درباره شارا | تماس | جستجوی پیشرفته | پیوندها | موبایل | RSS
 خانه    تازه ها    پایگاه اخبار    پایگاه اندیشه    پایگاه کتاب    پایگاه اطلاعات    پایگاه بین الملل    پایگاه چندرسانه ای    پایگاه امکانات  
جمعه، 28 اردیبهشت 1403 - 19:56   

فراخوان دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی

  فراخوان دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی


ادامه ادامه مطلب یک

رئیس اوپن‌ای‌آی اولین تصویر تولید شده توسط GPT-4o را به اشتراک می‌گذارد

  رئیس اوپن‌ای‌آی اولین تصویر تولید شده توسط GPT-4o را به اشتراک می‌گذارد


ادامه ادامه مطلب دو

سام آلتمن می‌گوید نمی‌تواند برای غذا خوردن بیرون برود

  سام آلتمن می‌گوید نمی‌تواند برای غذا خوردن بیرون برود


ادامه ادامه مطلب سه

تبلیغات سامسونگ اپل را به خاطر فاجعه بازاریابی له می‌کند

  تبلیغات سامسونگ اپل را به خاطر فاجعه بازاریابی له می‌کند


ادامه ادامه مطلب چهار

   آخرین مطالب روابط عمومی  
  سام آلتمن می‌گوید نمی‌تواند برای غذا خوردن بیرون برود
  تبلیغات سامسونگ اپل را به خاطر فاجعه بازاریابی له می‌کند
  پوستر دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی چه چیزی را نشان می‌دهد؟
  ملازاده سکاندار روابط عمومی بیمه دی شد
  ضرورت ارتقای جایگاه روابط عمومی در صنعت بیمه
  رئیس اوپن‌ای‌آی اولین تصویر تولید شده توسط GPT-4o را به اشتراک می‌گذارد
  هفت گام برای توسعه روابط‌عمومی
  روز ملی ارتباطات و روابط‌عمومی، فرصتی برای بهره‌مندی از هوش مصنوعی در روابط‌عمومی
  پنج عنوان شغلی جدید در حوزه روابط‌عمومی تعریف شد
  ارتباطات پایدار و نقش روابط‌عمومی‌
ادامه آخرین مطالب روابط عمومی
- اندازه متن: + -  کد خبر: 11592صفحه نخست » گفتگویکشنبه، 1 تیر 1393 - 04:23
مسئولین باید از روابط عمومی ها استقبال کنند
نماینده مردم میاندوآب در گفتگوی اختصاصی با شارا: - به گزارش شبکه اطلاع رسانی روابط عمومی ایران- شارا، «روح الله بیگی» با بیان اینکه مسئولین باید از روابط عمومی ها استقبال کنند، افزود:" روابط عمومی حلقه اتصال بین فرهنگ و اقتصاد و مردم و مسئولین است. مسئولین باید از روابط عمومی ها استقبال کنند و از طریق آن ارتباط خود را با این پل ارتباطی برقرار کنند."
  


شبکه اطلاع رسانی روابط عمومی ایران (شارا)- نماینده مردم میاندوآب، شاهین دژ و تکاب در مجلس شورای اسلامی در گفتگوی اختصاصی با شارا با بیان این مطلب عنوان کرد:" روابط عمومی پل عبور از بحران ها، شناسایی آسیب ها و تهدید ها است. روابط عمومی قطار سریع و سیری است که می تواند مشکلات اقتصادی، سیاسی، اجتماعی و فرهنگی را در قالب نوآوری و شکوفایی به محضر مسئولین برساند."


به گزارش شبکه اطلاع رسانی روابط عمومی ایران- شارا، «روح الله بیگی» با بیان اینکه مسئولین باید از روابط عمومی ها استقبال کنند، افزود:" روابط عمومی حلقه اتصال بین فرهنگ و اقتصاد و مردم و مسئولین است. مسئولین باید از روابط عمومی ها استقبال کنند و از طریق آن ارتباط خود را با این پل ارتباطی برقرار کنند."


نماینده مردم میاندوآب، شاهین دژ و تکاب در مجلس شورای اسلامی، تکریم ارباب رجوع در ادارات را واجب دانست و گفت:" در نظامی که برخاسته از خون پاک شهیدان است بر مسئولین لازم و واجب است تا تکریم ارباب رجوع را جدی بگیرند."


وی با اشاره به نقش روابط عمومی ها در تکریم ارباب رجوع اظهار داشت:" در راه تکریم ارباب رجوع، روابط عمومی ها نقش آفرین و اثرگذار هستند که الحمدالله روابط عمومی ها همانطور که از اسم آنها پیداست در این راه تلاش خود را انجام داده اند و تا حدودی نیز موفق شده اند."
 

 

 

 

 

   
  

اخبار مرتبط:

اضافه نمودن به: Share/Save/Bookmark

نظر شما:
نام:
پست الکترونیکی:
نظر
 
  کد امنیتی:
 
   پربیننده ترین مطالب روابط عمومی  

  هفت گام برای توسعه روابط‌عمومی


  8 راه برای تقویت رابطه ایمنی عمومی - جامعه با روابط‌عمومی


  مدیریت بحران و شش مولفه اساسی آن


  مرجعیت رسانه‌ای


  در نکوهش چاپلوسی و رفتارهای منافقانه


  فرسودگی روابط‌عمومی


  کاربردهای بازخورد ساندویچی در روابط‌عمومی


  قدرت گوش دادن فعال


  ارتباطات پایدار و نقش روابط‌عمومی‌


  روابط‌عمومی در ایران؛ مصائب و چشم‌انداز


 
 
 
مقالات
گفتگو
گزارش
آموزش
جهان روابط عمومی
مدیریت
رویدادها
روابط عمومی ایران
کتابخانه
تازه های شبکه
آخرین رویدادها
فن آوری های نو
تبلیغات و بازاریابی
ایده های برتر
بادپخش صوتی
گزارش تصویری
پیشنهادهای کاربران
اخبار بانک و بیمه
نیازمندی ها
خدمات
خبرنگار افتخاری
بخش اعضا
دانلود کتاب
پیوندها
جستجوی پیشرفته
موبایل
آر اس اس
بخشنامه ها
پیشکسوتان
لوح های سپاس
پیام های تسلیت
مناسبت ها
جملات حکیمانه
پایان نامه ها
درباره شارا
تماس با ما
Shara English
Public Relation
Social Media
Marketing
Events
Mobile
Content
Iran Pr
About Us - Contact US - Search
استفاده از مطالب این سایت با درج منبع مجاز است
تمام حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به شارا است
info@shara.ir
  خبر فوری: معرفی کتاب «هوش مصنوعی روابط‌عمومی در عمل» منتشر شد