درباره شارا | تماس | جستجوی پیشرفته | پیوندها | موبایل | RSS
 خانه    تازه ها    پایگاه اخبار    پایگاه اندیشه    پایگاه کتاب    پایگاه اطلاعات    پایگاه بین الملل    پایگاه چندرسانه ای    پایگاه امکانات  
پنجشنبه، 27 اردیبهشت 1403 - 19:37   

فراخوان دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی

  فراخوان دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی


ادامه ادامه مطلب یک

۷ اصل حمایتی در روابط

  ۷ اصل حمایتی در روابط


ادامه ادامه مطلب دو

چرا نوشتن با دست برای تفکر و یادگیری بهتر از تایپ کردن است؟

  چرا نوشتن با دست برای تفکر و یادگیری بهتر از تایپ کردن است؟


ادامه ادامه مطلب سه

فناوری، پایان شکست فتوشاپ

  فناوری، پایان شکست فتوشاپ


ادامه ادامه مطلب چهار

   آخرین مطالب روابط عمومی  
  وزیر علوم خطاب به روابط‌عمومی دانشگاه‌ها؛ قبل از بحرانی شدن اعتراضات دانشجویی اطلاع‌رسانی کنید
  دو بال پرواز برای موفقیت کسب‌وکارها
  روابط‌عمومی در ایران؛ مصائب و چشم‌انداز
  چرا نوشتن با دست برای تفکر و یادگیری بهتر از تایپ کردن است؟
  گوگل از آینده هوش مصنوعی رونمایی کرد
  پیام مدیرکل روابط‌عمومی سازمان تات به مناسبت روز ارتباطات و روابط‌عمومی
  روز روابط‌عمومی مبارک
  مدیریت بحران و شش مولفه اساسی آن
  قدرت گوش دادن فعال
  روابط‌عمومی، اهمیت افکار عمومی درون و برون‌سازمانی
ادامه آخرین مطالب روابط عمومی
- اندازه متن: + -  کد خبر: 10839صفحه نخست » صوت و فیلم روابط عمومیدوشنبه، 29 اردیبهشت 1393 - 14:41
"شارا" مجوز گرفت
شبکه اطلاع رسانی روابط عمومی ایران (شارا)- در جلسه مورخ 29/2/93 هیأت نظارت برمطبوعات، با تقاضای صدور مجوز "شبکه اطلاع رسانی روابط عمومی"(شارا) مورد بررسی قرار گرفت که طی آن، پایگاه اطلاع رسانی اینترنتی "شارا" مجوز انتشار دریافت کرد.
  

 

شبکه اطلاع رسانی روابط عمومی ایران (شارا)- در جلسه مورخ 29/2/93 هیأت نظارت برمطبوعات، با تقاضای صدور مجوز "شبکه اطلاع رسانی روابط عمومی"(شارا) مورد بررسی قرار گرفت که طی آن، پایگاه اطلاع رسانی اینترنتی "شارا" مجوز انتشار دریافت کرد.

 

بر اساس این گزارش، شبکه اطلاع رسانی روابط عمومی ایران از اواخر سال 91 با صاحب امتیازی و مدیرمسوولی "مهدی باقریان" به صورت تخصصی در زمینه روابط عمومی فعالیت کرده و با روش خبری-تحلیلی بر روی اینترنت انتشار پیدا می کند.


 ترتیب انتشار «شارا» برخط بوده و با گستره بین‌المللی (فارسی-انگلیسی) مورد استفاده عموم قرار می گیرد.
 

 

http://kpri.ir/?p=6945

 

 

   
  

اخبار مرتبط:

اضافه نمودن به: Share/Save/Bookmark

نظرات کاربران: 1 نظر (فعال: 1 ، در صف انتشار: 0، غیر قابل انتشار: 0)
مرتب سازی بر حسب ( قدیمیترین | جدیدترین | بیشترین امتیاز | کمترین امتیاز | بیشترین پاسخ | کمترین پاسخ)
رامین
| 1393/3/17 - 15:37 |     1     0     |
خدا راشکر میکنم که انسانهای متخصص و دلسوزی هستند که برای ارتقا وگسترش 2 کلمه روابط و عمومی وقت و زندکیشان را فدا می کنند،چون میدانند روابط عمومی 2 کلمه است اما 2 میلیارد علم و هنر و برنامه ریزی و ارتباطات دنیا به آن وابسته است.
اما به عنوان یک فعال ومسئول روابط عمومی در یکی از ادارات استان اردبیل عاجزانه تقاضایی دارم:یک سازمان یا نهاد یا هر نوع ارگانی برای پایداری رشد و گسترش نیازبه ساختمان یا محیط بعد چارت تشکیلاتی و در آخر نیروی انسانی دارد. روابط عمومی ها نیروی انسانی دارند اما چارت و ساختمان ندارند،چطور انتظار گسترش را داشته باشیم. طبق چارت سازمان مرکزی برای کلیه استانها در اداره ما برای روابط عمومی پست کارشناس گنجانده اند و به مسئول روابط عمومی داشتن در ادارات کل اهمیت و جایگاهی قائل نیستند در حالی که هر روز برای معاونتها و واحدهای دیگه چند پست اضافه میشه،بنده ای که چندین سال است عنوان کشوری و استانی دارم اما در چارت حتی مسئول هم نمی توانند قرار دهند چطور انتظار تثبیت جایگاه و عنوان روابط عمومی را عملی کنم .لطفا از طریق این تریبون بزرگ این موارد را از طریق نهاد ریاست جمهوری پیگیری و حساس کنید. ممنون از شبکه شارا


نظر شما:
نام:
پست الکترونیکی:
نظر
 
  کد امنیتی:
 
   پربیننده ترین مطالب روابط عمومی  

  درک جعل عمیق و راه‌های مقابله با آن


  مدیریت بحران و شش مولفه اساسی آن


  هفت اشتباه زبان بدن


  قانون کارما: هر چه بکاریم همان را درو می‌کنیم


  فرسودگی روابط‌عمومی


  برندسازی کارفرمایی برای استارتاپ ها


  کاربردهای بازخورد ساندویچی در روابط‌عمومی


  قدرت گوش دادن فعال


  ضرورت گذر از ارتباطات سنتی و حرکت به سمت اطلاع‌رسانی نوین


  نقش روابط‌عمومی در جهش تولید با مشارکت مردم


 
 
 
مقالات
گفتگو
گزارش
آموزش
جهان روابط عمومی
مدیریت
رویدادها
روابط عمومی ایران
کتابخانه
تازه های شبکه
آخرین رویدادها
فن آوری های نو
تبلیغات و بازاریابی
ایده های برتر
بادپخش صوتی
گزارش تصویری
پیشنهادهای کاربران
اخبار بانک و بیمه
نیازمندی ها
خدمات
خبرنگار افتخاری
بخش اعضا
دانلود کتاب
پیوندها
جستجوی پیشرفته
موبایل
آر اس اس
بخشنامه ها
پیشکسوتان
لوح های سپاس
پیام های تسلیت
مناسبت ها
جملات حکیمانه
پایان نامه ها
درباره شارا
تماس با ما
Shara English
Public Relation
Social Media
Marketing
Events
Mobile
Content
Iran Pr
About Us - Contact US - Search
استفاده از مطالب این سایت با درج منبع مجاز است
تمام حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به شارا است
info@shara.ir
  خبر فوری: معرفی کتاب «هوش مصنوعی روابط‌عمومی در عمل» منتشر شد