درباره شارا | تماس | جستجوی پیشرفته | پیوندها | موبایل | RSS
 خانه    تازه ها    پایگاه اخبار    پایگاه اندیشه    پایگاه کتاب    پایگاه اطلاعات    پایگاه بین الملل    پایگاه چندرسانه ای    پایگاه امکانات  
چهارشنبه، 26 اردیبهشت 1403 - 06:37   

فراخوان دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی

  فراخوان دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی


ادامه ادامه مطلب یک

۷ اصل حمایتی در روابط

  ۷ اصل حمایتی در روابط


ادامه ادامه مطلب دو

برنامه‌های انجمن متخصصان روابط‌عمومی به مناسبت روز روابط‌عمومی

  برنامه‌های انجمن متخصصان روابط‌عمومی به مناسبت روز روابط‌عمومی


ادامه ادامه مطلب سه

فناوری، پایان شکست فتوشاپ

  فناوری، پایان شکست فتوشاپ


ادامه ادامه مطلب چهار

   آخرین مطالب روابط عمومی  
  قانون کارما: هر چه بکاریم همان را درو می‌کنیم
  هفت اشتباه زبان بدن
  برندسازی کارفرمایی برای استارتاپ ها
  ما دقیقاً چه‌کاره‌ایم؟
  چرا «روز ملی ارتباطات و روابط عمومی» و «روز جهانی ارتباطات و جامعه اطلاعاتی» از تقویم رسمی کشور حذف شد؟
  منصور شیخ‌الاسلامی مدیر حوزه مدیر روابط‌عمومی صندوق کارآفرینی امید شد
  تنزل جایگاه روابط‌عمومی: مشکلی دیرینه و فراتر از دولت‌ها
  ۲۷ اردیبهشت، روز ملی ارتباطات و روابط‌عمومی
  در روز ملی ارتباطات و روابط‌عمومی چه باید کرد؟
  عذرخواهی و گلایه‌های عضو باسابقه شورای روابط‌عمومی استان مازندران
ادامه آخرین مطالب روابط عمومی
- اندازه متن: + -  کد خبر: 9610صفحه نخست » گفتگودوشنبه، 26 اسفند 1392 - 19:28
روابط عمومی به عنوان ابزاری در دست صاحبان قدرت است
دکترحوریه دهقان شاد در گفتگوی اختصاصی با شارا: - اگر هدف ما این است که جامعه را به سمت نیازهای مردم سوق دهیم، ملزم هستیم که به روابط عمومی اهمیت دهیم. اما متأسفانه این نگاه وجود ندارد و روابط عمومی از جایی به عنوان ابزاری در دست صاحبان قدرت و صاحبان سازمان ها قرار گرفته است به همین دلیل، روابط عمومی نمی تواند نقش اساسی خود را بازی کند.
  

شبکه اطلاع رسانی روابط عمومی ایران (شارا)-  «حوریه دهقان شاد» عضو هیأت علمی گروه ارتباطات دانشگاه آزاد اسلامی با بیان این مطلب، اظهار داشت: "به نظر می رسد بهترین راه حل برای اینکه به روابط عمومی و نقش آن بیشتر توجه شود، این است که به نیازهای مردم و مخاطبان توجه شود و ببینیم که مردم چه خواسته ای از سازمان یا مؤسسه می خواهند و بر اساس نیازهای مردم برنامه ریزی کنیم."


وی روابط عمومی را یکی از دستاوردهای جوامع مدرن دانست و گفت: "روابط عمومی یکی از دستاوردهای زندگی مدرن است. در جوامع امروزی بیشتر به نقش روابط عمومی در جامعه توجه می شود، به طوریکه ما شاهد آن هستیم که مهمترین مشاغل در جوامع مدرن در دست افرادی است که در حوزه روابط عمومی فعالیت می کنند.:"


عضو هیأت علمی گروه ارتباطات دانشگاه آزاد اسلامی، با ابراز تأسف از اینکه امروزه روابط عمومی به عنوان ابزاری در دست صاحبان قدرت است، تصریح کرد: "اگر هدف ما این است که جامعه را به سمت نیازهای مردم سوق دهیم، ملزم هستیم که به روابط عمومی اهمیت دهیم. اما متأسفانه این نگاه وجود ندارد و روابط عمومی از جایی به عنوان ابزاری در دست صاحبان قدرت و صاحبان سازمان ها قرار گرفته است به همین دلیل، روابط عمومی نمی تواند نقش اساسی خود را بازی کند."
انتهای پیام//
مریم میرعبدالحق

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

   
  

اخبار مرتبط:

اضافه نمودن به: Share/Save/Bookmark

نظر شما:
نام:
پست الکترونیکی:
نظر
 
  کد امنیتی:
 
   پربیننده ترین مطالب روابط عمومی  

  روابط‌عمومی از حقوق بشر تا بخش کشاورزی


  ۷ اصل حمایتی در روابط


  ایران قوی با روابط عمومی قوی


  4 نکته برای ایجاد برندسازی کارفرمایی استارتاپ شما


  روابط‌عمومی ایدیولوژیک؛ اثرهای مثبت و منفی


  گاهی به چیزی فراتر از نیازهای جسمانی توجه کن


  چالش‌های پوشش خبری و راهکارهای رفع آن


  قانون کارما: هر چه بکاریم همان را درو می‌کنیم


  هفت اشتباه زبان بدن


  برندسازی کارفرمایی برای استارتاپ ها


 
 
 
مقالات
گفتگو
گزارش
آموزش
جهان روابط عمومی
مدیریت
رویدادها
روابط عمومی ایران
کتابخانه
تازه های شبکه
آخرین رویدادها
فن آوری های نو
تبلیغات و بازاریابی
ایده های برتر
بادپخش صوتی
گزارش تصویری
پیشنهادهای کاربران
اخبار بانک و بیمه
نیازمندی ها
خدمات
خبرنگار افتخاری
بخش اعضا
دانلود کتاب
پیوندها
جستجوی پیشرفته
موبایل
آر اس اس
بخشنامه ها
پیشکسوتان
لوح های سپاس
پیام های تسلیت
مناسبت ها
جملات حکیمانه
پایان نامه ها
درباره شارا
تماس با ما
Shara English
Public Relation
Social Media
Marketing
Events
Mobile
Content
Iran Pr
About Us - Contact US - Search
استفاده از مطالب این سایت با درج منبع مجاز است
تمام حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به شارا است
info@shara.ir
  خبر فوری: معرفی کتاب «هوش مصنوعی روابط‌عمومی در عمل» منتشر شد