درباره شارا | تماس | جستجوی پیشرفته | پیوندها | موبایل | RSS
 خانه    تازه ها    پایگاه اخبار    پایگاه اندیشه    پایگاه کتاب    پایگاه اطلاعات    پایگاه بین الملل    پایگاه چندرسانه ای    پایگاه امکانات  
پنجشنبه، 10 خرداد 1403 - 17:38   

فراخوان دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی

  فراخوان دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی


ادامه ادامه مطلب یک

گوگل در تلاشی برای خرید هاب‌اسپات در بزرگترین معامله خود، مایکروسافت را به چالش می‌کشد

  گوگل در تلاشی برای خرید هاب‌اسپات در بزرگترین معامله خود، مایکروسافت را به چالش می‌کشد


ادامه ادامه مطلب دو

ربات‌ها در استارباکس ناور 1784: 100 ربات به مشتریان خدمات ارائه می‌دهند

  ربات‌ها در استارباکس ناور 1784: 100 ربات به مشتریان خدمات ارائه می‌دهند


ادامه ادامه مطلب سه

زندگی شاد بدون رسانه‌های اجتماعی

  زندگی شاد بدون رسانه‌های اجتماعی


ادامه ادامه مطلب چهار

   آخرین مطالب روابط عمومی  
  استراتژی‌های روابط‌عمومی برای رسیدن به نسل Z
  چگونه یک برند شخصی قوی بسازیم: نکات کلیدی از کارشناسان
  آنچه در مورد اطلاعات نادرست به شما می‌گویند را باور نکنید
  نرخ تبدیل آزمایش رایگان چقدر است؟
  اپل هوش مصنوعی مولد را به ایموجی‌ها اضافه می‌کند: چه معنایی دارد؟
  کانوا: ابزارهای طراحی خود را برای تسلط بر فضای کاری حرفه‌ای ارتقا می‌دهد
  زندگی شاد بدون رسانه‌های اجتماعی
  مرتبه استادی، عنوانی که برازنده او بود
  مرتبه استادی، عنوانی که برازنده او بود
  هنر جنگ روابط‌عمومی
ادامه آخرین مطالب روابط عمومی
- اندازه متن: + -  کد خبر: 9934صفحه نخست » پنجشنبه، 21 فروردین 1393 - 12:10
روابط عمومی‌های خواب و بیدار نوروز 93 هرمزگان
به گزارش شبکه اطلاع رسانی روابط عمومی ایران (شارا)، هر ساله با فرا رسیدن ایام پایانی سال و آغاز سال جدید، هرمزگان که در سال‌های اخیر مورد علاقه ایرانیان برای سفر و گذراندن تعطیلات شده است، با حال و هوایی متفاوت روبرو می‌شود.
  

به گزارش شبکه اطلاع رسانی روابط عمومی ایران (شارا)، هر ساله با فرا رسیدن ایام پایانی سال و آغاز سال جدید، هرمزگان که در سال‌های اخیر مورد علاقه ایرانیان برای سفر و گذراندن تعطیلات شده است، با حال و هوایی متفاوت روبرو می‌شود.
 
 این در حالی است که در مقطع تعطیلات نوروزی حدود سه الی چهار میلیون مسافر وارد این استان می‌شوند.
 
 از این رو بخشی از دستگا‌ه‌های مربوطه در امر سفر و خدمات مربوطه همواره حتی در روزهای تعطیل به فعالیت خود ادامه می‌دهند و اطلاع‌رسانی از فعالیت دستگاه‌ها و رویه کلی وضعیت عمومی سفرها از اهمیت بالایی برخوردار می‌شود.
 
 خبرگزاری فارس در هرمزگان با توجه به اهمیت اطلاع‌رسانی در ایام تعطیلات نوروزی، در این برهه با رصد فعالیت‌های روابط عمومی دستگاه‌های مختلف با هدف تقدیر از فعالیت‌های صورت گرفته، اقدام به ارزیابی نسبی و اعلام اسامی دستگاه‌های فعال‌تر در این راستا کرده است.
 
 روابط عمومی اداره کل بنادر و دریانوردی هرمزگان که به عنوان بازوی اطلاع‌رسانی و ارتباطات این اداره کل با جامعه دریایی، فعالان این حوزه و مسافرت‌های دریایی شناخته می‌شود، در روزهای منتهی به نوروز و مقطع 15 روزه نخست سال نو دارای بیشترین عملکرد در انتشار اخبار و اطلا‌ع‌رسانی است که این امر سبب شد، بسیاری از کسانی که قصد سفر به هرمزگان را داشتند با هدف بررسی آخرین وضعیت حوزه دریایی، از اخبار ارسالی روابط عمومی بنادر و دریانوردی هرمزگان به طور مستقیم و غیرمستقیم استفاده کنند.
 
 روابط عمومی سازمان منطقه آزاد قشم که مدیریت و میزبانی از میهمانان نوروزی را داشت پس از بنادر و دریانوردی هرمزگان از نظر تعدد و کیفیت اخبار نوروزی به ویژه‌ در روزهای تعطیل در رده بعدی قرار دارد و مشخص است که این سازمان برای خدمات‌رسانی بهتر با تمام توان نیروهای خود را در حوزه اطلاع‌رسانی و دیگر حوزه‌ها با پویایی خاصی در راس امور مربوطه نگه داشته بود.
 
 پس از این دو نهاد مدیریتی مطرح در هرمزگان که در سطح ملی نیز از اهمیت بالایی برخوردار هستند، اداراتی همانند راه و شهرسازی، استانداری هرمزگان، ناحیه یک آموزش و پرورش بندرعباس، سازمان منطقه آزاد کیش و دانشگاه علوم پزشکی در رده‌های بعدی از نظر سطح انتشار و ارائه اطلاعات در نوروز امسال قرار گرفته‌اند.
 
 از طرفی دیگر برخی از دستگا‌ه‌ها مانند سازمان میراث فرهنگی گویا در حوزه اطلا‌ع‌رسانی و انتشار اخبار همانند سایر روزهای دیگر سال در ایام نوروز نیز به خواب عمیق خود در این حوزه ادامه دادند و از استان‌های دیگر عقب افتادند.
 
 هر چند که از وظایف رسانه‌هاست که برای کسب اطلاعات و اخبار به سمت دستگاه‌های مربوطه بروند، اما از این سازمان از آنجایی که در ستاد تسهیلات سفر، محوریت دارد انتظار می‌رفت و می‌رود رابطه خود را با رسانه‌های مکتوب و مجازی را بیشتر کند که این مهم علی‌رغم اخبار قابل اعتنا و بررسی، در این سازمان تاکنون مغفول مانده است.
 
 حتی ستاد تسهیلات سفرهای نوروزی در هرمزگان نیز با وجود اینکه از کمیته‌ای با هدف اطلا‌ع‌رسانی برخوردار است‌، نه تنها در این سال بلکه در سال‌های گذشته انتظارات لازم برآورده نشده است.
 
 روابط عمومی دستگاه‌هایی همانند محیط زیست، سازمان صنعت، معدن و تجارت، شهرداری و فرمانداری بندرعباس نیز در تعطیلات نوروزی با توجه به حجم بالایی از مسافر که به این نهادها مرتبط بود و سطح خدمات ارائه شده، نتوانستند عملکرد دستگاه‌های خود را به طور مناسب معرفی و منتشر کنند./فارس

 

 

 

   
  

اخبار مرتبط:

اضافه نمودن به: Share/Save/Bookmark

نظر شما:
نام:
پست الکترونیکی:
نظر
 
  کد امنیتی:
 
   پربیننده ترین مطالب روابط عمومی  

  ارزشیابی ارتباطات: یک چک‌لیست برای سنجش ارتباطات


  هنر جنگ روابط‌عمومی


  زندگی شاد بدون رسانه‌های اجتماعی


  مرتبه استادی، عنوانی که برازنده او بود


  چرا بسیاری از مدیران قادر به رهبری موثر نیستند؟


  اپل هوش مصنوعی مولد را به ایموجی‌ها اضافه می‌کند: چه معنایی دارد؟


  چگونه روزنامه‌نگاران و متخصصان روابط‌عمومی می‌توانند برای تقویت صداهای مختلف با یکدیگر همکاری کنند


  آنچه در مورد اطلاعات نادرست به شما می‌گویند را باور نکنید


  اطلاع‌رسانی پولی: چالش‌ها و فرصت‌ها


  کانوا: ابزارهای طراحی خود را برای تسلط بر فضای کاری حرفه‌ای ارتقا می‌دهد


 
 
 
مقالات
گفتگو
گزارش
آموزش
جهان روابط عمومی
مدیریت
رویدادها
روابط عمومی ایران
کتابخانه
تازه های شبکه
آخرین رویدادها
فن آوری های نو
تبلیغات و بازاریابی
ایده های برتر
بادپخش صوتی
گزارش تصویری
پیشنهادهای کاربران
اخبار بانک و بیمه
نیازمندی ها
خدمات
خبرنگار افتخاری
بخش اعضا
دانلود کتاب
پیوندها
جستجوی پیشرفته
موبایل
آر اس اس
بخشنامه ها
پیشکسوتان
لوح های سپاس
پیام های تسلیت
مناسبت ها
جملات حکیمانه
پایان نامه ها
درباره شارا
تماس با ما
Shara English
Public Relation
Social Media
Marketing
Events
Mobile
Content
Iran Pr
About Us - Contact US - Search
استفاده از مطالب این سایت با درج منبع مجاز است
تمام حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به شارا است
info@shara.ir
  خبر فوری: معرفی کتاب «هوش مصنوعی روابط‌عمومی در عمل» منتشر شد