درباره شارا | تماس | جستجوی پیشرفته | پیوندها | موبایل | RSS
 خانه    تازه ها    پایگاه اخبار    پایگاه اندیشه    پایگاه کتاب    پایگاه اطلاعات    پایگاه بین الملل    پایگاه چندرسانه ای    پایگاه امکانات  
چهارشنبه، 16 خرداد 1403 - 12:23   

فراخوان دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی

  فراخوان دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی


ادامه ادامه مطلب یک

۴ نکته برای متخصصان روابط‌عمومی

  ۴ نکته برای متخصصان روابط‌عمومی


ادامه ادامه مطلب دو

60 درصد از پاسخ‌های مدل کپی لیکس حاوی سرقت ادبی است

  60 درصد از پاسخ‌های مدل کپی لیکس حاوی سرقت ادبی است


ادامه ادامه مطلب سه

کم بازده‌ترین کشور جهان

  کم بازده‌ترین کشور جهان


ادامه ادامه مطلب چهار

   آخرین مطالب روابط عمومی  
  نقش روابط‌عمومی در افزایش پایداری کشاورزی
  آنچه که هر مدیر عاملی باید درباره قانون جدید هوش مصنوعی بداند
  روایت‌های مستبدانه
  چگونه گیمیفیکیشن می‌تواند تعامل کارکنان را افزایش دهد؟
  سواد داده: کلید اصلاح کسری اعتماد مدیران عامل
  کشورهایی که بیشترین استفاده از داده تلفن همراه را دارند
  کم بازده‌ترین کشور جهان
  چگونه جنگ گوگل علیه مشاغل کوچک منجر به یک بحران روابط‌عمومی شد
  60 درصد از پاسخ‌های مدل کپی لیکس حاوی سرقت ادبی است
  ۴ نکته برای متخصصان روابط‌عمومی
ادامه آخرین مطالب روابط عمومی
- اندازه متن: + -  کد خبر: 11768صفحه نخست » تازه های نشر روابط عمومیسه شنبه، 10 تیر 1393 - 10:22
معرفی کتاب/ ستاره راک روابط عمومی
روابط عمومی بخشی از هنر و علم است و هنگامی که به درستی انجام شود، نتایج آن بسیار چشم گیر است. سیندی هانیج روزنامه نگار سابق هالیوود، نام های تجاری اندکی را به وسیله ابزارهای موجود برای ایجاد یک کمپین روابط عمومی موفق ایجاد کرد تا آنگونه که سزاوار نام تجاری خود است، شروع به معرفی آن کند.
  

معرفی کتاب/ ستاره راک روابط عمومی (نام یک کتاب تجاری کوچک)

 نوشته سیندی هانیج Cyndy Hoenig

 


شبکه اطلاع رسانی روابط عمومی ایران (شارا)- چه چیزی یک برنامه موفقیت آمیز روابط عمومی را ایجاد می کند؟ آیا واقعاً شغل من به آن نیاز دارد؟ می توانم آن را خودم انجام دهم؟ تنها اگر شما یک هنرمند مشهور، مدیر عامل شرکت در سطح بالا باشید و یا تنها به بدنبال کشف درمانی برای سرماخوردگی هستید، باید بدانید که روابط عمومی خوب تنها به خودی خود اتفاق نمی افتد. نیاز به توانایی های بسیاری دارد و شامل یک کار سخت در طول یک دوره زمانی است.


روابط عمومی بخشی از هنر و علم است و هنگامی که به درستی انجام شود، نتایج آن بسیار چشم گیر است. سیندی هانیج روزنامه نگار سابق هالیوود، نام های تجاری اندکی را به وسیله ابزارهای موجود برای ایجاد یک کمپین روابط عمومی موفق ایجاد کرد تا آنگونه که سزاوار نام تجاری خود است، شروع به معرفی آن کند. روش سرگرم کننده و بسیار شخصی سیندی طرح های اولیه قدرتمندی را ترسیم می کند که در روابط عمومی مؤثر، توانمند است.


فکر کنید مانند یک شخص در روابط عمومی به هرکسی کمک می کنید تا با تقویت همکاران توسط شرکت خودشان، نتایج را به حداکثر برسانید.


سیندی هانیج یک کارگزار روابط عمومی مجرب و حرفه ای بود که اعتبار شرکت های بنِدِر، گلدمن و هِلپِر را در لس آنجلس افزایش داد، در جایی که او به عنوان مدیر بخش مصرف کننده در تلویزیون کار می کرد. حوزه مهارتی وی در بخش برنامه ریزی و اجرای برنامه های روابط رسانه ای بود که در این زمینه به سطوح بالایی از پوشش رسانه ای دست پیدا کرد. هانیج مدیر عامل و بنیانگذار روابط عمومی پیور است.
چه کتاب هایی برای مطالعه در تابستان در لیست شما هستند؟ لطفا در زیر نظرات خود را به اشتراک بگذارید!
 

 

 

 

   
  

اخبار مرتبط:

اضافه نمودن به: Share/Save/Bookmark

نظر شما:
نام:
پست الکترونیکی:
نظر
 
  کد امنیتی:
 
   پربیننده ترین مطالب روابط عمومی  

  کاهش توهم هوش مصنوعی


  ۴ نکته برای متخصصان روابط‌عمومی


  چه چیزی یک رهبر عالی در تغییر ایجاد می‌کند؟


  روابط‌عمومی مبتنی بر داده: فراتر از معیارهای غرور


  مینیمال نویسی در روابط‌عمومی


  60 درصد از پاسخ‌های مدل کپی لیکس حاوی سرقت ادبی است


  نقاب دروغ: ریشه‌یابی دروغگویی در جوامع


  کم بازده‌ترین کشور جهان


  چگونه جنگ گوگل علیه مشاغل کوچک منجر به یک بحران روابط‌عمومی شد


  روایت‌های مستبدانه


 
 
 
مقالات
گفتگو
گزارش
آموزش
جهان روابط عمومی
مدیریت
رویدادها
روابط عمومی ایران
کتابخانه
تازه های شبکه
آخرین رویدادها
فن آوری های نو
تبلیغات و بازاریابی
ایده های برتر
بادپخش صوتی
گزارش تصویری
پیشنهادهای کاربران
اخبار بانک و بیمه
نیازمندی ها
خدمات
خبرنگار افتخاری
بخش اعضا
دانلود کتاب
پیوندها
جستجوی پیشرفته
موبایل
آر اس اس
بخشنامه ها
پیشکسوتان
لوح های سپاس
پیام های تسلیت
مناسبت ها
جملات حکیمانه
پایان نامه ها
درباره شارا
تماس با ما
Shara English
Public Relation
Social Media
Marketing
Events
Mobile
Content
Iran Pr
About Us - Contact US - Search
استفاده از مطالب این سایت با درج منبع مجاز است
تمام حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به شارا است
info@shara.ir
  خبر فوری: معرفی کتاب «هوش مصنوعی روابط‌عمومی در عمل» منتشر شد