درباره شارا | تماس | جستجوی پیشرفته | پیوندها | موبایل | RSS
 خانه    تازه ها    پایگاه اخبار    پایگاه اندیشه    پایگاه کتاب    پایگاه اطلاعات    پایگاه بین الملل    پایگاه چندرسانه ای    پایگاه امکانات  
پنجشنبه، 27 اردیبهشت 1403 - 21:13   

فراخوان دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی

  فراخوان دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی


ادامه ادامه مطلب یک

۷ اصل حمایتی در روابط

  ۷ اصل حمایتی در روابط


ادامه ادامه مطلب دو

چرا نوشتن با دست برای تفکر و یادگیری بهتر از تایپ کردن است؟

  چرا نوشتن با دست برای تفکر و یادگیری بهتر از تایپ کردن است؟


ادامه ادامه مطلب سه

فناوری، پایان شکست فتوشاپ

  فناوری، پایان شکست فتوشاپ


ادامه ادامه مطلب چهار

   آخرین مطالب روابط عمومی  
  برگزاری بوت‌کمپ تحول در روابط‌عمومی صنایع با استفاده از هوش مصنوعی در تبریز
  وزیر علوم خطاب به روابط‌عمومی دانشگاه‌ها؛ قبل از بحرانی شدن اعتراضات دانشجویی اطلاع‌رسانی کنید
  دو بال پرواز برای موفقیت کسب‌وکارها
  روابط‌عمومی در ایران؛ مصائب و چشم‌انداز
  چرا نوشتن با دست برای تفکر و یادگیری بهتر از تایپ کردن است؟
  گوگل از آینده هوش مصنوعی رونمایی کرد
  پیام مدیرکل روابط‌عمومی سازمان تات به مناسبت روز ارتباطات و روابط‌عمومی
  روز روابط‌عمومی مبارک
  مدیریت بحران و شش مولفه اساسی آن
  قدرت گوش دادن فعال
ادامه آخرین مطالب روابط عمومی
- اندازه متن: + -  کد خبر: 10199صفحه نخست » آخرین رویدادهای روابط عمومیپنجشنبه، 4 اردیبهشت 1393 - 08:50
کتاب « گزارش نویسی» منتشر شد
شبکه اطلاع رسانی روابط عمومی ایران (شارا)-کتاب « گزارش نویسی » تالیف ناصر شریفی توسط انتشارات رامان سخن در تیراژ ۱۰۰۰نسخه و با قیمت ۶۰۰۰تومان منتشر شد
  

شبکه اطلاع رسانی روابط عمومی ایران (شارا)-کتاب « گزارش نویسی » تالیف ناصر شریفی توسط انتشارات رامان سخن در تیراژ ۱۰۰۰نسخه و با قیمت ۶۰۰۰تومان منتشر شد

گزارش به معنی به جای آوردن، انجام دادن، در میان نهادن، اظهار نظر کردن و شرح و تفسیر کردن است. گزارش حلقه حیاتی زنجیره تصمیم گیری و عمل محسوب می شود .

 

کتاب گزارش نویسی در هفت فصل نگارش شده است : فصل اول به بررسی کلیات معنی و مفهوم و کاربرد گزارش می پردازد . در فصل دوم ارکان و اجزاء گزارش و در فصل سوم مراحل تهیه گزارش را توضیح می دهد . در ادامه مولف کتاب در فصل چهارم به بررسی فنون نگارش گزارش می پردازد و در فصل پنجم به ما یاد می دهد چگونه به تهیه طرح گزارش بپردازیم و در فصل ششم و هفتم به ترتیب به آموزش تنظیم و نگارش گزارشهای ویژه اداری و همچنین خلاصه سازی نگارش می پردازد .

این کتاب برای روزنامه نگاران و مسئولان روابط عمومی ادارات و همچنین دانشجویان و دانش آموزانی که دوست دارند با نحوه گزارش نویسی به زبان ساده آشنا شوند کتاب مفیدی می باشد
 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

   
  

اخبار مرتبط:

اضافه نمودن به: Share/Save/Bookmark

نظر شما:
نام:
پست الکترونیکی:
نظر
 
  کد امنیتی:
 
   پربیننده ترین مطالب روابط عمومی  

  درک جعل عمیق و راه‌های مقابله با آن


  مدیریت بحران و شش مولفه اساسی آن


  هفت اشتباه زبان بدن


  قانون کارما: هر چه بکاریم همان را درو می‌کنیم


  فرسودگی روابط‌عمومی


  برندسازی کارفرمایی برای استارتاپ ها


  کاربردهای بازخورد ساندویچی در روابط‌عمومی


  قدرت گوش دادن فعال


  ضرورت گذر از ارتباطات سنتی و حرکت به سمت اطلاع‌رسانی نوین


  نقش روابط‌عمومی در جهش تولید با مشارکت مردم


 
 
 
مقالات
گفتگو
گزارش
آموزش
جهان روابط عمومی
مدیریت
رویدادها
روابط عمومی ایران
کتابخانه
تازه های شبکه
آخرین رویدادها
فن آوری های نو
تبلیغات و بازاریابی
ایده های برتر
بادپخش صوتی
گزارش تصویری
پیشنهادهای کاربران
اخبار بانک و بیمه
نیازمندی ها
خدمات
خبرنگار افتخاری
بخش اعضا
دانلود کتاب
پیوندها
جستجوی پیشرفته
موبایل
آر اس اس
بخشنامه ها
پیشکسوتان
لوح های سپاس
پیام های تسلیت
مناسبت ها
جملات حکیمانه
پایان نامه ها
درباره شارا
تماس با ما
Shara English
Public Relation
Social Media
Marketing
Events
Mobile
Content
Iran Pr
About Us - Contact US - Search
استفاده از مطالب این سایت با درج منبع مجاز است
تمام حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به شارا است
info@shara.ir
  خبر فوری: معرفی کتاب «هوش مصنوعی روابط‌عمومی در عمل» منتشر شد