درباره شارا | تماس | جستجوی پیشرفته | پیوندها | موبایل | RSS
 خانه    تازه ها    پایگاه اخبار    پایگاه اندیشه    پایگاه کتاب    پایگاه اطلاعات    پایگاه بین الملل    پایگاه چندرسانه ای    پایگاه امکانات  
پنجشنبه، 27 اردیبهشت 1403 - 16:56   

فراخوان دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی

  فراخوان دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی


ادامه ادامه مطلب یک

۷ اصل حمایتی در روابط

  ۷ اصل حمایتی در روابط


ادامه ادامه مطلب دو

چرا نوشتن با دست برای تفکر و یادگیری بهتر از تایپ کردن است؟

  چرا نوشتن با دست برای تفکر و یادگیری بهتر از تایپ کردن است؟


ادامه ادامه مطلب سه

فناوری، پایان شکست فتوشاپ

  فناوری، پایان شکست فتوشاپ


ادامه ادامه مطلب چهار

   آخرین مطالب روابط عمومی  
  چرا نوشتن با دست برای تفکر و یادگیری بهتر از تایپ کردن است؟
  گوگل از آینده هوش مصنوعی رونمایی کرد
  پیام مدیرکل روابط‌عمومی سازمان تات به مناسبت روز ارتباطات و روابط‌عمومی
  روز روابط‌عمومی مبارک
  مدیریت بحران و شش مولفه اساسی آن
  قدرت گوش دادن فعال
  روابط‌عمومی، اهمیت افکار عمومی درون و برون‌سازمانی
  روابط‌عمومی؛ از اطلاع‌رسانی تا اطلاع‌یابی
  کاربردهای بازخورد ساندویچی در روابط‌عمومی
  این روابط را عمومی می‌کند
ادامه آخرین مطالب روابط عمومی
- اندازه متن: + -  کد خبر: 10105صفحه نخست » آخرین رویدادهای روابط عمومیشنبه، 30 فروردین 1393 - 07:21
سال 1393 سال فرهنگ در تبریز و تدوین دایره المعارف روابط عمومی ایران
شبکه اطلاع رسانی روابط عمومی ایران (شارا)- به یاری حق تلاش داریم جهت تحقق بخشیدن به منویات مقام معظم رهبری و ولی امر مسلمین در سال 1393 شمسی که معظم له آن را سال اقتصاد و فرهنگ، عزم ملی و مدیریت جهادی
  

شبکه اطلاع رسانی روابط عمومی ایران (شارا)- به یاری حق تلاش داریم جهت تحقق بخشیدن به منویات مقام معظم رهبری و ولی امر مسلمین در سال 1393 شمسی که معظم له آن را سال اقتصاد و فرهنگ، عزم ملی و مدیریت جهادی عنوان فرمودند مصمم شدیم با تمام قوا و با بهره گیری از تمام توان با یک حرکت جهادی تدوین دایره المعارف روابط عمومی ایران را به پایان رسانده و منتشر نماییم.

 

 قطعا الطاف بی کران حضرت حق و توجهات خاصه امام عصر (عج) شامل حالمان و همکارانم در این حرکت فرهنگی بی نظیر خواهد بود. بالطبع ضرورت هایی در چند سال گذشته و برگزاری کنفرانس های بین اللملی روابط عمومی ما را سوق داد به تدوین این دایره المعارف عظیم از طرفی برای تبین الگوهای حاکم بر روابط عمومی ایران و اینکه فعالیت های روابط عمومی در کشور اسلامی مان ایران با آزمون و خطا صورت نگیرد ضرورت تدوین مجموعه ای در قالب دایره المعارف روابط عمومی ایران را برایم دو چندان کرد و از طرف دیگر تحقیق روابط عمومی ها جهت دست یافتن به الگو ها و روش های بومی روابط عمومی در ایران ضرورتی بود که تدوین این دانشنامه علمی را طلب می کرد.

 

تشویق و ترغیب همکاران و اساتید و دانشمندان و صاحب نظران این عرصه و یاری آنان راه پر پیچ و خم را برایم هموار نمود از جمله استاد فرزانه ام پروفسور حسام الدین بیان، استاد پروفسور حسن بشیر، پروفسور یحیی کمالی پور، پروفسور علی اکبر جلالی، استاد مهدی باقریان، استاد جواد قاسمی، استاد هادی کمره ای، و ده ها تن از عزیزان علاقمند پیشرفت علمی روابط عمومی در ایران هر چند این کار در نوع خود کم نظیر است اما استاد رابرت هیث بخشی از مسیر را پیموده بودند و اثر جاویدشان که توسط موسسه کارگزار روابط عمومی ترجمه و منتشر شده مرا به ادامه راه تشویق نمود.

 

 حقیر و همکارانم در موسسه فرهنگی تاریخ پژوهان سهند تبریز تلاش خواهیم کرد دایره المعارفی در شان روابط عمومی ایران سرافراز و پر افتخارمان باشد جا دارد از همه اعضای خانواده بزرگ ارتباطات و روابط عمومی کشورمان که از جای جای و چهار گوشه این وطن آغشته به خون شهیدان ما را در تحقق امر یاری کردند تقدیر نمایم. از استادان نویسندگان، مولفان، صاحب نظران، مدیران موسسات رسانگران، و تک تک همکاران و همسنگرانم در روابط عمومی ها تشکر کنم.

 

 دایره المعارف روابط عمومی ایران ابزاری است که می تواند به درک مجموعه ای از کارشناسان و صاحب نظران و علاقمندان روابط عمومی و ارتباطات بعنوان صاحب نظر در بهبود تصویر این صنعت و هنر و حرفه و علم وارد عمل شده کمک کند. هدف از تدوین این اثر کم نظیر در جهان و منطقه و ایران عزیز امکان ایجاد برخوردی صادقانه و در عین حال طرفدارانه در قبال روابط عمومی کشور است. هدف دیگر از تدوین دایره المعارف روابط عمومی ایران دادن دیدگاه منسجم روشن و متقاعد کننده نسبت به ماهیت روابط عمومی ایران اسلامی و رسالت آن و نیز چالش های موجود در این عرصه علمی است که این حرفه می بایست بعنوان پیشتازان سازمان ها و پرچمداران ایجاد تفاهم و همکاری نیروهای بالقوه و بالفعل موسسات و شرکت ها و ادارات در جامعه با آن ها روبرو شود.

 

این مجموعه پژوهشی در عرصه روابط عمومی در نگاه اول طرحی بسیار دشوار و دست نایافتنی به نظر می رسید اما لطف خدا و تشویق اساتید از سراسر کشور و علاقمندان به اعتلای روابط عمومی ایران چنان مسیر دشوار را برایم هموار ساخت و تحقق علمی آن قریب الوقوع بنابراین ما در این عرصه به اقدامی خاص و بی نظیر دست زدیم و صرف نظر از همه موانع، مشکلات و ناهمواری ها و نارسایی ها موفق شدیم به فضل خدا به مطالب، منابع و موضوعات ارزشمندی دست یابیم که حقیقا هذا من فضل ربی ....

 

 

   
  

اضافه نمودن به: Share/Save/Bookmark

نظر شما:
نام:
پست الکترونیکی:
نظر
 
  کد امنیتی:
 
   پربیننده ترین مطالب روابط عمومی  

  درک جعل عمیق و راه‌های مقابله با آن


  مدیریت بحران و شش مولفه اساسی آن


  هفت اشتباه زبان بدن


  قانون کارما: هر چه بکاریم همان را درو می‌کنیم


  فرسودگی روابط‌عمومی


  برندسازی کارفرمایی برای استارتاپ ها


  کاربردهای بازخورد ساندویچی در روابط‌عمومی


  قدرت گوش دادن فعال


  ضرورت گذر از ارتباطات سنتی و حرکت به سمت اطلاع‌رسانی نوین


  نقش روابط‌عمومی در جهش تولید با مشارکت مردم


 
 
 
مقالات
گفتگو
گزارش
آموزش
جهان روابط عمومی
مدیریت
رویدادها
روابط عمومی ایران
کتابخانه
تازه های شبکه
آخرین رویدادها
فن آوری های نو
تبلیغات و بازاریابی
ایده های برتر
بادپخش صوتی
گزارش تصویری
پیشنهادهای کاربران
اخبار بانک و بیمه
نیازمندی ها
خدمات
خبرنگار افتخاری
بخش اعضا
دانلود کتاب
پیوندها
جستجوی پیشرفته
موبایل
آر اس اس
بخشنامه ها
پیشکسوتان
لوح های سپاس
پیام های تسلیت
مناسبت ها
جملات حکیمانه
پایان نامه ها
درباره شارا
تماس با ما
Shara English
Public Relation
Social Media
Marketing
Events
Mobile
Content
Iran Pr
About Us - Contact US - Search
استفاده از مطالب این سایت با درج منبع مجاز است
تمام حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به شارا است
info@shara.ir
  خبر فوری: معرفی کتاب «هوش مصنوعی روابط‌عمومی در عمل» منتشر شد