درباره شارا | تماس | جستجوی پیشرفته | پیوندها | موبایل | RSS
 خانه    تازه ها    پایگاه اخبار    پایگاه اندیشه    پایگاه کتاب    پایگاه اطلاعات    پایگاه بین الملل    پایگاه چندرسانه ای    پایگاه امکانات  
جمعه، 28 اردیبهشت 1403 - 01:24   

فراخوان دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی

  فراخوان دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی


ادامه ادامه مطلب یک

۷ اصل حمایتی در روابط

  ۷ اصل حمایتی در روابط


ادامه ادامه مطلب دو

چرا نوشتن با دست برای تفکر و یادگیری بهتر از تایپ کردن است؟

  چرا نوشتن با دست برای تفکر و یادگیری بهتر از تایپ کردن است؟


ادامه ادامه مطلب سه

فناوری، پایان شکست فتوشاپ

  فناوری، پایان شکست فتوشاپ


ادامه ادامه مطلب چهار

   آخرین مطالب روابط عمومی  
  برگزاری بوت‌کمپ تحول در روابط‌عمومی صنایع با استفاده از هوش مصنوعی در تبریز
  وزیر علوم خطاب به روابط‌عمومی دانشگاه‌ها؛ قبل از بحرانی شدن اعتراضات دانشجویی اطلاع‌رسانی کنید
  دو بال پرواز برای موفقیت کسب‌وکارها
  روابط‌عمومی در ایران؛ مصائب و چشم‌انداز
  چرا نوشتن با دست برای تفکر و یادگیری بهتر از تایپ کردن است؟
  گوگل از آینده هوش مصنوعی رونمایی کرد
  پیام مدیرکل روابط‌عمومی سازمان تات به مناسبت روز ارتباطات و روابط‌عمومی
  روز روابط‌عمومی مبارک
  مدیریت بحران و شش مولفه اساسی آن
  قدرت گوش دادن فعال
ادامه آخرین مطالب روابط عمومی
- اندازه متن: + -  کد خبر: 11633صفحه نخست » گفتگوسه شنبه، 3 تیر 1393 - 03:26
نقش روابط عمومی ها در اقتصاد مقاومتی در گفتگوی اختصاصی با نماینده مردم سیستان و عضو هیأت کمیسیون امنیت ملی
اگر روابط عمومی ها نقش خود را درست ایفا و به وظیفه خود عمل کنند و ارباب رجوع را در راستای حمایت از تولید ملی و اجرای سیاست های اقتصاد مقاومتی راهنمایی کند، قطعاً می توانیم پیشرفت های خوبی را در راستای تحقق اهداف نظام که در حال حاضر مهم ترین آن اقتصاد مقاومتی است، دست پیدا کنیم."
  

 

شبکه اطلاع رسانی روابط عمومی ایران (شارا)- نماینده مردم سیستان و عضو هیأت کمیسیون امنیت ملی در گفتگوی اختصاصی با شارا با بیان این مطلب گفت:"اگر روابط عمومی ها شرایط لازم را برای اطلاع رسانی، تکریم ارباب رجوع و حمایت از روال قانونی موجود ایجاد کنند، قطعاً خیلی از مشکلاتی که اکنون بر سر راه تولید و مسائل اقتصادی است، رفع خواهد شد."


به گزارش شارا، «سید باقر حسینی » با اشاره به نقش روابط عمومی در اقتصاد مقاومتی اظهار داشت:" بارها این اتفاق افتاده است که فرد سرمایه گذار مراجعه کرده اما در پیچ و خم کارهای ادرای مجبور به عقب نشینی شده است. به همین دلیل اگر روابط عمومی ها نقش خود را درست ایفا و به وظیفه خود عمل کنند و ارباب رجوع را در راستای حمایت از تولید ملی و اجرای سیاست های اقتصاد مقاومتی راهنمایی کند، قطعاً می توانیم پیشرفت های خوبی را در راستای تحقق اهداف نظام که در حال حاضر مهم ترین آن اقتصاد مقاومتی است، دست پیدا کنیم."


نماینده مردم سیستان کمبود نیروی کار را یکی از مشکلات موجود بر سر راه تکریم ارباب رجوع دانست و عنوان کرد:"مشکلی که اکنون وجود دارد این است که بسیاری از ادارات متأسفانه به دلیل اینکه نیروهای قابل توجه باز نشسته شده اند و جایگزین نداریم با کمبود نیرو مواجه هستند. این کمبود نیرو باعث می شود تا نارضایتی هایی به وجود آید زیرا یک نیرو مجبور است وظیفه چهار نفر را انجام دهد."


عضو هیأت کمیسیون امنیت ملی افزود:" این مشکلی است که دولت باید روی آن فکر کند و جایگزینی نیروهای جدید یک ضرورت است تا بتوانند پاسخگوی ارباب رجوع باشند. باید این تدبیر در کشور صورت بگیرد زیرا در پیشبرد اهداف اداری ما نقش بسیاری دارد."
 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

   
  

اخبار مرتبط:

اضافه نمودن به: Share/Save/Bookmark

نظر شما:
نام:
پست الکترونیکی:
نظر
 
  کد امنیتی:
 
   پربیننده ترین مطالب روابط عمومی  

  درک جعل عمیق و راه‌های مقابله با آن


  مدیریت بحران و شش مولفه اساسی آن


  هفت اشتباه زبان بدن


  قانون کارما: هر چه بکاریم همان را درو می‌کنیم


  فرسودگی روابط‌عمومی


  برندسازی کارفرمایی برای استارتاپ ها


  کاربردهای بازخورد ساندویچی در روابط‌عمومی


  قدرت گوش دادن فعال


  ضرورت گذر از ارتباطات سنتی و حرکت به سمت اطلاع‌رسانی نوین


  نقش روابط‌عمومی در جهش تولید با مشارکت مردم


 
 
 
مقالات
گفتگو
گزارش
آموزش
جهان روابط عمومی
مدیریت
رویدادها
روابط عمومی ایران
کتابخانه
تازه های شبکه
آخرین رویدادها
فن آوری های نو
تبلیغات و بازاریابی
ایده های برتر
بادپخش صوتی
گزارش تصویری
پیشنهادهای کاربران
اخبار بانک و بیمه
نیازمندی ها
خدمات
خبرنگار افتخاری
بخش اعضا
دانلود کتاب
پیوندها
جستجوی پیشرفته
موبایل
آر اس اس
بخشنامه ها
پیشکسوتان
لوح های سپاس
پیام های تسلیت
مناسبت ها
جملات حکیمانه
پایان نامه ها
درباره شارا
تماس با ما
Shara English
Public Relation
Social Media
Marketing
Events
Mobile
Content
Iran Pr
About Us - Contact US - Search
استفاده از مطالب این سایت با درج منبع مجاز است
تمام حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به شارا است
info@shara.ir
  خبر فوری: معرفی کتاب «هوش مصنوعی روابط‌عمومی در عمل» منتشر شد