز می‌شود
  چرا شرکت در دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی و بیست‌وسومین دوره جوایز طلایی صنعت روابط‌عمومی ایران مهم است؟
  آرشیو اینترنت تحت حملات دیداس قرار گرفته است: چه خبر و چه باید کرد؟
  چیزی که در سال اول کار در روابط‌عمومی دیجیتال یاد گرفتم
  ۵ چیزی که هرگز نباید به رئیس خود بگویید
  به دنبال مشتریان وفادار هستید؟
  استراتژی‌های روابط‌عمومی برای رسیدن به نسل Z
  چگونه یک برند شخصی قوی بسازیم: نکات کلیدی از کارشناسان
  آنچه در مورد اطلاعات نادرست به شما می‌گویند را باور نکنید
ادامه آخرین مطالب روابط عمومی
- اندازه متن: + -  کد خبر: 9224صفحه نخست » پیشخوان شارا-پیشنهادهای کاربران روابط عمومیدوشنبه، 5 اسفند 1392 - 12:24
بانک صادرات ایران با ارزش ترین برند انتخاب شد
شبکه اطلاع رسانی روابط عمومی ایران (شارا)- نشریه تخصصی بنکر با انتشار فهرست ٥٠٠ برند برتر در حوزه بانکداری بانک صادرات ایران را به عنوان با ارزش‌ترین برند در بین بانک های داخلی اعلام کرد .
  

شبکه اطلاع رسانی روابط عمومی ایران (شارا)- نشریه تخصصی بنکر با انتشار فهرست ٥٠٠ برند برتر در حوزه بانکداری بانک صادرات ایران را به عنوان با ارزش‌ترین برند در بین بانک های داخلی اعلام کرد .

 
به گزارش شارا به نقل از روابط عمومی بانک صادرات ایران، نشریه تخصصی بنکر در جدیدترین گزارش خود فهرست ٥٠٠ برتر دنیا در حوزه بانکداری را منتشر و بانک صادرات ایران را به عنوان با ارزش‌ترین برند ( نشان تجاری) در میان بانک های ایرانی اعلام نمود. این فهرست براساس شاخص‌هایی همچون، ارزش برند هر بانک، میزان ثبات و استحکام و ارزش آن در بازار صورت گرفته و در فهرست ٥٠٠ برندبرتر سال ٢٠١٤ بانک صادرات ایران رتبه ٤٢٦ را به خود اختصاص داده است و ارزش برند این بانک ١٩٠ میلیون دلار اعلام شده است.


شایان ذکر است در فهرست ٥٠٠ بانک برتر تنها نام دو بانک ایرانی درج شده و بانک ملی پس از بانک صادرات ایران توانسته است رتبه ٤٧٥ را به خود اختصاص دهد.


براساس گزارش منتشره بانک های امریکایی ولس فارگو، اچ اس بی سی انگلیس، بانک امریکا به ترتیب در رتبه اول تا سوم قرار گرفته‌اند.


گفتنی است موفقیت اخیر بانک صادرات ایران مدیون سیاست گذاری و برنامه ریزی صحیح مدیران عالی، همدلی و همراهی سهامداران، اعتماد مشتریان و تلاش و زحمت همکاران بوده که در صورت رفع محدودیت‌های بین‌الملل، با توجه به زیرساخت‌ و توانمندیهای بانک در عرصه‌های داخلی و خارجی زمینه پیشرفت و اعتلای بیشتری برای آن فراهم خواهد شد.
 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

   
  

اخبار مرتبط:

اضافه نمودن به: Share/Save/Bookmark

نظر شما:
نام:
پست الکترونیکی:
نظر
 
  کد امنیتی:
 
   پربیننده ترین مطالب روابط عمومی  

  آنچه در مورد اطلاعات نادرست به شما می‌گویند را باور نکنید


  چگونه یک برند شخصی قوی بسازیم: نکات کلیدی از کارشناسان


  استراتژی‌های روابط‌عمومی برای رسیدن به نسل Z


  به دنبال مشتریان وفادار هستید؟


  چیزی که در سال اول کار در روابط‌عمومی دیجیتال یاد گرفتم


  ۵ چیزی که هرگز نباید به رئیس خود بگویید


  آرشیو اینترنت تحت حملات دیداس قرار گرفته است: چه خبر و چه باید کرد؟


  چرا شرکت در دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی و بیست‌وسومین دوره جوایز طلایی صنعت روابط‌عمومی ایران مهم است؟


  جلسه فوق محرمانه ای در مادرید با حضور مدیران اجرایی گوگل دیپ مایند، آنتروپیک و هوش مصنوعی مایکروسافت آغاز می‌شود


  نقشه برداری از آگاهی انسان: مطالعه‌ای پیشگامانه


 
 
 
مقالات
گفتگو
گزارش
آموزش
جهان روابط عمومی
مدیریت
رویدادها
روابط عمومی ایران
کتابخانه
تازه های شبکه
آخرین رویدادها
فن آوری های نو
تبلیغات و بازاریابی
ایده های برتر
بادپخش صوتی
گزارش تصویری
پیشنهادهای کاربران
اخبار بانک و بیمه
نیازمندی ها
خدمات
خبرنگار افتخاری
بخش اعضا
دانلود کتاب
پیوندها
جستجوی پیشرفته
موبایل
آر اس اس
بخشنامه ها
پیشکسوتان
لوح های سپاس
پیام های تسلیت
مناسبت ها
جملات حکیمانه
پایان نامه ها
درباره شارا
تماس با ما
Shara English
Public Relation
Social Media
Marketing
Events
Mobile
Content
Iran Pr
About Us - Contact US - Search
استفاده از مطالب این سایت با درج منبع مجاز است
تمام حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به شارا است
info@shara.ir
  خبر فوری: معرفی کتاب «هوش مصنوعی روابط‌عمومی در عمل» منتشر شد