درباره شارا | تماس | جستجوی پیشرفته | پیوندها | موبایل | RSS
 خانه    تازه ها    پایگاه اخبار    پایگاه اندیشه    پایگاه کتاب    پایگاه اطلاعات    پایگاه بین الملل    پایگاه چندرسانه ای    پایگاه امکانات  
چهارشنبه، 26 اردیبهشت 1403 - 20:22   

فراخوان دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی

  فراخوان دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی


ادامه ادامه مطلب یک

فراخوان جذب کارشناس روابط‌عمومی در اداره‌کل کتابخانه‌های عمومی استان فارس منتشر شد

  فراخوان جذب کارشناس روابط‌عمومی در اداره‌کل کتابخانه‌های عمومی استان فارس منتشر شد


ادامه ادامه مطلب دو

برنامه‌های انجمن متخصصان روابط‌عمومی به مناسبت روز روابط‌عمومی

  برنامه‌های انجمن متخصصان روابط‌عمومی به مناسبت روز روابط‌عمومی


ادامه ادامه مطلب سه

سئو چگونه به شما کمک می‌کند تا مشتریان بیشتری پیدا کند

  سئو چگونه به شما کمک می‌کند تا مشتریان بیشتری پیدا کند


ادامه ادامه مطلب چهار

   آخرین مطالب روابط عمومی  
  چالش‌های پوشش خبری و راهکارهای رفع آن
  4 نکته برای ایجاد برندسازی کارفرمایی استارتاپ شما
  پیچیدگی‌های نظام رسانه‌ای
  ایران قوی با روابط عمومی قوی
  آخرین فرصت برای ثبت‌نام در وبینار "فناوری‌های نوین و هوش مصنوعی در روابط‌عمومی"
  10 روش برای استفاده از هوش مصنوعی برای بازاریابی بیش از حد شخصی
  روابط‌عمومی از حقوق بشر تا بخش کشاورزی
  زنده یاد «بیژن ناهیدی» مدیر اسبق روابط‌عمومی سازمان دامپزشکی به دیار باقی شتافت
  فراخوان جذب کارشناس روابط‌عمومی در اداره‌کل کتابخانه‌های عمومی استان فارس منتشر شد
  «جشنواره روابط‌عمومی»؛ بزرگ‌ترین رویداد دانشگاهی کشور
ادامه آخرین مطالب روابط عمومی
- اندازه متن: + -  کد خبر: 97صفحه نخست » گزارشدوشنبه، 8 اسفند 1390 - 02:42
بررسی منشور حقوق ومسئولیت‌های زنان درروابط عمومی
  

یکی از اقدامات جدید اپراتورها بررسی نقش‎ ‎انواع تجهیزات مانند گوشی‌های هوشمند و رایانه‌های شخصی در استفاده از ترافیک‎ ‎دیتاست. تحلیل این اطلاعات می‌تواند راهکار مناسبی برای پاسخگویی به انفجار ترافیک‎ ‎دیتا پیش پای اپراتورها قرار دهد اما اپراتورهای مخابراتی در سال 2012 به چه‏‎ ‎می‌اندیشند؟‎ ‎

‎سیدعلی خدام حسینی کارشناس مخابرات در گزارشی با تشریح نگاه جدید بازیگران مخابراتی اظهار کرد: ورود بازیگران جوان و قدرتمند اینترنتی‎ OTT ‎(نظیر گوگل) به‎ ‎عرصه‌هایی همچون باند وسیع و بازارهای عمودی موجب به وجود آمدن میدانی جدید و در‎ ‎عین حال جدی در اکوسیستم خدمات مخابراتی شده است. موفقیت اپراتورهای مخابراتی به‎ ‎عنوان بازیگران پیشکسوت، در این بازار جدید نیازمند اتخاذ جهت‌گیری مناسب در‎ ‎بخش‌های مختلف برای حفظ جایگاه خود و در عین حال تعامل با فعالان اینترنتی خواهد‏‎ ‎بود.

وی ادامه داد: سرمایه‌گذاری در فناوری‌های نسل‎ ‎آینده مخابراتی، یکی از مباحثی است که اپراتورهای مخابراتی چه ثابت و چه همراه در‎ ‎مواجهه با آن راهبردهای متفاوتی را در پیش می‌گیرند. به طور معمول اپراتورهایی که‎ ‎با کاهش درآمد مواجه شده‌اند، در پی کاهش نسبت بین هزینه‌ها و درآمدهای خود هستند و‎ ‎در همین خصوص استفاده از فناوری‌های ‏3G‎ و مسی را نسبت به‎ LTE ‎و فیبر نوری در اولویت‎ ‎بالاتری قرار می‌دهند‏.

وی ادامه داد: دلیل اصلی این امر را می‌توان‎ ‎انتظار برای بازگشت سرمایه صرف شده در ‏3G‎ و فناوری‌های مسی دانست. این در حالی است‎ ‎که به خدمت گرفتن فناوری‌های جدید، علاوه بر افزایش ظرفیت شبکه در پاسخ‌دهی به تعداد‎ ‎مشترک بیشتر و امکان ارائه حجم بالاتری از ترافیک به مشترکان، فرصت‌های جدیدی چون‎ ‎قابلیت تسهیم شبکه دسترسی برای ارائه خدمات عمده‌فروشی (توسط فناوری‎ LTE‎) را‎ ‎برای اپراتور به ارمغان می‌آورد.

این کارشناس ادامه داد: از دیگر تحرکات اپراتورها‎ ‎برای کاهش هزینه‌های خدمت‌رسانی به مشترکان می‌توان به بهینه‌سازی شبکه برمبنای نوع‎ ‎ترافیک مورد استفاده کاربران و کاهش بار ترافیکی شبکه به وسیله‎‌femtocell‎ها و‎ ‎دسترسی‎ Wi-Fi ‎اشاره کرد.

به گفته وی تجهیزات مورد استفاده کاربران هم نقش‎ ‎غیرقابل انکاری در نوع ترافیک مصرفی دارد. یکی از اقدامات جدید اپراتورها بررسی نقش‎ ‎انواع تجهیزات مانند گوشی‌های هوشمند و رایانه‌های شخصی در استفاده از ترافیک‎ ‎دیتاست. تحلیل این اطلاعات می‌تواند راهکار مناسبی برای پاسخگویی به انفجار ترافیک‎ ‎دیتا پیش پای اپراتورها قرار دهد.

خدام حسینی گفت: پیش‌بینی می‌شود حدود یک سوم از‎ ‎بازار گوشی‌های تلفن همراه در سال 2012 به گوشی‌های هوشمند اختصاص یابد. همچنین‎ ‎ظهور نسخه‌هایی از این تجهیزات با قیمت بین 100 تا 200 دلار در بازارهای ‎توسعه‌یافته و در حال توسعه هم از دیگر دلایلی است که افزایش ترافیک دیتای مورد‎ ‎استفاده بین مشترکین در سراسر جهان را دامن خواهد زد. البته اینها تنها دلایل‎ ‎کارشناسان در افزایش روند گرایش به دیتا نیستند، بلکه فروش روزافزون دانگل‌ها و‎ ‎افزایش‎ ‎چشم‌گیر تعداد مشترکان فناوری‌هایی مانند‎ LTE ‎و فیبر در سراسر جهان نیز شاهد‎ ‎دیگری بر این ادعاست.

وی ادامه داد: در این موقعیت، بهینه‌سازی در‎ ‎سرمایه‌گذاری بر اساس نوع و نحوه استفاده کاربران از ترافیک را می‌توان به یکی از‎ ‎ملزومات برای اپراتورهای پیشرو برای خلق فرصت‌های بکر در عرصه کسب درآمد دانست.البته بر اساس آمار، محتوای ویدیویی بیشترین ترافیک مصرفی را در سطح جهان به خود‎ ‎اختصاص می‌دهد به طوریکه معمولا در حدود دوسوم از کل ترافیک شبکه یک اپراتور‎ ‎مخابراتی به محتوای ویدیویی اختصاص می‌یابد.

او افزود: یکی از اقداماتی که تاکنون اپراتورها‎ ‎برای کاهش جریان مصرف ترافیک از سرورهای ملی و ناحیه‌ای در سال 2011 انجام‏‎ ‎داده‌اند، مذاکره با بازیگرانی مثل گوگل به عنوان شبکه‌های ارائه محتوا برای دریافت‎ ‎ارزان‌تر ترافیک از سرورهای آمریکای شمالی در کشورهای اروپایی و آسیایی بوده است.

این کارشناس تصریح کرد: ارائه بسته‌های مختلف‎ ‎خدماتی بر اساس نحوه استفاده از ترافیک دیتا را می‌توان نمونه‌ای از بازنگری‌های‎ ‎اپراتورها در نحوه ارائه خدمات دانست. این طرح‌ها که عموما به صورت بسته‌های قیمتی‎ ‎تعیین می‌شوند، پاسخی ابتدایی به علاقه مشترکین در مصرف فزاینده دیتا هستند و‎ ‎انتظار میرود که در آینده شاهد استراتژی‌های جدیدی در قیمت‌گذاری باشیم که در‎ ‎آنها، زمان استفاده و تجهیزات کاربر در ارائه خدمات لحاظ خواهند شد. البته اتخاذ‎ ‎این سیاست‌ها توسط اپراتورها، نقش رگولاتوری را هم در پایش بازارهای پیشرو پررنگ‌تر‎ ‎خواهد کرد.

وی گفت: این بسته‌های قیمتی یکی از ستون‌های‎ ‎استراتژی خلق تجربه‌های خوشایند برای مشتری هستند. ستون دیگر این استراتژی که اگر‎ ‎اهمیت بیشتری از قیمت‌گذاری نداشته باشد، همسنگ آن خواهد بود، کیفیت بالا در ارائه‎ ‎خدمات به مشترک است تا او را به برقراری رابطه دوباره با اپراتور ترغیب کند.

خدام حسینی گفت: به جرأت می‌توان اپل و گوگل را‎ ‎موفق‌ترین نقش‌آفرینان اکوسیستم جدید دنیای‎ ICT ‎نامید. موفقیت آنها در بازار‎ ‎سخت‌افزار و گوشی‌های هوشمند موجب شده است که عملکرد آتی آن‌ها مثل احتمال ارائه‎ ‎تلویزیون اپل و ورود احتمالی گوگل به ارائه جعبه مبدل از طریق شرکت موتورولا تأثیر‎ ‎بسزایی بر روند جهانی بازار‎ ICT ‎خواهد داشت.

به گفته او در سوی دیگر میدان اپراتورها هم بیکار‎ ‎ننشسته‌اند و برای تحکیم جایگاه خود، به استفاده از راهکارهای نوینی روی آورده‌اند.برخی از آنها در رقابت با بازیگران‎OTT‎، قرائتی جدید از نقش اپراتور در رساندن‎ ‎خدمت به مشتری را در دستور کار خود قرار داده‌اند و با تغییر جایگاه از ارائه‌دهنده‎ ‎به توانمندساز، برای بازیگران طرف سوم در ارائه خدمات، نقشی بی‌بدیل در بازار‎ ‎مخابرات به وجود آورده‌اند که با توجه به تعداد کم اپراتورها در یک کشور می‌تواند‎ ‎سهم اپراتورها در بازار را حفظ کند و حتی افزایش دهد.این کارشناس ادامه داد: برخی اپراتورها هم همکاری‎ ‎مشترک را در دستور کار قرار داده‌اند. این همکاری‌ها را می‌توان به دو نوع کلی‎ ‎تقسیم کرد؛ یکی از این انواع، همکاری اپراتورها در دو کشور متفاوت است که معمولا‎ ‎فرصت را برای حضور بازیگران طرف سوم در ارائه خدمات باز می‌کند. نوع دیگر نیز‎ ‎مشارکت بین اپراتورهای یک کشور به منظور بازگشت بهتر سرمایه و در اختیار گرفتن سهم‎ ‎بیش‌تری از بازار است.

وی ادامه داد: البته از دست دادن حوزه‌هایی که‎ ‎اپراتورها در آن دارای موقعیتی انحصاری هستند، اشتباهی بزرگ است. مثالی بارز از این‎ ‎حوزه‌ها‎ NFC ‎است که اپراتورهای موبایل با در اختیار داشتن سیم‌کارت خود می‌توانند‎ ‎نقشی منحصر به فرد در امنیت این حوزه ایفا کنند و حضور دیرهنگام آن‌ها نیز می‌تواند‎ ‎موجب از دست دادن بازار در برابر بازیگران جهانی (مانند گوگل با کیف پول خود!) شود.

خدام حسینی گفت: گرچه بازیگران فعال در عرصه خدمات‎ ‎مخابراتی ثابت و سیار کشورمان قابلیت‌های خود را برای ارائه سرویس‌های پایه تلفنی و‎ ‎خدمات ارزش افزوده ابتدایی (همچون‎SMS ) ‎تا حد قابل قبولی نشان داده‌اند، اما با‎ ‎توجه به روند رو به رشد استفاده از خدمات ارزش افزوده و توسعه پلتفرم‌های خاص ارائه‎ ‎سرویس موسوم به‎SDP‎، اکنون این سؤال مهم مطرح است که آیا اپراتورهای مخابراتی در‎ ‎کشور ما آمادگی لازم برای ایجاد و توسعه بسترهای مناسب برای ارائه سرویس‌ها و‎ ‎خدمات ارزش افزوده متنوع در بازارهای عمودی همچون خدمات شهری، بانکی، سرگرمی و‎ ‎رسانه را پیدا کرده‌اند؟‎ ‎

او ادامه داد: به نظر می‌رسد زمان آن رسیده باشد‎ ‎تا فعالان عرصه مخابرات کشور، با بهره‌گیری از تجربیات جهانی و آمیختن آن با نیازها‎ ‎و ملاحظات بومی به نوآوری و تحول در ارائه خدمات مخابراتی و توسعه تعاملات تجاری‎ ‎اقدام کرده و فضاهای جدید و متنوع‌تری را برای رفع نیازمندی‌های مشتریان و افزایش‎ ‎فرصت‌های همکاری و تعامل ایجاد کنند.

به گفته وی از همین روست که گروه علمی تحلیلی طیف‎ ‎به عنوان کانون تفکر مخابرات ایران، در تلاش است تا با برگزاری همایش بین‌المللی «‎نوآوری و تحول در ارائه خدمات مخابراتی» در دهم بهمن امسال و پرداختن به مباحث‎ ‎فنی و مدل‌های تجاری جدید در عرصه خدمات مخابراتی باند وسیع، زمینه همکاری و تعامل‎ ‎بیشتر بین تصمیم‌گیران، مدیران و کارشناسان صنعت ارتباطات و فناوری اطلاعات را‎ ‎فراهم کند.همچنین شبکه خبری دویچه‌وله در گزارشی به بررسی مهم‌ترین‎ ‎رویدادهای جهان دیجیتال و ارتباطات در سال گذشته میلادی پرداخت‎.سال 2011‏‎ ‎نخستین سال از دهه دوم قرن بیست‌ویکم، سال مهم و پرتحولی در دنیای تکنولوژی‌های‎ ‎نوین بود. دگرگونی‌های جهان ‌تکنولوژی دیجیتال هر روز با شتاب بیش‌تری به پیش‏‎ ‎می‌تازد و اگر بخواهیم دگرگونی‌های رخ‌داده در این سال را در یک پدیده خلاصه کنیم،‎ ‎باید به رشد برق‌آسای تبلت‌ها اشاره کنیم‎.

گجت‌ها و تجهیزات قابل‌حمل و مبتنی بر فن‌آوری‎ ‎لمسی که خود منشاء دگرگونی‌های عظیم و گسترده‌تر در بخش‌های گوناگون مرتبط با‎ ‎تکنولوژی‌های اطلاعاتی و ارتباطات نوین در عصر دیجیتال‌اند؛ از دنیای تجارت و ‎ارتباط گرفته تا جهان رسانه و آموزش و... و تردیدی نیست که این موج گسترده را‎ ‎آی‌پد محصول انقلابی اپل رهبری می‌کند‎.تغییر بنیادینی که فن‌آوری‌های لمسی‌ به رهبری‏‎ ‎آی‌پد در دنیای تکنولوژی به وجود آورده را با تغییر خط فرمان به رابط‌های گرافیکی‎ ‎در دنیای رایانه مقایسه می‌کنند. حالا کم‌کم رقص انگشتان برروی صفحات لمسی هوشمند ‎جای‌گزین موس‌ها می‌شود‎.

اوایل ماه مارس بود که نسخه دوم تبلت جادویی اپل‎ ‎هم ارائه شد. هنوز استیو جابز در قید حیات بود که آی‌پد 2 با رخی زیباتر و سبک‌تر‏‎ ‎با پردازشگرهای قدرتمندتر و دو دوربین پا به دنیای فن‌آوری گذاشت و حالا قرار است‎ ‎نسخه سوم آی‌پد هم در فوریه 2012 و در روز تولد استیو جابز، بنیان‌گذار فقید کمپانی‏‎ ‎اپل ارائه شود‎.

تاکنون هیچ کالای الکترونیک در تاریخ به سرعت‎ ‎آی‌پد فروخته و فراگیر نشده است. تبلت اپل که تا حالا پس از تلویزیون، گوشی‌های‎ ‎هوشمند و لپ‌تاپ، چهارمین محصول پرمصرف الکترونیک در جهان بوده است، بسیاری از‎ ‎کمپانی‌ها را به حضور در این عرصه ترغیب کرده است. کمپانی‌های گوناگون با عرضه‎ ‎تبلت‌های مبتنی بر اندروید (سیستم‌عامل گوگل) در تلاش‌اند تا سهمی از این بازار را‎ ‎در اختیار بگیرند؛ بازاری که آی‌پد تسلطی انکارناپذیر بر آن دارد‎.

کتاب‌خوان‌های الکترونیک هم در سال 2011 رشد‏‎ ‎چشمگیری داشتند و پیش‌تاز این عرصه، آمازون است که اواسط سال خبر از ارائه محصول‏‎ ‎جدیدش داد‎: Kindle Fire‎ که با قیمت 199 دلاری وسوسه خرید را در سر بسیاری از‏‎ ‎کاربران تکنولوژی می‌اندازد و مثل کیندل‌های قبلی، صرفاً به کار کتاب‌خوانی نمی‌آید‎.

با کیندل فایر کاربر می‌تواند هم فیلم ببیند،‎ ‎سریال‌های تلویزیونی را دنبال کند، موزیک گوش کند و از اپلیکیشن‌های گوناگون‎ ‎استفاده کند. خرید از فروشگاه آنلاین آمازون هم تنها با یک کلیک میسر خواهد شد‎.

پیش‌بینی می‌شود فروش تبلت‌های فایر در سال 2012‏‎ ‎حتی از آی‌پد هم بیش‌تر باشد و دلیل آن هم کاملاً روشن است؛ فایر ارزان‌تر است و‎ شمار بیش‌تری از علاقمندان از پس پرداخت بهای 199 دلاری آن برمی‌آیند‏‎.

اوایل سال 2011 آمازون اعلام کرده بود که فروش‎ ‎کتاب‌های الکترونیک از فروش نسخه‌های چاپی کتاب‌ها پیشی گرفته است؛ این رکورد‎ ‎قابل ‌تاملی در دنیای فن‌آوری است. نسخه‌های الکترونیک کتاب و نشریات، با سرعتی‎ چشمگیر نسخه‌های چاپی را به حاشیه می‌رانند‎.در روزهای نخست ماه اکتبر سال 2011 پس از ماه‌ها‏‎ ‎بحث و گمانه‌زنی و شایعه‌پراکنی درباره آی‌فون 5 و امکانات احتمالی‌اش، آی‌فون 4S‎ با پردازشگرهای قوی‌تر و دوربینی باکیفیت‌تر ارائه شد و البته آی‌فون ‏4S که به‌‏‎ ‎همراه نسخه 5 سیستم‌ عامل‏‎ iOS ‎عرضه شد، قابلیتی دارد که برای اولین بار در دنیای‎ ‎گوشی‌های هوشمند رونمایی شد‎.«‎سیری» رباتی است در دل آی‌فون جدید که دستیار‏‎ ‎هوشمند کاربر و از نمونه‌های درخشان بهره‌گیری از هوش مصنوعی است‎.

‎«سیری» تا جایی که بتواند به سؤالات کاربر پاسخ‎ ‎می‌دهد: از جست‌وجو در اینترنت گرفته تا تماس گرفتن و ارسال اس‌ام‌اس به فردی مشخص،‎ ‎اعلام وضع هوا و آخرین کتابی که نویسنده محبوب‌تان منتشر کرده و هزاران مساله ‎کوچک و بزرگ دیگر‎.اپل با ارائه این قابلیت جدید در آی‌فون‌های 4S‎ باز هم پیشتاز عرصه‌ای جدید در دنیای فن‌آوری شد: کنترل و تعامل از طریق صدا، که ‎پیش‌بینی می‌شود در سال 2012 گسترش بیش‌تری داشته باشد‏‎.گفته می‌شود اپل قصد دارد در سری جدید‎ ‎تلویزیون‌های این کمپانی، همین قابلیت را جایگزین کنترل‌های تلویزیون کند تا‎ ‎کاربران برای عوض کردن کانال‌ها یا کم و زیاد کردن صدا، هر بار مجبور نباشند دنبال‎ ‎کنترل بگردند. به این ترتیب فقط کافی است فرمان مورد نظرتان را بر زبان بیاورید‎.

نسخه پنج استاندارد بین‌المللی‎ HTML ‎برای وب‎ ‎سازگار با استانداردها و نیازهای وب‌2 و فراتر از آن، قابلیت‌های بی‌نظیر بسیاری را‎ ‎در اختیار برنامه‌نویسان و طراحان وب قرار می‌دهد و به اعتقاد بسیاری از تحلیل‌گران‎ ‎فن‌آوری اطلاعات، روح تازه‌ای به کالبد شبکه جهانی اینترنت خواهد دمید‎.

اگرچه‎ HTML5 ‎در سال 2006 ظهور کرد اما بهره‌گیری‏‎ ‎از آن در سال 2011 با جدیت بیش‌تری پی گرفته شد و پیش‌بینی می‌شود که در سال 2012‏‎ ‎رشد خیره‌کننده‌ای داشته باشد‎.

این استاندارد جدید به توسعه‌دهندگان وب و‎ ‎برنامه‌نویسان سیستم‌های عاملی نظیر‎ iOS ‎و اندروید این امکان را می‌دهد که‎ ‎اپلیکیشن‌های قدرتمندتری طراحی کنند که می‌تواند ویژگی‌های تعاملی بی‌نظیری داشته ‎باشد‎.

در دنیایی که گوشی‌های هوشمند در آن رشدی انفجاری‎ دارند و روزبه‌روز بیش‌تر مورد توجه کاربران سراسر جهان قرار می‌گیرند، کمتر ‎پدیده‌ای به اندازه‎HTML5 ‎ می‌تواند تاثیرات ماندگار و محسوس به‌جا بگذارد‎. اپلیکیشن‌هایی که با‎ HTML5 ‎طراحی می‌شوند، در هر سیستم‌عاملی پشتیبانی خواهند شد‎.

پیش‌بینی تحولات در دنیای تکنولوژی و نوآوری با‎ ‎توجه به شتاب و سرعت دگرگونی‌ها کار ساده‌ای نیست. بسیاری از رسانه‌ها اما با توجه‎ ‎به شواهد موجود و با بررسی سیر تکامل تکنولوژی‌های دیجیتال، سریالی از پیش‌بینی‌ها‎ ‎را منتشر کرده‌اند‎.

سیستم‌های عامل ویندوز 8 (کمپانی مایکروسافت) و‎ X Lion‎ مکینتاش (کمپانی اپل) از بسیاری از ویژگی‌هایی که در نسخه‌های موبایل‎ ‎سیستم‌های عامل این دو کمپانی وجود دارد، پشتیبانی می‌کنند‎.

به این ترتیب تاچ‌اسکرین گسترش‎ ‎چشمگیری خواهد یافت و دنیای تکنولوژی یک تغییر مسیر اساسی دیگر را پشت‌سر خواهد‏‎ ‎گذاشت و گذار به «جهان لمسی» با سرعت بیش‌تری پیش خواهد رفت‎.

اسکرین‌های انعطاف‌پذیر از جمله پدیده‌هایی هستند‎ ‎که انتظار می‌رود در سال 2012 گسترش قابل‌توجهی داشته باشند. روی چنین صفحاتی کاربر‎ ‎به‌سادگی و فقط با پیچ و تاب دادن دست‌هایش می‌تواند وب‌گردی کند. صفحات را بالا و‎ ‎پایین (اسکرول) کند و یا روی آیتم‌های مشخصی زوم کند. امکاناتی که برای بسیاری از‎ ‎کاربران در سراسر جهان آن‌قدر جذاب و هیجان‌انگیز است که در انتظار ظهور و گسترش‌اش ‎نشسته‌اند‎.
 

 

منبع: روزنامه اطلاعات- سه شنبه 2 اسفند 1390 ـ 28 ربیع الاول 1433ـ 21فوریه 2012ـ شماره 25254

 

   
  

اضافه نمودن به: Share/Save/Bookmark

نظر شما:
نام:
پست الکترونیکی:
نظر
 
  کد امنیتی:
 
   پربیننده ترین مطالب روابط عمومی  

  روابط‌عمومی از حقوق بشر تا بخش کشاورزی


  آشنایی با الگوهای رفتاری در ارتباطات


  ۱۰ اصل خوب گوش دادن


  روابط‌عمومی خوب یک تجارت خوب است


  روابط‌عمومی


  روابط‌عمومی ایدیولوژیک؛ اثرهای مثبت و منفی


  4 نکته برای ایجاد برندسازی کارفرمایی استارتاپ شما


  چالش‌های پوشش خبری و راهکارهای رفع آن


  پرورش صحیح، در گروی آموزش مناسب


  خبرنگاری توسعه


 
 
 
مقالات
گفتگو
گزارش
آموزش
جهان روابط عمومی
مدیریت
رویدادها
روابط عمومی ایران
کتابخانه
تازه های شبکه
آخرین رویدادها
فن آوری های نو
تبلیغات و بازاریابی
ایده های برتر
بادپخش صوتی
گزارش تصویری
پیشنهادهای کاربران
اخبار بانک و بیمه
نیازمندی ها
خدمات
خبرنگار افتخاری
بخش اعضا
دانلود کتاب
پیوندها
جستجوی پیشرفته
موبایل
آر اس اس
بخشنامه ها
پیشکسوتان
لوح های سپاس
پیام های تسلیت
مناسبت ها
جملات حکیمانه
پایان نامه ها
درباره شارا
تماس با ما
Shara English
Public Relation
Social Media
Marketing
Events
Mobile
Content
Iran Pr
About Us - Contact US - Search
استفاده از مطالب این سایت با درج منبع مجاز است
تمام حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به شارا است
info@shara.ir
  خبر فوری: معرفی کتاب «هوش مصنوعی روابط‌عمومی در عمل» منتشر شد