درباره شارا | تماس | جستجوی پیشرفته | پیوندها | موبایل | RSS
 خانه    تازه ها    پایگاه اخبار    پایگاه اندیشه    پایگاه کتاب    پایگاه اطلاعات    پایگاه بین الملل    پایگاه چندرسانه ای    پایگاه امکانات  
سه شنبه، 22 خرداد 1403 - 20:56   

برنامه‌های دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی اعلام شد

  برنامه‌های دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی اعلام شد


ادامه ادامه مطلب یک

چت‌جی‌پی‌تی اکنون در جعل کردن احساسات و رفتار انسانی بهتر از همیشه است

  چت‌جی‌پی‌تی اکنون در جعل کردن احساسات و رفتار انسانی بهتر از همیشه است


ادامه ادامه مطلب دو

60 درصد از پاسخ‌های مدل کپی لیکس حاوی سرقت ادبی است

  60 درصد از پاسخ‌های مدل کپی لیکس حاوی سرقت ادبی است


ادامه ادامه مطلب سه

اعترافات پاتریک براون در مورد دستکاری تحقیقات آب‌وهوایی

  اعترافات پاتریک براون در مورد دستکاری تحقیقات آب‌وهوایی


ادامه ادامه مطلب چهار

   آخرین مطالب روابط عمومی  
  قبل از شروع همکاری با کسی، در مورد سبک کار خود صحبت کنید
  هوش اپل: گام بزرگ اپل در هوش مصنوعی
  وحشت اخلاقی جدید: رسانه‌های اجتماعی
  آیا روابط‌عمومی در بلاک چین مرده است؟ نگاهی به دیدگاه‌های مخالف
  هوش مصنوعی: بازاریاب خلاق یا ابزار خلاقانه؟
  مطالعه: تاثیر ارتباطات رهبری بر اعتماد کارکنان در طول بحران
  یادداشت خبری دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی: گامی مهم در راستای ارتقای جایگاه روابط‌عمومی در ایران
  شماره 67 فصلنامه کارگزار روابط‌عمومی منتشر می‌شود
  پایان عصر جستجوی سنتی؟ رسانه‌های اجتماعی به دروازه اصلی اطلاعات تبدیل می‌شوند
  برنامه‌های دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی نهایی شد
ادامه آخرین مطالب روابط عمومی
- اندازه متن: + -  کد خبر: 10873صفحه نخست » آخرین رویدادهای روابط عمومیسه شنبه، 30 اردیبهشت 1393 - 08:25
دبیر کمیته انتشارات ستاد برگزاری دومین هفته روابط‌عمومی از رونمایی کتاب‌های جدید حوزه ارتباطات در این هفته خبر داد
رونمایی همزمان از 10 کتاب در حوزه ارتباطات و روابط‌عمومی
محمدصادق افراسیابی گفت: عصر روز 31 اردیبهشت‌ماه مراسم رونمایی همزمان از 10 کتاب جدید در حوزه ارتباطات و روابط‌عمومی با حضور اساتید ارتباطات و علاقه‌مندان در مجموعه تاریخی- فرهنگی سعدآباد برگزار می‌شود.
  

شبکه اطلاع رسانی روابط عمومی ایران (شارا)- وی گفت: حوزه ارتباطات علی‌رغم کتاب‌های منتشر شده در سال‌های اخیر، همچنان از فقر محتوایی به‌ویژه در تولید ادبیات بومی رنج می‌برد. به همین منظور و برای تأکید بر لزوم توجه به موضوع «سواد رسانه‌ای» در این حوزه، برگزاری همزمان مراسم رونمایی کتاب‌های جدید حوزه ارتباطات به عنوان یکی از برنامه‌های دومین هفته روابط‌عمومی جمهوری اسلامی ایران در نظر گرفته شده است.


افراسیابی حمایت از چاپ کتب جدید حوزه روابط‌عمومی و ارتباطات به‌ویژه با ارائه الگوهای بومی و کاربردی را از جمله سیاست‌های ستاد برگزاری هفته روابط‌عمومی اعلام کرد و گفت: اساتید و پژوهشگران می‌توانند آثار خود در این حوزه‌ها را به دبیرخانه ستاد برگزاری هفته روابط‌عمومی ارسال کنند تا پس از ارزیابی آثار، نسبت به انتشار آنها اقدام شود.


دبیر کمیته انتشارات ستاد برگزاری دومین هفته روابط‌عمومی تصریح کرد: مراسم رونمایی از کتاب‌های حوزه ارتباطات با مشارکت اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان تهران، دفترمطالعات و برنامه‌ریزی رسانه‌ها، انتشارات سیمای شرق، رادیو اقتصاد و دانشکده خبر برگزار می‌شود.


روابط‌عمومی دوفضایی نوشته دکتر سعید رضا عاملی، روابط‌عمومی از زاویه ارتباطات نوشته دکتر یونس شکرخواه، رسانه‌های بیگانه؛ قرائتی با تحلیل گفتمان( کتاب سوم) نوشته دکتر حسن بشیر از آثار منتشر شده توسط انتشارات سیمای شرق، واژه‌نامه تخصصی مدیریت فرهنگی اثر شهرود امیر انتخابی، فرناز سربندی و دکتر محمد سلطانی‌فر، نظریه امروز ارتباط نوشته دکتر اسماعیل قدیمی از آثار منتشر شده توسط انتشارات علمی فرهنگی، رادیو و موسیقی نوشته دکتر مسعود کوثری از انتشارات دریچه نو، قدرت ارتباطات ترجمه دکتر حسن بصیریان جهرمی از انتشارات پژوهشگاه فرهنگ و هنر ارتباطات، ارتباطات (فردی- اجتماعی) ترجمه حسن خسروی از موسسه انتشاراتی مشق شب، تیتر‌نویسی نوشته مجید رضاییان از دفتر مطالعات و برنامه‌ریزی رسانه‌ها و کتاب کوچک مصاحبه اثری از دکتر شهرام گیل‌آبادی از انتشارات نشر نویسه پارسی آثاری هستند که در این مراسم رونمایی خواهند شد.

 

منبع: هموطن

 

 

 

 

   
  

اضافه نمودن به: Share/Save/Bookmark

نظر شما:
نام:
پست الکترونیکی:
نظر
 
  کد امنیتی:
 
   پربیننده ترین مطالب روابط عمومی  

  یادداشت خبری دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی: گامی مهم در راستای ارتقای جایگاه روابط‌عمومی در ایران


  مطالعه: تاثیر ارتباطات رهبری بر اعتماد کارکنان در طول بحران


  هوش مصنوعی: بازاریاب خلاق یا ابزار خلاقانه؟


  آیا روابط‌عمومی در بلاک چین مرده است؟ نگاهی به دیدگاه‌های مخالف


  وحشت اخلاقی جدید: رسانه‌های اجتماعی


  هوش اپل: گام بزرگ اپل در هوش مصنوعی


  قبل از شروع همکاری با کسی، در مورد سبک کار خود صحبت کنید


 
 
 
مقالات
گفتگو
گزارش
آموزش
جهان روابط عمومی
مدیریت
رویدادها
روابط عمومی ایران
کتابخانه
تازه های شبکه
آخرین رویدادها
فن آوری های نو
تبلیغات و بازاریابی
ایده های برتر
بادپخش صوتی
گزارش تصویری
پیشنهادهای کاربران
اخبار بانک و بیمه
نیازمندی ها
خدمات
خبرنگار افتخاری
بخش اعضا
دانلود کتاب
پیوندها
جستجوی پیشرفته
موبایل
آر اس اس
بخشنامه ها
پیشکسوتان
لوح های سپاس
پیام های تسلیت
مناسبت ها
جملات حکیمانه
پایان نامه ها
درباره شارا
تماس با ما
Shara English
Public Relation
Social Media
Marketing
Events
Mobile
Content
Iran Pr
About Us - Contact US - Search
استفاده از مطالب این سایت با درج منبع مجاز است
تمام حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به شارا است
info@shara.ir
  خبر فوری: معرفی کتاب «هوش مصنوعی روابط‌عمومی در عمل» منتشر شد