درباره شارا | تماس | جستجوی پیشرفته | پیوندها | موبایل | RSS
 خانه    تازه ها    پایگاه اخبار    پایگاه اندیشه    پایگاه کتاب    پایگاه اطلاعات    پایگاه بین الملل    پایگاه چندرسانه ای    پایگاه امکانات  
پنجشنبه، 17 خرداد 1403 - 03:53   

دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی برگزار می‌شود

  دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی برگزار می‌شود


ادامه ادامه مطلب یک

۴ نکته برای متخصصان روابط‌عمومی

  ۴ نکته برای متخصصان روابط‌عمومی


ادامه ادامه مطلب دو

60 درصد از پاسخ‌های مدل کپی لیکس حاوی سرقت ادبی است

  60 درصد از پاسخ‌های مدل کپی لیکس حاوی سرقت ادبی است


ادامه ادامه مطلب سه

مه مغزی طولانی کووید: تاثیر و راهبردهای مقابله

  مه مغزی طولانی کووید: تاثیر و راهبردهای مقابله


ادامه ادامه مطلب چهار

   آخرین مطالب روابط عمومی  
  چت‌جی‌پی‌تی جدید: 12 درخواست تغییر بازی که قبلا امتحان نکرده‌اید
  محاسبات کوانتومی: مرز بعدی فناوری یا خطری برای آینده؟
  اطلاعیه هیات نظارت بر مطبوعات در خصوص انتخابات ریاست جمهوری
  نوآوری در هولوگرام‌ها پتانسیل‌های هیجان‌انگیزی را به ارمغان می‌آورد
  چالش بازاریابی: از رقابت پیشی بگیرید
  مه مغزی طولانی کووید: تاثیر و راهبردهای مقابله
  دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی برگزار می‌شود
  دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی برگزار می‌شود
  آینده روابط‌عمومی: سفری به دنیای فناوری، محتوا و تعامل
  نقش روابط‌عمومی در افزایش پایداری کشاورزی
ادامه آخرین مطالب روابط عمومی
- اندازه متن: + -  کد خبر: 1147صفحه نخست » تازه های نشر روابط عمومییکشنبه، 25 تیر 1391 - 10:42
انتشار فصلنامه کارگزار روابط عمومی
سرمقاله این ویژه نامه با عنوان" هفت سالگی یک جشنواره و افق های پیش رو" منتشر شده، که به چگونگی شکل گیری جشنواره انتشارات روابط عمومی اشاره می کند.
  

فصلنامه کارگزار روابط عمومی ویژه هفتمین جشنواره ملی انتشارات روابط عمومی در 56 صفحه منتشر شد.

به گزارش شارا، سرمقاله این ویژه نامه که به نوشته مهدی باقریان، سردبیر است؛ با عنوان" هفت سالگی یک جشنواره و افق های پیش رو" منتشر شده، که به چگونگی شکل گیری جشنواره انتشارات روابط عمومی اشاره می کند.

از دیگر عناوین این ویژه نامه می توان به مطلبی با عنوان " شاخص های سنجش و ارزیابی آثار انتشاراتی هفتمین جشنواره ملی انتشارات روابط عمومی" اشاره کرد که به معرفی شاخص های جشنواره مذکور اختصاص یافته است.

"محتوا باید غنی و موثر باشد" تیتر گفت وگوی اختصاصی با غلامعباس افشار، رئیس انجمن متخصصان روابط عمومی است. به گفته افشار، انجمن متخصصان روابط عمومی ایران به عنوان یک تشکل غیردولتی در این سال ها تلاش کرده است توان روابط عمومی ها را در زمینه فعالیت های انتشاراتی توسعه دهد و هدف نهایی هم ارتقای جایگاه روابط عمومی ها بوده است.

از دیگر بخش های این ویژه نامه می توان به مطالبی با عناوین "اقتراحی پیرامون تولید محتوا در روابط عمومی"، "محتوای الکترونیکی در روابط عمومی"، آموزش موثر پیش نیاز تولیدات حرفه ای در روابط عمومی"، "شیوه نامه تهیه و انتشار بروشور"، " شیوه نامه تهیه و انتشار خبرنامه الکترونیکی"، " شیوه نامه سرمقاله نویسی"، " شیوه نامه مقاله نویسی"، " شیوه نامه گزارش نویسی" و " شیوه نامه تهیه مصاحبه" اشاره کرد.

علاقمندان برای تهیه این ویژه نامه می توانند با تلفن 88617577 تماس بگیرند.

 

   
  

اضافه نمودن به: Share/Save/Bookmark

نظر شما:
نام:
پست الکترونیکی:
نظر
 
  کد امنیتی:
 
   پربیننده ترین مطالب روابط عمومی  

  دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی برگزار می‌شود


  دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی برگزار می‌شود


  ۴ نکته برای متخصصان روابط‌عمومی


  کاهش توهم هوش مصنوعی


  60 درصد از پاسخ‌های مدل کپی لیکس حاوی سرقت ادبی است


  چه چیزی یک رهبر عالی در تغییر ایجاد می‌کند؟


  روابط‌عمومی مبتنی بر داده: فراتر از معیارهای غرور


  نقاب دروغ: ریشه‌یابی دروغگویی در جوامع


  مینیمال نویسی در روابط‌عمومی


  نقش روابط‌عمومی در افزایش پایداری کشاورزی


 
 
 
مقالات
گفتگو
گزارش
آموزش
جهان روابط عمومی
مدیریت
رویدادها
روابط عمومی ایران
کتابخانه
تازه های شبکه
آخرین رویدادها
فن آوری های نو
تبلیغات و بازاریابی
ایده های برتر
بادپخش صوتی
گزارش تصویری
پیشنهادهای کاربران
اخبار بانک و بیمه
نیازمندی ها
خدمات
خبرنگار افتخاری
بخش اعضا
دانلود کتاب
پیوندها
جستجوی پیشرفته
موبایل
آر اس اس
بخشنامه ها
پیشکسوتان
لوح های سپاس
پیام های تسلیت
مناسبت ها
جملات حکیمانه
پایان نامه ها
درباره شارا
تماس با ما
Shara English
Public Relation
Social Media
Marketing
Events
Mobile
Content
Iran Pr
About Us - Contact US - Search
استفاده از مطالب این سایت با درج منبع مجاز است
تمام حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به شارا است
info@shara.ir
  خبر فوری: معرفی کتاب «هوش مصنوعی روابط‌عمومی در عمل» منتشر شد