درباره شارا | تماس | جستجوی پیشرفته | پیوندها | موبایل | RSS
 خانه    تازه ها    پایگاه اخبار    پایگاه اندیشه    پایگاه کتاب    پایگاه اطلاعات    پایگاه بین الملل    پایگاه چندرسانه ای    پایگاه امکانات  
پنجشنبه، 27 اردیبهشت 1403 - 20:53   

فراخوان دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی

  فراخوان دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی


ادامه ادامه مطلب یک

۷ اصل حمایتی در روابط

  ۷ اصل حمایتی در روابط


ادامه ادامه مطلب دو

چرا نوشتن با دست برای تفکر و یادگیری بهتر از تایپ کردن است؟

  چرا نوشتن با دست برای تفکر و یادگیری بهتر از تایپ کردن است؟


ادامه ادامه مطلب سه

فناوری، پایان شکست فتوشاپ

  فناوری، پایان شکست فتوشاپ


ادامه ادامه مطلب چهار

   آخرین مطالب روابط عمومی  
  برگزاری بوت‌کمپ تحول در روابط‌عمومی صنایع با استفاده از هوش مصنوعی در تبریز
  وزیر علوم خطاب به روابط‌عمومی دانشگاه‌ها؛ قبل از بحرانی شدن اعتراضات دانشجویی اطلاع‌رسانی کنید
  دو بال پرواز برای موفقیت کسب‌وکارها
  روابط‌عمومی در ایران؛ مصائب و چشم‌انداز
  چرا نوشتن با دست برای تفکر و یادگیری بهتر از تایپ کردن است؟
  گوگل از آینده هوش مصنوعی رونمایی کرد
  پیام مدیرکل روابط‌عمومی سازمان تات به مناسبت روز ارتباطات و روابط‌عمومی
  روز روابط‌عمومی مبارک
  مدیریت بحران و شش مولفه اساسی آن
  قدرت گوش دادن فعال
ادامه آخرین مطالب روابط عمومی
- اندازه متن: + -  کد خبر: 11342صفحه نخست » صوت و فیلم روابط عمومیدوشنبه، 19 خرداد 1393 - 09:21
کلیپ/ روابط عمومی حرفه ای با ارزش است
شبکه اطلاع رسانی روابط عمومی ایران (شارا)، مترجم: حنانه باقریان- آیا تا به حال فکر کرده اید که برای داشتن روابط عمومی حرفه ای چه کارهایی باید انجام داد؟ متخصصان روابط عمومی به اشخاص و شرکت ها کمک می کنند که با مخاطبانشان رابطه برقرار کنند. با پیشرفت روز افزون رسانه ها، نیاز به روابط عمومی بیشتر از همیشه احساس می شود.
  

 

 



 

بخش اول
شبکه اطلاع رسانی روابط عمومی ایران (شارا)، مترجم: حنانه باقریان- آیا تا به حال فکر کرده اید که برای داشتن روابط عمومی حرفه ای چه کارهایی باید انجام داد؟ متخصصان روابط عمومی به اشخاص و شرکت ها کمک می کنند که با مخاطبانشان رابطه برقرار کنند. با پیشرفت روز افزون رسانه ها، نیاز به روابط عمومی بیشتر از همیشه احساس می شود.

اگر شما می توانید خوب بنویسید، خوب گوش کنید و توانایی متقاعد کردن افراد برای تغییر دادن خودشان را دارید، آن وقت باید بگویم روابط عمومی می تواند شغلی مناسب برای شما باشد.

حالا به چیز هایی که متخصصان روابط عمومی درباره حرفه شان می گویند گوش بدهید.

ویکی آدامز: روابط عمومی یک شغل خارق العاده است. شما چیزهای زیادی را درباره صنایع مختلف یاد می گیرید. روابط عمومی انرژی، تقویت کننده سلامتی، سرگرمی و یک کار محیطی است. یک حرفه خارق العاده است. شما می توانید در آن چیز های زیادی درباره حقوق کودکان، حقوق زنان و چیزهای دیگر یاد بگیرید.

کریستین وو: شما راجع به چیزی که مخاطبانتان می خواهند درباره حرفه شان بگویند، این که چگونه آن را بگویند و از چه راه و شبکه ای، به آن ها کمک می کنید.

ملیندا زوریچ: روابط عمومی یک تجارت است. شما به آژانس ها کمک می کنید که تجارت بهتری داشته باشند.

دیوید هنری: ما با مخاطبان کار می کنیم و استراتژی ها و ایده های آن ها را پرورش می دهیم.

بی جورن ترووری: روابط عمومی از ما حکایت می کند. از این که شرکت های بزرگ چه می کنند، چگونه عموم را جذب می کنند و ...

بخش دوم (روابط عمومی حرفه ای با ارزش است)
روابط عمومی حرفه ای با ارزش است چون هر روز برای انجام کارهای گوناگون، موقعیت های مختلفی را تدارک می بیند.

بی جورن ترووری: روبط عمومی یک رشته پر کار است و اکثر کسانی که در این رشته فعالیت می کنند،علاقه شدیدی به کار کردن دارند.

ماریا رامیرز: روابط عمومی به دلایل بسیار برای من با ارزش است. برای مثال، چون من می توانم با موسیقیدان های زیادی کار کنم. روابط عمومی شرایط محیطی مناسبی برای کار کردن دارد.

دانیل پینیرو: وقتی خبری در حال انتشار است، اکثر مخاطبان علاقه دارند که آن را اول تر از بقیه دریافت کنند.

آنه تان: شما می توانید از تجربه خود در روابط عمومی در رشته های دیگر هم استفاده کنید. شما مجبور نیستید از روابط عمومی شروع کنید یا روزی آن را کنار بگذارید. رشته ای است که همیشه با شما و عضوی از شماست.

بی جورن ترووری: هیجان بر انگیز است و از آن دسته چیز هایی است که همیشه در حال تغییر است و بهترین ویژگی آن هم همین است!

ماریا اکودو: چیزی که به عقیده من در روابط عمومی بسیار با ارزش است، این است که من دیگر فقط به کشور خودم  تعلق ندارم. مردم هم خیلی این خصوصیت را تحسین می کنند.

 

دیوید هنری: در روابط عمومی کارهایی را می کنید که در هیچ جای دیگر لازم نیست آن کارها را بکنید. کار در این حوزه نیازمند فعالیت بسیاری است.

بخش سوم(مهارت های لازم برای موفقیت در روابط عمومی)
ویکی آدامز: مهارت هایی که فرا گرفتن آن ها در روابط عمومی بسیار پر اهمیت است شامل توانایی بر قرار کردن ا رتباط ، توانایی ضرب العجل نوشتن کار گروهی و قبول کردن نظرات است. کنجکاوی، سوال پرسیدن به دست آوردن تجربه و داشتن دید انتقادی است.

بی جورن ترووری: یقینا شما احتیاج دارید شنونده بسیار خوبی باشید.

والتر فلر: هر قصه ای دو سر دارد. همیشه باید این را در ذهن داشته باشید. باید مانند خبرنگار ها بی طرف باشید و هم چنین باید آنچه را که مخاطب تان به آن نیاز دارد را به خاطر بسپارید.

دانیل پینیرو: یکی از چیز هایی که از اهمیت زیادی بر خوردار است، خلاقیت است. برای این که یک متخصص روابط عمومی موفق باشید، باید بتوانید ایده های نه متفاوت بلکه خلاقانه بدهید.

دیوید هنری: به عقیده من کسانی که می خواهند تاثیر گذار باشند، باید مهارت های نوشتن را در زبان های مختلف ( نه تنها زبان انگلیسی) بلکه در زبان های دیگر از قبیل چینی و کره ای و اسپانیایی و ... به طور روان بیاموزند.

لینه اسکات جکسون: در وهله اول باید نویسنده هایی قوی باشند. باید عمیقا مردم را دوست داشته باشند باید طالب یک شبکه ارتباطی باشند که درباره حرفه شان فعالیت داشته باشند. اما چیزی که از همه با اهمیت تر است این است که باید صبور باشند و به گرداوری اطلاعات علاقه زیادی داشته باشند.
 

دانلود کلیپ

 

منبع مرجع: http://www.shara.ir/view/11342/کلیپ-روابط-عمومی-حرفه-ای-با-ارزش-است



 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

   
  

اضافه نمودن به: Share/Save/Bookmark

نظر شما:
نام:
پست الکترونیکی:
نظر
 
  کد امنیتی:
 
   پربیننده ترین مطالب روابط عمومی  

  درک جعل عمیق و راه‌های مقابله با آن


  مدیریت بحران و شش مولفه اساسی آن


  هفت اشتباه زبان بدن


  قانون کارما: هر چه بکاریم همان را درو می‌کنیم


  فرسودگی روابط‌عمومی


  برندسازی کارفرمایی برای استارتاپ ها


  کاربردهای بازخورد ساندویچی در روابط‌عمومی


  قدرت گوش دادن فعال


  ضرورت گذر از ارتباطات سنتی و حرکت به سمت اطلاع‌رسانی نوین


  نقش روابط‌عمومی در جهش تولید با مشارکت مردم


 
 
 
مقالات
گفتگو
گزارش
آموزش
جهان روابط عمومی
مدیریت
رویدادها
روابط عمومی ایران
کتابخانه
تازه های شبکه
آخرین رویدادها
فن آوری های نو
تبلیغات و بازاریابی
ایده های برتر
بادپخش صوتی
گزارش تصویری
پیشنهادهای کاربران
اخبار بانک و بیمه
نیازمندی ها
خدمات
خبرنگار افتخاری
بخش اعضا
دانلود کتاب
پیوندها
جستجوی پیشرفته
موبایل
آر اس اس
بخشنامه ها
پیشکسوتان
لوح های سپاس
پیام های تسلیت
مناسبت ها
جملات حکیمانه
پایان نامه ها
درباره شارا
تماس با ما
Shara English
Public Relation
Social Media
Marketing
Events
Mobile
Content
Iran Pr
About Us - Contact US - Search
استفاده از مطالب این سایت با درج منبع مجاز است
تمام حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به شارا است
info@shara.ir
  خبر فوری: معرفی کتاب «هوش مصنوعی روابط‌عمومی در عمل» منتشر شد