درباره شارا | تماس | جستجوی پیشرفته | پیوندها | موبایل | RSS
 خانه    تازه ها    پایگاه اخبار    پایگاه اندیشه    پایگاه کتاب    پایگاه اطلاعات    پایگاه بین الملل    پایگاه چندرسانه ای    پایگاه امکانات  
پنجشنبه، 27 اردیبهشت 1403 - 18:11   

فراخوان دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی

  فراخوان دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی


ادامه ادامه مطلب یک

۷ اصل حمایتی در روابط

  ۷ اصل حمایتی در روابط


ادامه ادامه مطلب دو

چرا نوشتن با دست برای تفکر و یادگیری بهتر از تایپ کردن است؟

  چرا نوشتن با دست برای تفکر و یادگیری بهتر از تایپ کردن است؟


ادامه ادامه مطلب سه

فناوری، پایان شکست فتوشاپ

  فناوری، پایان شکست فتوشاپ


ادامه ادامه مطلب چهار

   آخرین مطالب روابط عمومی  
  وزیر علوم خطاب به روابط‌عمومی دانشگاه‌ها؛ قبل از بحرانی شدن اعتراضات دانشجویی اطلاع‌رسانی کنید
  دو بال پرواز برای موفقیت کسب‌وکارها
  روابط‌عمومی در ایران؛ مصائب و چشم‌انداز
  چرا نوشتن با دست برای تفکر و یادگیری بهتر از تایپ کردن است؟
  گوگل از آینده هوش مصنوعی رونمایی کرد
  پیام مدیرکل روابط‌عمومی سازمان تات به مناسبت روز ارتباطات و روابط‌عمومی
  روز روابط‌عمومی مبارک
  مدیریت بحران و شش مولفه اساسی آن
  قدرت گوش دادن فعال
  روابط‌عمومی، اهمیت افکار عمومی درون و برون‌سازمانی
ادامه آخرین مطالب روابط عمومی
- اندازه متن: + -  کد خبر: 10181صفحه نخست » تبلیغات و بازاریابیچهارشنبه، 3 اردیبهشت 1393 - 01:36
استراتژی های بازاریابی موفق نیازمند حمایت هستند
شرکت هایی که ما در آنها کار می کنیم، عموما سعی می کنند خلاقیت بخرج دهند، چراکه آنها شرکت های جوان و گرسنه ای هستند که تعهدشان به گام بعدی در مراحل رشد می باشد. آنها برای نقش بازاریابی ارج می نهند که می تواند در کمک به آنها برای بدست آوردن اهدافشان یاری دهد.
  

استراتژی های بازاریابی موفق نیازمند حمایت هستند

شبکه اطلاع رسانی روابط عمومی ایران(شارا)، شرکت هایی که ما در آنها کار می کنیم، عموما سعی می کنند خلاقیت بخرج دهند، چراکه آنها شرکت های جوان و گرسنه ای هستند که تعهدشان به گام بعدی در مراحل رشد می باشد. آنها برای نقش بازاریابی ارج می نهند که می تواند در کمک به آنها برای بدست آوردن اهدافشان یاری دهد. اما اغلب یک انفصال میان اهمیت بازاریابی و سرمایه گذاری روز به روز و انرژی مورد نیاز از مدیریت ارشد برای پیش بردن روند کار وجود دارد. اغلب استراتژی های بازاریابی با بودجه هایی اجرا می شودکه بخش اعظم پرونده دسکتاپ کامپیوتر مدیران را به خود اختصاص می دهد، و در پایان یک دوره کمپین هیچ کس حتی نمی تواند به خاطر آورد که چه برنامه ریزی انجام شده است.

 

چه اتفاق افتاد؟

اغلب مردم استراتژی های خود را بر بسترهای نظری استوار می کنند که با آنچه در اجرای واقعی برنامه اتفاق می افتد، همخوان نیست.ک شما به مدیریت ارشدی نیاز دارید که بخشی از فرآیند تدوین استراتژی باشد بنابراین شخصی وجود دارد که نیروی تصمیم گیری را در بالاترین درجه داراست و می تواند اجرای استراتژی را به پیش برد.

 

اکثر شرکت ها فعالیت هایشان را اولویت بندی می کنند؛ کمی از آنها می توانند همه آنچه می خواهند را با موفقیت به سرانجام برسانند. به خدمت گرفتن مدیریت به شما این شرایط را می دهد که از قرار گرفتن کمپین خود در میان سایر اولویت های سازمان مطمئن شوید و بتوانید حمایت مورد نیازتان را در سطح قابل قبولی دریافت کنید.

 

عواقب اجرای استراتژی بازاریابی بدون حمایت و جلب مشارکت در سطح بالا می تواند وخیم باشد. برای نمونه، اجرای هر استراتژی بازاریابی در صورت عدم وجود ورودی های اجرایی تنها اجرای تاکتیکی خواهند بود. بدین معنا که انفصال میان مقاصد بازاریابی و مقاصد شرکت ایجاد خواهد شد. این غیر ممکن است که ارزش ها و موفقیت فعالیت های بازاریابی اثبات شود.

 

آنچه اغلب اتفاق می افتد این است که ایده های کمپین ها، طرح های بازاریابی و حتی گزارش های مطبوعاتی و طرح ها تصویب نمی شوند چراکه هیچ اولویتی در میان فعالیت های روزانه مدیران اجرایی ندارند. و با عدم موفقیت در راه اندازی کمپین، روحیه به شدت تضعیف می شود و تمام کار به سوی سراشیبی حرکت می کند.

 

برای درست کردن این مورد باید چه کرد؟

ما بازاریابان اغلب بدترین دشمنان خودمان هستیم. بیشتر اوقات ما استراتژی های قابل مشاهده پر سر و صدایی را در خلاء طراحی می کنیم، بدون اینکه افرادی را در بالای هرم سازمان مشاهده کنیم که می توانند جلوی موفقیت کمپین ما را سد کنند. برای بازاریابانی بدست آوردن رای افراد ذی نفوذ بسیار حیاتی است، و در این خصوص باید به موارد ذیل توجه شود:

 

شخصیت افرادی که نظرشان در حوزه شما صائب است را بشناسید. استراتژی و رویکرد تیلور شما برای نیازها و عملکرد آنها مهم است. اگر مدیر عامل از ملاقات های طولانی متنفر است، استراتژی را در 20 دقیقه و تنها با اشاره به موارد مهم ارائه دهید. اگر مدیر مالی نگران هزینه هاست، برای او چگونگی کاهش هزینه ها را پر رنگ کنید. بر مدیران اجرایی در خصوص هزینه مشتری تمرکز نکنید، اما تا جاییکه ممکن است این را که چه چیزی گیر آنها می آید را برجسته کنید.

 

برای مصالحه باز باشید، نه در کیفیت بلکه در دامنه فعالیت ها مصالحه کنید. اگر احساس می کنید ظرفیت های داخلی برای موفقیت در هر 20 فعالیت بازاریابی تان وجود ندارد، تنها بر 10 فعالیت تمرکز کنید که می دانید در اجرا موفق می شوند. این کار باعث می شود که تمرکزتان همواره با شما باقی بماند و انگیزه بیشتری خواهید داشت و در پایان نیز ارائه گزارش دوره ای کمپین را به راحتی ارائه می کنید.

 

به همه فعالیت های بازاریابی ، اهداف سخت تجاری (درآمد، سهم بازار و غیره) لینک دهید. به این ترتیب، هرگونه موفقیت های تجاری برابر موفقیت های بازاریابی است. هرگونه شکست بالقوه یا کاستی به سرعت در اولویت های سازمانی قرار می گیرد تا از خط فروش حمایت کند.

 

اطمینان حاصل کنید که در بالاترین سطح آگاهی از موفقیت تیم تان قرار دارید. ده فعالیت برتر بازاریابی را برای سال اجرا کنید و ببینید که آیا به اهداف مورد نظر رسیده اید؟ برخی ارتباطات داخلی را برای نمایش دستاوردهای تیم برقرار کنید و مطمئن شیود که چگونگی دستیابی به این اهداف را برای خط فروش سازمان نشان داده اید.

 

منبع: http://www.bizcommunity.com/Article/196/423/112332.html

 

   
  

اضافه نمودن به: Share/Save/Bookmark

نظر شما:
نام:
پست الکترونیکی:
نظر
 
  کد امنیتی:
 
   پربیننده ترین مطالب روابط عمومی  

  درک جعل عمیق و راه‌های مقابله با آن


  مدیریت بحران و شش مولفه اساسی آن


  هفت اشتباه زبان بدن


  قانون کارما: هر چه بکاریم همان را درو می‌کنیم


  فرسودگی روابط‌عمومی


  برندسازی کارفرمایی برای استارتاپ ها


  کاربردهای بازخورد ساندویچی در روابط‌عمومی


  قدرت گوش دادن فعال


  ضرورت گذر از ارتباطات سنتی و حرکت به سمت اطلاع‌رسانی نوین


  نقش روابط‌عمومی در جهش تولید با مشارکت مردم


 
 
 
مقالات
گفتگو
گزارش
آموزش
جهان روابط عمومی
مدیریت
رویدادها
روابط عمومی ایران
کتابخانه
تازه های شبکه
آخرین رویدادها
فن آوری های نو
تبلیغات و بازاریابی
ایده های برتر
بادپخش صوتی
گزارش تصویری
پیشنهادهای کاربران
اخبار بانک و بیمه
نیازمندی ها
خدمات
خبرنگار افتخاری
بخش اعضا
دانلود کتاب
پیوندها
جستجوی پیشرفته
موبایل
آر اس اس
بخشنامه ها
پیشکسوتان
لوح های سپاس
پیام های تسلیت
مناسبت ها
جملات حکیمانه
پایان نامه ها
درباره شارا
تماس با ما
Shara English
Public Relation
Social Media
Marketing
Events
Mobile
Content
Iran Pr
About Us - Contact US - Search
استفاده از مطالب این سایت با درج منبع مجاز است
تمام حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به شارا است
info@shara.ir
  خبر فوری: معرفی کتاب «هوش مصنوعی روابط‌عمومی در عمل» منتشر شد