درباره شارا | تماس | جستجوی پیشرفته | پیوندها | موبایل | RSS
 خانه    تازه ها    پایگاه اخبار    پایگاه اندیشه    پایگاه کتاب    پایگاه اطلاعات    پایگاه بین الملل    پایگاه چندرسانه ای    پایگاه امکانات  
شنبه، 12 خرداد 1403 - 03:14   

فراخوان دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی

  فراخوان دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی


ادامه ادامه مطلب یک

آرشیو اینترنت تحت حملات دیداس قرار گرفته است: چه خبر و چه باید کرد؟

  آرشیو اینترنت تحت حملات دیداس قرار گرفته است: چه خبر و چه باید کرد؟


ادامه ادامه مطلب دو

نقشه برداری از آگاهی انسان: مطالعه‌ای پیشگامانه

  نقشه برداری از آگاهی انسان: مطالعه‌ای پیشگامانه


ادامه ادامه مطلب سه

5 اشتباه روابط‌عمومی که استارت‌آپ‌های هوش مصنوعی باید از آن اجتناب کنند

  5 اشتباه روابط‌عمومی که استارت‌آپ‌های هوش مصنوعی باید از آن اجتناب کنند


ادامه ادامه مطلب چهار

   آخرین مطالب روابط عمومی  
  نشت اسناد داخلی گوگل جزئیات عملکرد الگوریتم رتبه‌بندی را آشکار می‌کند
  5 اشتباه روابط‌عمومی که استارت‌آپ‌های هوش مصنوعی باید از آن اجتناب کنند
  نقشه برداری از آگاهی انسان: مطالعه‌ای پیشگامانه
  جلسه فوق محرمانه ای در مادرید با حضور مدیران اجرایی گوگل دیپ مایند، آنتروپیک و هوش مصنوعی مایکروسافت آغاز می‌شود
  چرا شرکت در دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی و بیست‌وسومین دوره جوایز طلایی صنعت روابط‌عمومی ایران مهم است؟
  آرشیو اینترنت تحت حملات دیداس قرار گرفته است: چه خبر و چه باید کرد؟
  چیزی که در سال اول کار در روابط‌عمومی دیجیتال یاد گرفتم
  ۵ چیزی که هرگز نباید به رئیس خود بگویید
  به دنبال مشتریان وفادار هستید؟
  استراتژی‌های روابط‌عمومی برای رسیدن به نسل Z
ادامه آخرین مطالب روابط عمومی
  روز روابط عمومی  

 16ژوئیه (25 تیر) «روز جهانی روابط‌عمومی‌» و زادروز «آیوی لدبتر لی» بنیانگذار روابط‌عمومی‌ جهان 16ژوئیه (25 تیر) «روز جهانی روابط‌عمومی‌» و زادروز «آیوی لدبتر لی» بنیانگذار روابط‌عمومی‌ جهان
فعالان روابط‌عمومی‌از سرتاسر جهان قرار است سومین سالگرد «روز جهانی روابط‌عمومی‌» را دور هم جشن بگیرند که این‌ یک افتخار بزرگ برای صنعت روابط‌عمومی‌در جهان به‌شمار می‌آید. این جشن بزرگ و جهانی قرار است در روز شانزدهم جولای 2023 و به شکل‌های مختلفی ازجمله گردهمایی‌های حضوری، تعاملات آنلاین و سایر فعالیت‌ها برگزار گردد.
پنجشنبه، 25 خرداد 1402 - 07:40

گرامیداشت روز روابط عمومی در دیگر کشورها گرامیداشت روز روابط عمومی در دیگر کشورها
شبکه اطلاع رسانی روابط عمومی ایران (شارا)- روز روابط عمومی بر جامعه روابط عمومی کشور گرامی باد
جمعه، 26 اردیبهشت 1393 - 12:38

روابط‌عمومی‌ و رویداد روز روابط‌عمومی‌ روابط‌عمومی‌ و رویداد روز روابط‌عمومی‌
در این یک‌سال گذشته هر مسوولی از هر رسانه و تریبونی بر تقویت روابط‌عمومی‌ و ایضا نقش بی‌بدیل آن در اطلاع‌رسانی و غیره بسیار سخن گفت و شاید تیتر برخی پایگاه‌های خبری و ... نیز شده است اما در بطن روابط‌عمومی‌ چه اتفاقی روی داد و به چه منزلت و جایگاه والایی دست یافت.
یکشنبه، 10 اردیبهشت 1402 - 10:43

نگاهی گذرا به نامگذاری روز ملی ارتباطات و روابط‌عمومی نگاهی گذرا به نامگذاری روز ملی ارتباطات و روابط‌عمومی
نامگذاری روز 27 اردیبهشت به عنوان روز روابط‌عمومی نشان از اهتمام جدی مسئولان نسبت به اهمیت و کارکرد نهاد روابط‌عمومی دارد و امیدواریم دست‌اندرکاران روابط‌عمومی کشور نیز با حضور مؤثر خود در نظام اطلاع‌رسانی کشور، در راستای پیشبرد اهداف عالیه نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران و تحقق برنامه چشم‌انداز 20 ساله کشور به ایفای نقش خود بپردازند.
سه شنبه، 27 اردیبهشت 1401 - 10:54

بسته پیشنهادی اعتلای روابط‌عمومی در ایران بسته پیشنهادی اعتلای روابط‌عمومی در ایران
انجمن متخصصان روابط‌عمومی بر اساس مطالعات کارشناسی و در سایه تجارب علمی و عملی بیش از دو دهه فعالیت علمی و تخصصی، مصرانه می‌خواهد که توصیه‌ها و پیشنهادهای ذیل به صورت دقیق در مسیر اجرا قرار گیرد تا زمینه‌ها و شرایط مساعد برای رشد و بالندگی اعتلای دانش روابط‌عمومی در کشور فراهم آید:
سه شنبه، 27 اردیبهشت 1401 - 09:34

بیانیه انجمن روابط‌عمومی ایران به مناسبت ۲۷ اردیبهشت، "روز و هفته روابط‌عمومی" بیانیه انجمن روابط‌عمومی ایران به مناسبت ۲۷ اردیبهشت، "روز و هفته روابط‌عمومی"
روابط‌عمومی، یک شغل اداری عادی به‌شمار نمی‌رود. روابط‌عمومی، یک حرفه عاشقانه و یک دل‌مشغولی تمام‌وقت است که گاه، مجبور می‌شوی تمام لحظه‌های زندگی‌ات را به آن اختصاص دهی.
سه شنبه، 27 اردیبهشت 1401 - 07:31

محتاطی کارشناس علوم ارتباطات اجتماعی: رویکرد تبلیغی به روابط عمومی ها عنصر اصلی شکاف بین مردم و مسئولین محتاطی کارشناس علوم ارتباطات اجتماعی: رویکرد تبلیغی به روابط عمومی ها عنصر اصلی شکاف بین مردم و مسئولین
متاسفانه در کشورما تخصص گرایی در این حوزه از بین رفته است و توجه جدی به این حوزه نمی شود و حتی امروزه در نهادهای دولتی فردی مورد غضب و بی مهری مدیر قرار گیرد و اگر قرار بر تنبیه باشد و محلی برای ادامه فعالیت پیدا نشود وی را به واحد روابط‌عمومی منتقل می نمایند.
یکشنبه، 25 اردیبهشت 1401 - 10:03

روزنگار تقویم به 27 اردیبهشت می رسد روزنگار تقویم به 27 اردیبهشت می رسد
امروزه انسان ها نمی توانند در برابر رخدادها و اتفاقات پیرامونی خود بی تفاوت باشند، چرا که می دانند هر رویدادی حتی در دورترین نقطه نیز می تواند تأثیری هرچند ناچیز مستقیم یا غیرمستقیم بر زندگی شان داشته باشد و به این ترتیب انسان امروزی برای ادامه زندگی و کسب موفقیت نیازمند ارتباط و کسب اطلاعات از محیط پیرامونی خود است.
شنبه، 24 اردیبهشت 1401 - 23:31

به بهانه روز روابط‌عمومی‌؛ یک روز با روابط‌عمومی‌، یک سال با اطلاع رسانی به بهانه روز روابط‌عمومی‌؛ یک روز با روابط‌عمومی‌، یک سال با اطلاع رسانی
آینه گی، صفتی است بایسته روابط‌عمومی‌ که بیش از هر چیز، یادآور و گوشزد کننده لزوم رعایت صداقت و رو راستی با مخاطبان سازمانها در هر رده خدماتی، تولیدی، دولتی و خصوصی است؛ مخاطبانی که می توانند دایره محدود مشتریان یک موسسه کوچک خدماتی تا مخاطبانی به وسعت چند ده میلیونی یک برند محبوب یا گستره مخاطبان یک دستگاه بزرگ دولتی را شامل شود.
دوشنبه، 19 اردیبهشت 1401 - 18:15

برنامه‌های پیشنهادی انجمن متخصصان روابط‌عمومی به مناسبت: روز ملی روابط‌عمومی برنامه‌های پیشنهادی انجمن متخصصان روابط‌عمومی به مناسبت: روز ملی روابط‌عمومی
انجمن متخصصان روابط‌عمومی با بهره‌گیری از تجارب، یافته‌ها و نظرهای اندیشمندان و صاحب‌نظران این حوزه، برنامه‌های پیشنهادی خود را برای برگزاری هر چه اثربخش‌تر و موفق‌تر روز ملی ارتباطات و روابط‌عمومی و استفاده از فرصت‌های ارتباطی پیش‌رو ارائه کرد.
شنبه، 20 فروردین 1401 - 08:40

اینفوگرافیک/ روزی به نام روابط عمومی اینفوگرافیک/ روزی به نام روابط عمومی
روابط عمومی، به مثابهِ پُلی است میان یک سازمان و مخاطبان آن , مجموعه‌ای از اقدامات و کوشش‌های حساب‌شده‌ای است که هر سازمان برای برقراریِ ارتباطاتِ مؤثر و هدفمند با گروه‌هایی که با آن در ارتباطند انجام می‌دهد.
جمعه، 27 اردیبهشت 1398 - 10:20

یاد یاران/ ارتباطات جهان گستر و روابط عمومی های ارتباط گر یاد یاران/ ارتباطات جهان گستر و روابط عمومی های ارتباط گر
اعتبار و منزلت مسئولان واحدهای روابط عمومی در مقام سخنگویی با کسب اطلاعات جامع و اطلاع رسانی های گسترده به خبرنگاران و سایر پرسشگران فراهم می گردد وگرنه اگر قرار باشد که به جزئی ترین مسائل مربوطه شخصی مقام و رأس سازمان خود در جایگاه پاسخگویی قرار بگیرد، اساساً علت وجودی تشکیلات روابط عمومی دیگر توجیهی نخواهد داشت.
شنبه، 2 خرداد 1394 - 08:04

ناگفته هایی از روابط عمومی در مدیریت ناگفته هایی از روابط عمومی در مدیریت
روزگاری مدیریت روابط عمومی در اختیار کسانی بود که تحصیلات غیرمرتبط داشتند و مدیران سفارشی بودند، نه خود وظیفه خود را می دانستند و نه وظیفه ای برایشان تعریف شده بود، لنگ لنگان جایگاه را می کشاندند تا اسمی باقی بماند. زمان گذشت تا روابط عمومی به نشان تبدیل شد، نام ها کنار رفت و نشان ها آمد، تحصیلات دانشگاهی تعریف شد و مدیران یک یه یک تحصیلکرده روابط عمومی شدند، اما خبری از سواد روابط عمومی نبود.
پنجشنبه، 25 اردیبهشت 1399 - 16:26

تکرار یک پرسش نام آشنای قدیمی در آستانه روز ملی روابط عمومی ها/ چرا سختی شرایط کار روابط عمومی برقرار نمی شود تکرار یک پرسش نام آشنای قدیمی در آستانه روز ملی روابط عمومی ها/ چرا سختی شرایط کار روابط عمومی برقرار نمی شود
دست اندرکاران روابط عمومی در میان این استرس‌ها آیا جایی در حقوق و مزایا دارند؟! سختی شرایط کار روابط عمومی شاید جز برای خود روابط عمومی ها برای کسی قابل لمس نباشد و خدا می داند که یک شاغل روابط عمومی در اثنای کار و وظیفه خود دچار چه آسیب هایی می شود.
دوشنبه، 22 اردیبهشت 1399 - 11:39

 روزِ! روابط عمومی و روابط عمومیِ روز!! روزِ! روابط عمومی و روابط عمومیِ روز!!
تغییر ماهیت کار و همچنین روش ها و ابزارهای نوین، وجود یک روابط عمومیِ روز حرفه ای، پویا و متفکر را اجتناب ناپذیر نموده است. روابط عمومیِ روز و به معنای علمی و کلاسیک - هوشمند - لازمه موفقیتِ ام-روزِ ما و ایضاً سازمان، شرکت، بنگاه اقتصادی و ... ما در جهانِ ام-روز است.
دوشنبه، 22 اردیبهشت 1399 - 11:19

پیام رئیس سازمان تنظیم مقررات به مناسبت روز جهانی ارتباطات و روابط عمومی
حسین فلاح جوشقانی رئیس سازمان تنظیم و مقررات رادیوئی در پیامی روز جهانی ارتباطات و روابط عمومی را تبریک گفت.
شنبه، 28 اردیبهشت 1398 - 14:13

پیام مدیرعامل شرکت مخابرات ایران به مناسبت روز ملی ارتباطات و روابط عمومی
مهندس سیدمجید صدری به مناسبت فرا رسیدن روز ملی ارتباطات و روابط عمومی، درپیامی فرا رسیدن این روز را به کارکنان شرکت مخابرات ایران و تمام بازیگران عرصه ارتباطات و فناوری اطلاعات کشور تبریک گفت.
شنبه، 28 اردیبهشت 1398 - 14:12

پیام تبریک رئیس هیات مدیره و مدیرعامل شرکت فرودگاه ها و ناوبری هوایی ایران به مناسبت روز روابط عمومی پیام تبریک رئیس هیات مدیره و مدیرعامل شرکت فرودگاه ها و ناوبری هوایی ایران به مناسبت روز روابط عمومی
رئیس هیات مدیره و مدیرعامل شرکت فرودگاه ها و ناوبری هوایی ایران در پیامی به مناسبت 27 اردیبهشت روز روابط عمومی، این روز را به همکاران روابط عمومی در ستاد و فرودگاه های کشور تبریک گفت.
جمعه، 27 اردیبهشت 1398 - 17:13

بی تعارف برخی مدیران "تو باغ" نیستند!! بی تعارف برخی مدیران "تو باغ" نیستند!!
پیشنهاد می شود ، مدیران روابط عمومی ها سراسر کشور به مناسبت 27 اردیبهشت روز جهانی ارتباطات و روابط عمومی تجربیات شان را به اشتراک گذاشته و از مسیر رسانه ها با هم ارتباط های گسترده ای پیدا کنند.
جمعه، 27 اردیبهشت 1398 - 16:35

روابط عمومی تعطیل بردار نیست روابط عمومی تعطیل بردار نیست
توسعه هر کشوری به عملکرد توسعه ای ارکان آن کشور بستگی دارد در این زنجیره، رشد کیفی عملکرد نهاد های فعال در کشور نیز وابسته به ارتقاء سطح فعالیت روابط عمومی ها است برای همین یکی از مبانی توسعه سازمانی، دارا بودن روابط عمومی پویا وخلاق است.
جمعه، 27 اردیبهشت 1398 - 16:23

صفحه بعد
   پربیننده ترین مطالب روابط عمومی  

  آنچه در مورد اطلاعات نادرست به شما می‌گویند را باور نکنید


  چگونه یک برند شخصی قوی بسازیم: نکات کلیدی از کارشناسان


  استراتژی‌های روابط‌عمومی برای رسیدن به نسل Z


  به دنبال مشتریان وفادار هستید؟


  ۵ چیزی که هرگز نباید به رئیس خود بگویید


  چیزی که در سال اول کار در روابط‌عمومی دیجیتال یاد گرفتم


  چرا شرکت در دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی و بیست‌وسومین دوره جوایز طلایی صنعت روابط‌عمومی ایران مهم است؟


  نقشه برداری از آگاهی انسان: مطالعه‌ای پیشگامانه


  5 اشتباه روابط‌عمومی که استارت‌آپ‌های هوش مصنوعی باید از آن اجتناب کنند


  جلسه فوق محرمانه ای در مادرید با حضور مدیران اجرایی گوگل دیپ مایند، آنتروپیک و هوش مصنوعی مایکروسافت آغاز می‌شود


 
 
 
مقالات
گفتگو
گزارش
آموزش
جهان روابط عمومی
مدیریت
رویدادها
روابط عمومی ایران
کتابخانه
تازه های شبکه
آخرین رویدادها
فن آوری های نو
تبلیغات و بازاریابی
ایده های برتر
بادپخش صوتی
گزارش تصویری
پیشنهادهای کاربران
اخبار بانک و بیمه
نیازمندی ها
خدمات
خبرنگار افتخاری
بخش اعضا
دانلود کتاب
پیوندها
جستجوی پیشرفته
موبایل
آر اس اس
بخشنامه ها
پیشکسوتان
لوح های سپاس
پیام های تسلیت
مناسبت ها
جملات حکیمانه
پایان نامه ها
درباره شارا
تماس با ما
Shara English
Public Relation
Social Media
Marketing
Events
Mobile
Content
Iran Pr
About Us - Contact US - Search
استفاده از مطالب این سایت با درج منبع مجاز است
تمام حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به شارا است
info@shara.ir
  خبر فوری: معرفی کتاب «هوش مصنوعی روابط‌عمومی در عمل» منتشر شد