درباره شارا | تماس | جستجوی پیشرفته | پیوندها | موبایل | RSS
 خانه    تازه ها    پایگاه اخبار    پایگاه اندیشه    پایگاه کتاب    پایگاه اطلاعات    پایگاه بین الملل    پایگاه چندرسانه ای    پایگاه امکانات  
پنجشنبه، 27 اردیبهشت 1403 - 17:48   

فراخوان دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی

  فراخوان دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی


ادامه ادامه مطلب یک

۷ اصل حمایتی در روابط

  ۷ اصل حمایتی در روابط


ادامه ادامه مطلب دو

چرا نوشتن با دست برای تفکر و یادگیری بهتر از تایپ کردن است؟

  چرا نوشتن با دست برای تفکر و یادگیری بهتر از تایپ کردن است؟


ادامه ادامه مطلب سه

فناوری، پایان شکست فتوشاپ

  فناوری، پایان شکست فتوشاپ


ادامه ادامه مطلب چهار

   آخرین مطالب روابط عمومی  
  وزیر علوم خطاب به روابط‌عمومی دانشگاه‌ها؛ قبل از بحرانی شدن اعتراضات دانشجویی اطلاع‌رسانی کنید
  دو بال پرواز برای موفقیت کسب‌وکارها
  روابط‌عمومی در ایران؛ مصائب و چشم‌انداز
  چرا نوشتن با دست برای تفکر و یادگیری بهتر از تایپ کردن است؟
  گوگل از آینده هوش مصنوعی رونمایی کرد
  پیام مدیرکل روابط‌عمومی سازمان تات به مناسبت روز ارتباطات و روابط‌عمومی
  روز روابط‌عمومی مبارک
  مدیریت بحران و شش مولفه اساسی آن
  قدرت گوش دادن فعال
  روابط‌عمومی، اهمیت افکار عمومی درون و برون‌سازمانی
ادامه آخرین مطالب روابط عمومی
- اندازه متن: + -  کد خبر: 10424صفحه نخست » آخرین رویدادهای روابط عمومیسه شنبه، 16 اردیبهشت 1393 - 04:11
سی و ششمین شماره دوماهنامه "توسعه مهندسی بازار" منتشر شد
تازهترین شماره دوماهنامه توسعه مهندسی بازار (شماره سیوششم، فروردین و اردیبهشت ماه 1393) منتشر شد.
  

Description: D:\TMBA\TMBA (36)\2-3\JELD 36 copy.jpg

شبکه اطلاع رسانی روابط عمومی ایران(شارا)، توسعه مهندسی بازار در این شماره، حاوی 23 عنوان است شامل گفتوگو با بزرگان بازاریابی و تبلیغات ایران و جهان، اخبار و آثار متنوع در حوزههای بازاریابی، فروش، مذاکره، تبلیغات.

 

استادان ایرانی بازاریابی در دانشگاههای جهان

در این شماره، گفتوگوی اختصاصی با دکتر کامران کاشانی را میخوانید که استاد بازاریابی دانشکده‌ی کسب‌و‌کار آی‌ام‌دی (IMD) سوئیس است و بیش از 30 سال در این دانشگاه مشغول به فعالیت است.

وی سالیان متمادی مشاور و مربی مدیریتی شرکتها و سازمانهای بزرگی چون جنرال‌الکتریک، سیتی بانک، آوون، هیولت پاکارد و... بوده است و صاحب تألیفات ارزنده‌ای است که به چندین زبان مختلف دنیا ترجمه شده‌اند.


7 سال میزگردهای بازاریابی در توسعه مهندسی بازار

"توسعه مهندسی بازار"، به عنوان تنها نشریه کاربردی در حوزه‌ی بازاریابی ایران، از آغاز انتشار آن که در بهار 1386 بود، صفحاتی را به میزگردها اختصاص داد که حاصل آن 15 میزگرد بود که با حضور 55 استاد دانشگاه و استاد بازار از بهار 1386 تا 1392 در نشریه چاپ و منتشر شد.

در این شماره، مروری بر تاریخچهی میزگردهایی که طی این 7 سال در مجله به چاپ رسیده آمده است که در قالب کتاب "میزگردهای بازاریابی ایران" از سوی انتشارات بازاریابی در 444 صفحه، در نخستین روزهای سال 1393 چاپ و منتشر شد.

 

آیندهپژوهی
"آیندهپژوهی" بخشی از موضوعات "توسعه مهندسی بازار" است. در این شماره، "آیندهپژوهی صنعت اسباب‌بازی" مورد بررسی قرار گرفته است.

"چگونه آینده‌پژوهان میتوانند نظر کودکان 2 ساله‌ای را که هنوز قادر به تکلم نیستند جویا شوند؟ چه ویژ‌گیهایی را باید برای ساخت و تولید اسباب‌بازی مورد توجه قرار داد؟ مقاله "آیندهپژوهی صنعت اسباب‌بازی" به این سؤالات پاسخ می‌دهد.

 

تحقیقات بازار، قیمت‌گذاری، و تبلیغات خلاق

ریتا کلیفتون، رئیس شرکت مشاوره‌ی مدیریت اینتربرند در گفتگوی کوتاهی درباره "تحقیقات بازار" و اینکه چگونه می‌تواند در زمان رکود در خدمت برندها باشد، می‌گوید.

در بخش تبلیغات خلاق، معرفی کمپینهای تبلیغاتی شرکتهای برتر آمده است که باعث ماندگاری نام برند در ذهن مشتریان می‌شوند.

قیمتگذاری، بخش دیگری از مطالب این شماره توسعه مهندسی بازار را تشکیل میدهد؛ در مقالهی این بخش، معرفی کتاب رید کی. هولدن، متخصص قیمت‌گذاری تحت عنوان "مذاکره‌ی باپشتوانه: 8 استراتژی برای دفاع از قیمت و ارزش" آمده است که شما را با قواعد بازی مذاکره آشنا می‌کند.

 

فیلم بازاریابی دانشگاه هاروارد

توسعه مهندسی بازار در هر شماره، یک فیلم از آموزش بازاریابی دانشگاه هاروارد را تقدیم میکند که با زیرنویس فارسی تولید شده است. در این شماره "دیک بیتی"، استاد دانشکده‌ی کسب‌و‌کار راکرز، درباره "پرورش کارکنان متمایز" گفتوگو کرده است.

دکتر بیتی چارچوبهای رایج منابع انسانی را میشکند. وی ابایی ندارد از آنکه با صراحت عنوان کند که "رضایت شغلی"، معیاری احمقانه، مزخرف، و خنده‌دار است؛ چرا که این کارکنان ضعیف هستند که از شغل خود رضایت دارند، در حالی که کارکنان توانمند و زبده، همواره ناراضی هستند "از خود"، و از "شغل خود"؛ چرا که این نوع کارکنان، انتظار و توقع بیشتری از خود دارند.

حمله‌ی بی‌امان دکتر بیتی را به مدیران نمی‌توان فراموش کرد. او می‌داند "مدیران" غالباً ویژگی "خودشیفتگی" دارند. به همین دلیل به آنها توصیه می‌کند اگر در جهت ارضای تحسین شدن هستند، بهتر است "سگ بخرند" که وفاداری بیشتری دارد.

 

برخی از عناوین دیگر مقالات:

·        اخبار بازاریابی: بازار خبر

·        بازاریابی: بازاریابی سازگار (دکتر احمد روستا)

·        مدیریت بازاریابی: 5 مسئولیت کلیدی مدیران بازاریابی شرکتها و سازمانها

·        اشتباهات بازاریابی: پنج اشتباه متدوال مدیر عاملان درباره بازاریابی

·        بازاریابی ورزشی: درسهای مایکل فلپس، برترین شناگر المپیک برای کسب‌و‌کارها

·        بازاریابی مد: اصول و تکنیکهای بازاریابی بازاریابی مد

·        و...


گفتنی آنکه توسعه مهندسی بازار به صاحبامتیازی و مدیرمسئولی پرویز درگی، و با سردبیری محسن جاویدمؤید، از سال 1386 تاکنون چاپ و منتشر میشود؛ تمام رنگی، تمام گلاسه، حاوی 80 صفحه.

 

علاقهمندان برای خرید این نشریه میتوانند به نشانی اینترنتی www.MarketingShop.ir مراجعه کنند و یا با شماره تلفنهای 71 و 66408251 تماس بگیرند.

 

منبع: ماهنامه توسعه مهندسی بازار

 

 

 

   
  

اضافه نمودن به: Share/Save/Bookmark

نظر شما:
نام:
پست الکترونیکی:
نظر
 
  کد امنیتی:
 
   پربیننده ترین مطالب روابط عمومی  

  درک جعل عمیق و راه‌های مقابله با آن


  مدیریت بحران و شش مولفه اساسی آن


  هفت اشتباه زبان بدن


  قانون کارما: هر چه بکاریم همان را درو می‌کنیم


  فرسودگی روابط‌عمومی


  برندسازی کارفرمایی برای استارتاپ ها


  کاربردهای بازخورد ساندویچی در روابط‌عمومی


  قدرت گوش دادن فعال


  ضرورت گذر از ارتباطات سنتی و حرکت به سمت اطلاع‌رسانی نوین


  نقش روابط‌عمومی در جهش تولید با مشارکت مردم


 
 
 
مقالات
گفتگو
گزارش
آموزش
جهان روابط عمومی
مدیریت
رویدادها
روابط عمومی ایران
کتابخانه
تازه های شبکه
آخرین رویدادها
فن آوری های نو
تبلیغات و بازاریابی
ایده های برتر
بادپخش صوتی
گزارش تصویری
پیشنهادهای کاربران
اخبار بانک و بیمه
نیازمندی ها
خدمات
خبرنگار افتخاری
بخش اعضا
دانلود کتاب
پیوندها
جستجوی پیشرفته
موبایل
آر اس اس
بخشنامه ها
پیشکسوتان
لوح های سپاس
پیام های تسلیت
مناسبت ها
جملات حکیمانه
پایان نامه ها
درباره شارا
تماس با ما
Shara English
Public Relation
Social Media
Marketing
Events
Mobile
Content
Iran Pr
About Us - Contact US - Search
استفاده از مطالب این سایت با درج منبع مجاز است
تمام حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به شارا است
info@shara.ir
  خبر فوری: معرفی کتاب «هوش مصنوعی روابط‌عمومی در عمل» منتشر شد