درباره شارا | تماس | جستجوی پیشرفته | پیوندها | موبایل | RSS
 خانه    تازه ها    پایگاه اخبار    پایگاه اندیشه    پایگاه کتاب    پایگاه اطلاعات    پایگاه بین الملل    پایگاه چندرسانه ای    پایگاه امکانات  
پنجشنبه، 27 اردیبهشت 1403 - 17:22   

فراخوان دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی

  فراخوان دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی


ادامه ادامه مطلب یک

۷ اصل حمایتی در روابط

  ۷ اصل حمایتی در روابط


ادامه ادامه مطلب دو

چرا نوشتن با دست برای تفکر و یادگیری بهتر از تایپ کردن است؟

  چرا نوشتن با دست برای تفکر و یادگیری بهتر از تایپ کردن است؟


ادامه ادامه مطلب سه

فناوری، پایان شکست فتوشاپ

  فناوری، پایان شکست فتوشاپ


ادامه ادامه مطلب چهار

   آخرین مطالب روابط عمومی  
  روابط‌عمومی در ایران؛ مصائب و چشم‌انداز
  چرا نوشتن با دست برای تفکر و یادگیری بهتر از تایپ کردن است؟
  گوگل از آینده هوش مصنوعی رونمایی کرد
  پیام مدیرکل روابط‌عمومی سازمان تات به مناسبت روز ارتباطات و روابط‌عمومی
  روز روابط‌عمومی مبارک
  مدیریت بحران و شش مولفه اساسی آن
  قدرت گوش دادن فعال
  روابط‌عمومی، اهمیت افکار عمومی درون و برون‌سازمانی
  روابط‌عمومی؛ از اطلاع‌رسانی تا اطلاع‌یابی
  کاربردهای بازخورد ساندویچی در روابط‌عمومی
ادامه آخرین مطالب روابط عمومی
- اندازه متن: + -  کد خبر: 10781صفحه نخست » آخرین رویدادهای روابط عمومیدوشنبه، 29 اردیبهشت 1393 - 02:20
تمامی کارکنان بانک باید همیار روابط عمومی باشند
برای نیل به اهداف عالیه بانک مهر اقتصاد و کسب بیشترین سهم از بازار، باید تمامی کارکنان بانک در سراسر کشور همیار روابط عمومی باشند.
  

شبکه اطلاع رسانی روابط عمومی ایران (شارا)-  دکتر نتاج – مدیر عامل بانک – با تبریک روز جهانی ارتباطات و روابط عمومی، اظهار داشت: روز جهانی ارتباطات مناسبتی است که باعث می شود به زندگی اجتماعی توجه ویژه ای داشته باشیم چرا که ارتباطات از مهم ترین خصیصه های زندگی اجتماعی می باشد و عاملی است که انسان ها عمیقاً به آن نیاز دارند.

 

مدیر عامل بانک مهر اقتصاد فعالیت های روابط عمومی بانک را به لحاظ راهبردی، مناسب ارزیابی کرد و گفت: در حوزه کسب و کار روابط عمومی نباید تنها محدود به کارکنان آن و همیاران باشد چرا که با ارائه آموزش های لازم، تمامی هفت هزار همکار بانک مهر اقتصاد در سراسر کشور می توانند همیار روابط عمومی باشند.

 

دکتر نتاج با تاکید بر شناسایی ابزارهای تبلیغاتی و کانال های ارتباطی اثربخش و استفاده اثر بخش از آنها، افزود: در این¬صورت سریعتر به نتیجه دلخواه رسیده و ارتباط موثری با مخاطب برقرار می کنیم و نتیجه همه این اقدامات منجر به رشد مضاعف بانک مهر اقتصاد در صحنه اقتصاد کشور می شود.

 

وی با تاکید بر نقش مهم روابط عمومی در برندسازی بانک مهر اقتصاد در حوزه بانکداری اسلامی، خاطر نشان کرد: التزام به بانکداری اسلامی از نقاط قوت بانک مهر اقتصاد است از اینرو باید به عنوان یک وجه تمایز بر روی آن تکیه کنیم

 

. دکتر نتاج با بیان اینکه تداوم فعالیت بانک باید اولین دغدغه کارکنان باشد، ادامه داد: باید در هر شرایطی باید انسجام سازمانی حفظ شود و با پرهیز از حاشیه ها و با رویکرد مدیریت هزینه ها از مناسب ترین روش ها در فعالیت های ارتباطی و تبلیغاتی خود استفاده کنیم.

 

دکتر نتاج با بیان اینکه جهانی شدن با تقویت ارتباطات محقق می شود، ادامه داد: جهانی شدن به منزله بلوغ انسان ها است و به لحاظ جامعه شناختی با جهانی سازی که خواسته استعمار است تفاوت بسیاری دارد، از اینرو چنانچه جوامع بشری به سمت جهانی شدن حرکت کنند، قطعا شاهد نتایج بهتری در زندگی انسان ها خواهیم بود.

 

وی با تاکید بر کار برنامه ریزی شده، ابراز داشت: باید به مسیری که در آن حرکت می کنیم اعتقاد داشته باشیم و هر کس در هر جایی که قرار دارد کارها را به نحو احسن انجام دهد در غیر اینصورت نه تنها به نتایج آرمانی نمی رسیم بلکه در فعالیت های روزمره نیز دچار اشکال می شویم.

 

در ادامه این نشست، منصور شیخ الاسلامی – سرپرست اداره کل روابط عمومی- با اشاره به جایگاه روابط عمومی در اسلام به تشریح رویکردهای روابط عمومی در سال جدید پرداخت و گفت: توسعه برنامه های پژوهشی و علمی، مدیریت برند، توجه به مسئولیت های اجتماعی، توسعه ارتباطات برون سازمانی، توسعه مدیریت مشارکتی، نظارت مستمر بر عملکرد استان ها، مدیریت هزینه ها و بودجه و توسعه تعاملات درون سازمانی به ویژه با سایر معاونت ها از اهم برنامه های اداره کل روابط عمومی بانک مهر اقتصاد در سال جاری هستند.

منبع: آی بی نیوز

 

 

 

 

   
  

اضافه نمودن به: Share/Save/Bookmark

نظر شما:
نام:
پست الکترونیکی:
نظر
 
  کد امنیتی:
 
   پربیننده ترین مطالب روابط عمومی  

  درک جعل عمیق و راه‌های مقابله با آن


  مدیریت بحران و شش مولفه اساسی آن


  هفت اشتباه زبان بدن


  قانون کارما: هر چه بکاریم همان را درو می‌کنیم


  فرسودگی روابط‌عمومی


  برندسازی کارفرمایی برای استارتاپ ها


  کاربردهای بازخورد ساندویچی در روابط‌عمومی


  قدرت گوش دادن فعال


  ضرورت گذر از ارتباطات سنتی و حرکت به سمت اطلاع‌رسانی نوین


  نقش روابط‌عمومی در جهش تولید با مشارکت مردم


 
 
 
مقالات
گفتگو
گزارش
آموزش
جهان روابط عمومی
مدیریت
رویدادها
روابط عمومی ایران
کتابخانه
تازه های شبکه
آخرین رویدادها
فن آوری های نو
تبلیغات و بازاریابی
ایده های برتر
بادپخش صوتی
گزارش تصویری
پیشنهادهای کاربران
اخبار بانک و بیمه
نیازمندی ها
خدمات
خبرنگار افتخاری
بخش اعضا
دانلود کتاب
پیوندها
جستجوی پیشرفته
موبایل
آر اس اس
بخشنامه ها
پیشکسوتان
لوح های سپاس
پیام های تسلیت
مناسبت ها
جملات حکیمانه
پایان نامه ها
درباره شارا
تماس با ما
Shara English
Public Relation
Social Media
Marketing
Events
Mobile
Content
Iran Pr
About Us - Contact US - Search
استفاده از مطالب این سایت با درج منبع مجاز است
تمام حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به شارا است
info@shara.ir
  خبر فوری: معرفی کتاب «هوش مصنوعی روابط‌عمومی در عمل» منتشر شد