درباره شارا | تماس | جستجوی پیشرفته | پیوندها | موبایل | RSS
 خانه    تازه ها    پایگاه اخبار    پایگاه اندیشه    پایگاه کتاب    پایگاه اطلاعات    پایگاه بین الملل    پایگاه چندرسانه ای    پایگاه امکانات  
چهارشنبه، 9 خرداد 1403 - 23:05   

فراخوان دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی

  فراخوان دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی


ادامه ادامه مطلب یک

گوگل در تلاشی برای خرید هاب‌اسپات در بزرگترین معامله خود، مایکروسافت را به چالش می‌کشد

  گوگل در تلاشی برای خرید هاب‌اسپات در بزرگترین معامله خود، مایکروسافت را به چالش می‌کشد


ادامه ادامه مطلب دو

ربات‌ها در استارباکس ناور 1784: 100 ربات به مشتریان خدمات ارائه می‌دهند

  ربات‌ها در استارباکس ناور 1784: 100 ربات به مشتریان خدمات ارائه می‌دهند


ادامه ادامه مطلب سه

زندگی شاد بدون رسانه‌های اجتماعی

  زندگی شاد بدون رسانه‌های اجتماعی


ادامه ادامه مطلب چهار

   آخرین مطالب روابط عمومی  
  نرخ تبدیل آزمایش رایگان چقدر است؟
  اپل هوش مصنوعی مولد را به ایموجی‌ها اضافه می‌کند: چه معنایی دارد؟
  کانوا: ابزارهای طراحی خود را برای تسلط بر فضای کاری حرفه‌ای ارتقا می‌دهد
  زندگی شاد بدون رسانه‌های اجتماعی
  مرتبه استادی، عنوانی که برازنده او بود
  مرتبه استادی، عنوانی که برازنده او بود
  هنر جنگ روابط‌عمومی
  اطلاع‌رسانی پولی: چالش‌ها و فرصت‌ها
  چرا بسیاری از مدیران قادر به رهبری موثر نیستند؟
  ارزشیابی ارتباطات: یک چک‌لیست برای سنجش ارتباطات
ادامه آخرین مطالب روابط عمومی
- اندازه متن: + -  کد خبر: 9416صفحه نخست » صوت و فیلم روابط عمومیجمعه، 16 اسفند 1392 - 20:09
سخنرانی دکتر مظاهری در کنفرانس روابط عمومی
شبکه اطلاع رسانی روابط عمومی ایران (شارا)- «محمد مهدی مظاهری»، رئیس دهمین کنفرانس روابط عمومی با اشاره به عنوان دهمین کنفرانس بین المللی روابط عمومی، روابط عمومی یکپارچه گفت: شعار روابط عمومی یکپارچه از اهمیت نقش روابط عمومی در ضرورت ایجاد انسجام، هماهنگی و تفاهم در یک نهاد، سازمان و سطح کلان در جامعه حکایت دارد. نقش انسانی، اخلاقی، اجتماعی و کم نظیر روابط عمومی به عنوان حلقه واسط عرصه نهاد یا جامعه هدف ضرورت ناپذیر است.
  

سخنرانی دکتر مظاهری در کنفرانس روابط عمومی

 

 

شبکه اطلاع رسانی روابط عمومی ایران (شارا)- «محمد مهدی مظاهری»، رئیس دهمین کنفرانس روابط عمومی با اشاره به عنوان دهمین کنفرانس بین المللی روابط عمومی، روابط عمومی یکپارچه گفت: شعار روابط عمومی یکپارچه از اهمیت نقش روابط عمومی در ضرورت ایجاد انسجام، هماهنگی و تفاهم در یک نهاد، سازمان و سطح کلان در جامعه حکایت دارد. نقش انسانی، اخلاقی، اجتماعی و کم نظیر روابط عمومی به عنوان حلقه واسط عرصه نهاد یا جامعه هدف ضرورت ناپذیر است. روابط عمومی یکپارچه نهادی است که با خلاقیت و مجهز به فن و هنر ارتباطی در راستای مطبوعیت سازمان خود تلاش می کند و در عین حال آمادگی و برنامه ریزی لازم را برای انواع بحران های سازمانی و رسانه ای با خود همراه دارد تا بتواند با اطلاع رسانی شفاف پاسخ گوی افکار عمومی باشد. این کنفرانس به عنوان یکی از رویدادها در زمینه روابط عمومی تحولی است که نیازمند تلاش های همه مسئولین و کارگزاران روابط عمومی باشد.

 

رئیس دهمین کنفراس بین المللی روابط عمومی افزود: روابط عمومی یکپارچه یک نقشه راه برای موفقیت های سازمانی است که از طریق اعتماد سازی می تواند معقولیت ارتباط محیط با سازمان را افزایش دهد و به ایجاد ارتباط کمک کند. مراد از ارتباط آفرینی ارتباط چهاروجهی اصیل، راسخ، فراگیر و پایدار است و نبودن یکی از اضلاع چهارگانه اعتماد را از بین می برد. موفقیت آرمانی همگانی است که میل آن در چهار سطح شغلی، سازمانی، حیات ملی و فرهنگ مسئولیت پذیری در روابط عمومی متجلی می شود. 

 

«مظاهری» عنوان کرد: بی گمان وجود این کنفرانس برای تعیین ماهیت گفتگو، تعامل افکار  و تامل ضروری است. گرچه محدودیت ها مانع حصول نتیجه کامل می شود. نشست تخصصی جشنواره، انتشار نخستین کتاب روابط عمومی و ویژه نامه دهمین کنفرانس، نکات بدیعی است که مطرح می شود و روابط عمومی را در سطح ملی و جهانی به وجود می آورد که امری الزامی است.

 

 

 

 

 

   
  

فايل ها الصاقي:

اخبار مرتبط:

اضافه نمودن به: Share/Save/Bookmark

نظر شما:
نام:
پست الکترونیکی:
نظر
 
  کد امنیتی:
 
   پربیننده ترین مطالب روابط عمومی  

  ربات‌ها در استارباکس ناور 1784: 100 ربات به مشتریان خدمات ارائه می‌دهند


  جستجوی هوش مصنوعی گوگل خشم آنلاین را برمی‌انگیزد


  سه نکته برای بازسازی گذشته خود


  گوگل در تلاشی برای خرید هاب‌اسپات در بزرگترین معامله خود، مایکروسافت را به چالش می‌کشد


  طوفان رسانه‌ای چیست؟


  چرا ثبات در بازاریابی ویدیویی و تناسب اندام مهم است؟


  ارتباطات بحران: وجه اشتراک جنجال‌های تبلیغاتی اپل، بامبل و سوئل


  هوش مصنوعی صنعت بزرگسالان را تکان می‌دهد، اما برخی سازندگان نگران فرار مخاطبان هستند


  هنر جنگ روابط‌عمومی


  ارزشیابی ارتباطات: یک چک‌لیست برای سنجش ارتباطات


 
 
 
مقالات
گفتگو
گزارش
آموزش
جهان روابط عمومی
مدیریت
رویدادها
روابط عمومی ایران
کتابخانه
تازه های شبکه
آخرین رویدادها
فن آوری های نو
تبلیغات و بازاریابی
ایده های برتر
بادپخش صوتی
گزارش تصویری
پیشنهادهای کاربران
اخبار بانک و بیمه
نیازمندی ها
خدمات
خبرنگار افتخاری
بخش اعضا
دانلود کتاب
پیوندها
جستجوی پیشرفته
موبایل
آر اس اس
بخشنامه ها
پیشکسوتان
لوح های سپاس
پیام های تسلیت
مناسبت ها
جملات حکیمانه
پایان نامه ها
درباره شارا
تماس با ما
Shara English
Public Relation
Social Media
Marketing
Events
Mobile
Content
Iran Pr
About Us - Contact US - Search
استفاده از مطالب این سایت با درج منبع مجاز است
تمام حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به شارا است
info@shara.ir
  خبر فوری: معرفی کتاب «هوش مصنوعی روابط‌عمومی در عمل» منتشر شد