درباره شارا | تماس | جستجوی پیشرفته | پیوندها | موبایل | RSS
 خانه    تازه ها    پایگاه اخبار    پایگاه اندیشه    پایگاه کتاب    پایگاه اطلاعات    پایگاه بین الملل    پایگاه چندرسانه ای    پایگاه امکانات  
چهارشنبه، 16 خرداد 1403 - 07:52   

فراخوان دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی

  فراخوان دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی


ادامه ادامه مطلب یک

۴ نکته برای متخصصان روابط‌عمومی

  ۴ نکته برای متخصصان روابط‌عمومی


ادامه ادامه مطلب دو

60 درصد از پاسخ‌های مدل کپی لیکس حاوی سرقت ادبی است

  60 درصد از پاسخ‌های مدل کپی لیکس حاوی سرقت ادبی است


ادامه ادامه مطلب سه

کم بازده‌ترین کشور جهان

  کم بازده‌ترین کشور جهان


ادامه ادامه مطلب چهار

   آخرین مطالب روابط عمومی  
  کشورهایی که بیشترین استفاده از داده تلفن همراه را دارند
  کم بازده‌ترین کشور جهان
  چگونه جنگ گوگل علیه مشاغل کوچک منجر به یک بحران روابط‌عمومی شد
  60 درصد از پاسخ‌های مدل کپی لیکس حاوی سرقت ادبی است
  ۴ نکته برای متخصصان روابط‌عمومی
  نقاب دروغ: ریشه‌یابی دروغگویی در جوامع
  روابط‌عمومی مبتنی بر داده: فراتر از معیارهای غرور
  چه چیزی یک رهبر عالی در تغییر ایجاد می‌کند؟
  کاهش توهم هوش مصنوعی
  مینیمال نویسی در روابط‌عمومی
ادامه آخرین مطالب روابط عمومی
- اندازه متن: + -  کد خبر: 11643صفحه نخست » صوت و فیلم روابط عمومیسه شنبه، 3 تیر 1393 - 10:18
اثربخش ترین انیمیشن بازی ایران و آرژانتین
شبکه اطلاع رسانی روابط عمومی ایران (شارا)- اثربخشی یکی از مهمترین مباحثی است که در حوزه روابط عمومی وجود دارد. پیام های مختلف به بینندگان و شنوندگان و خوانندگان رسانه ها می رسد اما تنها تعداد 1 درصد از آنها امکان اثرگذاری پیدا می کنند.
  


شبکه اطلاع رسانی روابط عمومی ایران (شارا)- اثربخشی یکی از مهمترین مباحثی است که در حوزه روابط عمومی وجود دارد. پیام های مختلف به بینندگان و شنوندگان و خوانندگان رسانه ها می رسد اما تنها تعداد 1 درصد از آنها امکان اثرگذاری پیدا می کنند.


بازی فوتبال میان تیم های ملی ایران و آرژانتین در دقیقه 91 با ضربه لیونل مسی باز شد و ایرانیان را بسیار ناراحت کرد. این در حالی بود که فرصت بسیار خوب گلزنی اشکان دژاگه با خطای بازیکن برزیلی از بین رفت. از آنجاکه این شرایط برای بسیاری از مردم ایران ناراحت کننده بود، تولید کارهای هنری خوب می توانست فرصت خوبی را برای معرفی هنرمندان فراهم کند. کارهایی اثرگذار و ماندنی.


کلیپی که یکی از انیمیتورهای ایرانی از این بازی تهیه کرده است به درستی این رویداد را در 10 ثانیه نشان می دهد. این کلیپ نه تنها از نظر موضوع برای بیننده ایرانی جذاب است بلکه از نظر وضوح و گویایی نیز رعایت نکات فنی شده است.


مهمترین بعد این کلیپ زمان کوتاه پخش آن و تعداد عبارات محدود این کلیپ است که کاملا بر اساس تکنیک های اطلاع رسانی و ارتباطی می باشد. در تمام طول کلیپ کمتر از چند واژه بیان می شود که بیننده می تواند آن را برای مدت ها در ذهن داشته باشد.


مشاهده این کلیپ می تواند ایده های خوبی برای کارهای روابط عمومی هایی که می خواهند اینفوگرافیک های پویانمایی شده یا کلیپ هایی را برای معرفی یک رویداد تهیه کنند ارائه دهد.

مشاهده کلیپ

 

 

 

 

 

 

   
  

فايل ها الصاقي:

اخبار مرتبط:

اضافه نمودن به: Share/Save/Bookmark

نظر شما:
نام:
پست الکترونیکی:
نظر
 
  کد امنیتی:
 
   پربیننده ترین مطالب روابط عمومی  

  ۴ نکته آموزش رسانه‌ای برای مدیران سطح بالا


  چرا رسانه‌های اجتماعی "گلوله نقره‌ای" برای بازاریابی نیستند؟


  کاهش توهم هوش مصنوعی


  چه چیزی یک رهبر عالی در تغییر ایجاد می‌کند؟


  ۴ نکته برای متخصصان روابط‌عمومی


  مینیمال نویسی در روابط‌عمومی


  روابط‌عمومی مبتنی بر داده: فراتر از معیارهای غرور


  60 درصد از پاسخ‌های مدل کپی لیکس حاوی سرقت ادبی است


  کم بازده‌ترین کشور جهان


  نقاب دروغ: ریشه‌یابی دروغگویی در جوامع


 
 
 
مقالات
گفتگو
گزارش
آموزش
جهان روابط عمومی
مدیریت
رویدادها
روابط عمومی ایران
کتابخانه
تازه های شبکه
آخرین رویدادها
فن آوری های نو
تبلیغات و بازاریابی
ایده های برتر
بادپخش صوتی
گزارش تصویری
پیشنهادهای کاربران
اخبار بانک و بیمه
نیازمندی ها
خدمات
خبرنگار افتخاری
بخش اعضا
دانلود کتاب
پیوندها
جستجوی پیشرفته
موبایل
آر اس اس
بخشنامه ها
پیشکسوتان
لوح های سپاس
پیام های تسلیت
مناسبت ها
جملات حکیمانه
پایان نامه ها
درباره شارا
تماس با ما
Shara English
Public Relation
Social Media
Marketing
Events
Mobile
Content
Iran Pr
About Us - Contact US - Search
استفاده از مطالب این سایت با درج منبع مجاز است
تمام حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به شارا است
info@shara.ir
  خبر فوری: معرفی کتاب «هوش مصنوعی روابط‌عمومی در عمل» منتشر شد