درباره شارا | تماس | جستجوی پیشرفته | پیوندها | موبایل | RSS
 خانه    تازه ها    پایگاه اخبار    پایگاه اندیشه    پایگاه کتاب    پایگاه اطلاعات    پایگاه بین الملل    پایگاه چندرسانه ای    پایگاه امکانات  
جمعه، 18 خرداد 1403 - 11:59   

برنامه‌های دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی نهایی شد

  برنامه‌های دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی نهایی شد


ادامه ادامه مطلب یک

۴ نکته برای متخصصان روابط‌عمومی

  ۴ نکته برای متخصصان روابط‌عمومی


ادامه ادامه مطلب دو

60 درصد از پاسخ‌های مدل کپی لیکس حاوی سرقت ادبی است

  60 درصد از پاسخ‌های مدل کپی لیکس حاوی سرقت ادبی است


ادامه ادامه مطلب سه

مه مغزی طولانی کووید: تاثیر و راهبردهای مقابله

  مه مغزی طولانی کووید: تاثیر و راهبردهای مقابله


ادامه ادامه مطلب چهار

   آخرین مطالب روابط عمومی  
  جهش‌های ناگهانی "مدل‌های زبان بزرگ" یک سراب است
  گوگل: تمرکز بیش از حد بر روی لینک‌ها می‌تواند اتلاف وقت باشد
  پیمایش سونامی نقره‌ای: تطبیق استراتژی‌های بازاریابی و روابط‌عمومی برای تغییر نسل‌ها
  تنها کارمند روابط‌عمومی توییتر استعفا داد
  برنامه‌های دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی نهایی شد
  روابط‌عمومی‌های عزیز…
  آینده روابط‌عمومی در سال 2024: عبور از مرزها
  برنامه‌های دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی نهایی شد
  استراتژی رشد: ایجاد و محافظت از ارزش
  ایجاد بینش مشتری
ادامه آخرین مطالب روابط عمومی
- اندازه متن: + -  کد خبر: 12262صفحه نخست » گفتگویکشنبه، 5 مرداد 1393 - 19:52
روابط عمومی ها می توانند بهترین دوست برای نمایندگان مجلس شورای اسلامی باشند
عضو کمیسیون اقتصادی مجلس شورای اسلامی: - عضو کمیسیون اقتصادی مجلس شورای اسلامی در گفتگوی اختصاصی با شبکه اطلاع رسانی روابط عمومی ایران (شارا) با بیان این مطلب، اظهار داشت:" روابط عمومی می تواند بهترین دوست برای نمایندگان مجلس شورای اسلامی باشد تا نمایندگان بتوانند با انتقال تصمیم گیری ها به جامعه، هم عملکرد خود را بیان کنند و هم به نقش و جایگاه روابط عمومی ها احترام بگذارند."
  


عضو کمیسیون اقتصادی مجلس شورای اسلامی در گفتگوی اختصاصی با شبکه اطلاع رسانی روابط عمومی ایران (شارا) با بیان این مطلب، اظهار داشت:" روابط عمومی می تواند بهترین دوست برای نمایندگان مجلس شورای اسلامی باشد تا نمایندگان بتوانند با انتقال تصمیم گیری ها به جامعه، هم عملکرد خود را بیان کنند و هم به نقش و جایگاه روابط عمومی ها احترام بگذارند."


به گزارش شبکه اطلاع رسانی روابط عمومی ایران_(شارا) «ابراهیم نکو» نماینده مردم اسلامشهر و عضو کمیسیون اقتصادی مجلس شورای اسلامی به نقش سازنده روابط عمومی ها در تمامی زمینه ها اشاره کرد و گفت:" ما باید بپذیریم که روابط عمومی ها می توانند در تمامی حوزه ها نقش سازنده ای داشته باشند به شرط آنکه بتوانند نسبت به وظایف خود آگاهی بیشتری کسب کنند. متأسفانه امروز زمینه حضور واحدهای قدرتمند روابط عمومی را فراهم نکرده ایم و یا خود آنها آگاهی کامل از وظایف خود ندارند و از سوی دیگر تعامل ادارات، سازمان ها، ارگان ها و نهاد ها هم با اینگونه واحدها قابل قبول نیست. "


وی با بیان اینکه امروزه روابط عمومی ها باید قبل از همه از وظایف خود آگاهی پیدا کنند، عنوان کرد:" امروزه روابط عمومی ها باید قبل از همه از وظایف خود آگاهی پیدا کنند و دوم اینکه نهاد ها و سازمان ها نقش روابط عمومی هارا در انتقال پیام ها و تصمیم گیری ها بشناسند و بهای بیشتری به روابط عمومی ها بدهند."


نماینده مردم اسلامشهر در مجلس شورای اسلامی افزود:" روابط عمومی ها می توانند انتقال دهنده خوب اخبار و تصمیم گیری های یک سازمان به ویژه قوه مقننه باشند. لذا فکر می کنم باید یک تعریف مجددی از روابط عمومی صورت بگیرد و نقش آن در جامعه معرفی شود. از سوی دیگر سازمان ها خصوصاً نمایندگان مجلس شورای اسلامی نباید خود را از دسترس روابط عمومی دور نگه دارند."
«نکو» با اشاره به مغفول واقع شدن روابط عمومی ها در حوزه های مختلف، تصریح کرد:" فکر می کنم امروزه متأسفانه روابط عمومی ها از نگاه خیلی از حوزه ها از جمله مجلس مغفول واقع شده اند و می طلبد که یک تجدید نظر در این زمینه صورت بگیرد."


عضو کمیسیون اقتصادی مجلس شورای اسلامی در پایان نمایندگان مجلس را مرجعی در زمینه طرح تکریم ارباب رجوع برای روابط عمومی ها دانست و عنوان کرد:" روابط عمومی ها باید در زمینه طرح تکریم ارباب رجوع همه جوانب قضیه را بسنجند، مردم را درک کنند، انتظارات را بشناسند و ارتباط آنها با مسئولین از جمله نمایندگان مجلس نیز باید بیشتر باشد. به دنبال این ارتباط است که می توان در طرح تکریم ارباب رجوع اصلاحاتی انجام داد که به بهبود وضعیت بینجامد. فکر می کنم نمایندگان مجلس می توانند مرجعی برای روابط عمومی ها در این زمینه باشند تا بتوانند میزان رضایتمندی را به مسئولین روابط عمومی ها انتقال دهند. در آن صورت است که می توانیم به ایده آل ها دست پیدا کنیم."
 

 

 

 

 

 

 

   
  

اخبار مرتبط:

اضافه نمودن به: Share/Save/Bookmark

نظر شما:
نام:
پست الکترونیکی:
نظر
 
  کد امنیتی:
 
   پربیننده ترین مطالب روابط عمومی  

  دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی برگزار می‌شود


  دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی برگزار می‌شود


  برنامه‌های دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی نهایی شد


  استراتژی رشد: ایجاد و محافظت از ارزش


  چت‌جی‌پی‌تی جدید: 12 درخواست تغییر بازی که قبلا امتحان نکرده‌اید


  اطلاعیه هیات نظارت بر مطبوعات در خصوص انتخابات ریاست جمهوری


  محاسبات کوانتومی: مرز بعدی فناوری یا خطری برای آینده؟


  ایجاد بینش مشتری


  چالش بازاریابی: از رقابت پیشی بگیرید


  تفسیر جلد کتاب هوش مصنوعی روابط‌عمومی در عمل


 
 
 
مقالات
گفتگو
گزارش
آموزش
جهان روابط عمومی
مدیریت
رویدادها
روابط عمومی ایران
کتابخانه
تازه های شبکه
آخرین رویدادها
فن آوری های نو
تبلیغات و بازاریابی
ایده های برتر
بادپخش صوتی
گزارش تصویری
پیشنهادهای کاربران
اخبار بانک و بیمه
نیازمندی ها
خدمات
خبرنگار افتخاری
بخش اعضا
دانلود کتاب
پیوندها
جستجوی پیشرفته
موبایل
آر اس اس
بخشنامه ها
پیشکسوتان
لوح های سپاس
پیام های تسلیت
مناسبت ها
جملات حکیمانه
پایان نامه ها
درباره شارا
تماس با ما
Shara English
Public Relation
Social Media
Marketing
Events
Mobile
Content
Iran Pr
About Us - Contact US - Search
استفاده از مطالب این سایت با درج منبع مجاز است
تمام حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به شارا است
info@shara.ir
  خبر فوری: معرفی کتاب «هوش مصنوعی روابط‌عمومی در عمل» منتشر شد