شبکه اطلاع رسانی روابط عمومی ایران(شارا)، دکتر شفیع زاده در نشستی صمیمانه که به منظور توسعه همراهی و همدلی و در جهت هم افزایی با ذینفعان بانک دی برگزار شد، با تاکید بر نقش بانکها در اقتصاد مقاومتی گفت: در سال 93 بنا داریم در دبیرخانه اقتصاد مقاومتی که پس از ابلاغ سیاستهای کلی اقتصاد مقاومتی در بانک شکل گرفته است، با جمع آوری مقالات و تئوری نخبگان در این حوزه و عملیاتی نمودن آن، سهم بانک دی را در اقتصاد ملی افزایش دهیم.
مدیر عامل، سهم منابع و مصارف بانک دی را در میان سایر بانکها مناسب توصیف کرد و اظهار امیدواری نمود این بانک در آبادانی کشور نقش موثری ایفا کند.
دکتر شفیع زاده با اشاره به این که تحلیل محتوای کلام رهبر معظم انقلاب در 7 سال اخیر گویای این نکته است که رویکرد عمومی کشور به سمت مسائل اقتصادی و تقویت بنیان های این حوزه است، خاطرنشان کرد تقویت مدیریت جهادی در جهت حصول به توسعه اقتصادی لازم الاجرا و ضروری است.
وی همچنین نقش بانکها در جریان اقتصاد مقاومتی را بسیار اثر گذار و کلیدی توصیف کرد و افزود: باید نقش بانک ها در بخش های مختلف اقتصاد ملی تعریف شود، چرا که هر یک دارای مزیت های متفاوتی هستند که براین اساس می توانند تقسیم کار نموده و بر مبنای مزیت ها حرکت نمایند.
در ادامه این مراسم صفرلکی مدیرکل روابط عمومی بانک دی از رویکردهای جدید روابط عمومی خبر داد.
وی با اشاره به اینکه رابط عمومی باید در بخش مسئولیت های اجتماعی به درستی ظاهر شود، بانک دی را بانکی ارزش آفرین توصیف کرد.
وی با تاکید براینکه در جایگاه روابط عمومی از برند بانک مراقبت خواهیم کرد، افزود: در این مسیر از سرمایه های اجتماعی بانک نیز مراقبت نموده تا به جایگاه مطلوب دست یابیم.
مدیر روابط عمومی بانک دی از حاضرین در جلسه درخواست کرد که روابط عمومی این بانک را رصد کرده و با ارائه نقطه نظرات خود یاری رسان این بانک باشد.
منبع: روابط عمومی بانک دی
|