درباره شارا | تماس | جستجوی پیشرفته | پیوندها | موبایل | RSS
 خانه    تازه ها    پایگاه اخبار    پایگاه اندیشه    پایگاه کتاب    پایگاه اطلاعات    پایگاه بین الملل    پایگاه چندرسانه ای    پایگاه امکانات  
پنجشنبه، 27 اردیبهشت 1403 - 23:54   

فراخوان دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی

  فراخوان دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی


ادامه ادامه مطلب یک

۷ اصل حمایتی در روابط

  ۷ اصل حمایتی در روابط


ادامه ادامه مطلب دو

چرا نوشتن با دست برای تفکر و یادگیری بهتر از تایپ کردن است؟

  چرا نوشتن با دست برای تفکر و یادگیری بهتر از تایپ کردن است؟


ادامه ادامه مطلب سه

فناوری، پایان شکست فتوشاپ

  فناوری، پایان شکست فتوشاپ


ادامه ادامه مطلب چهار

   آخرین مطالب روابط عمومی  
  برگزاری بوت‌کمپ تحول در روابط‌عمومی صنایع با استفاده از هوش مصنوعی در تبریز
  وزیر علوم خطاب به روابط‌عمومی دانشگاه‌ها؛ قبل از بحرانی شدن اعتراضات دانشجویی اطلاع‌رسانی کنید
  دو بال پرواز برای موفقیت کسب‌وکارها
  روابط‌عمومی در ایران؛ مصائب و چشم‌انداز
  چرا نوشتن با دست برای تفکر و یادگیری بهتر از تایپ کردن است؟
  گوگل از آینده هوش مصنوعی رونمایی کرد
  پیام مدیرکل روابط‌عمومی سازمان تات به مناسبت روز ارتباطات و روابط‌عمومی
  روز روابط‌عمومی مبارک
  مدیریت بحران و شش مولفه اساسی آن
  قدرت گوش دادن فعال
ادامه آخرین مطالب روابط عمومی
- اندازه متن: + -  کد خبر: 12283صفحه نخست » سه شنبه، 7 مرداد 1393 - 09:28
کارنامه آمازون در سه ماهه دوم؛ درآمد ۱۹.۳ میلیارد دلاری، زیان ۱۲۶ میلیون دلاری
شبکه اطلاع رسانی روابط عمومی ایران (شارا)- شرکت آمازون در سه ماهه دوم سال مالی خود به درآمدی ۱۹.۳۴ میلیارد دلاری دست یافته است که این رقم ۲۳ درصد بیشتر از دوره مشابه سال گذشته است.
  
 

شبکه اطلاع رسانی روابط عمومی ایران (شارا)- شرکت آمازون در سه ماهه دوم سال مالی خود به درآمدی ۱۹.۳۴ میلیارد دلاری دست یافته است که این رقم ۲۳ درصد بیشتر از دوره مشابه سال گذشته است.

 

به گزارش وب‌سایت techcrunch، شرکت آمازون در سه ماهه دوم سال مالی خود ۱۹.۳۴ میلیارد دلار درآمد داشته است که این رقم ۲۳ درصد بیشتر از درآمد این شرکت در سه ماهه دوم سال مالی گذشته است. با این همه، آمازون اعلام کرده است در این دوره ۱۲۶ میلیون دلار زیان خالص داشته است. زیان خالص آمازون در دوره مشابه سال قبل فقط ۷ میلیون دلار بوده است. آمازون یکی از دلایل این زیان مالی را افزایش هزینه‌های خود دانسته است. این شرکت در این دوره چند هزار کارمند جدید برای بخش خدمات تحت وب (AWS) خود استخدام کرده است. این شرکت هم‌اکنون ۱۳۲ هزار نفر را در استخدام خود دارد.


انتشار این خبر باعث شده است ارزش هر سهم این شرکت تا ۵ درصد کاهش یابد. ارزش هر سهم آمازون ۰.۲۷ دلار کاهش یافته است. تحلیلگران پیش از این انتظار داشتند کاهش ارزش هر سهم این شرکت از ۰.۱۵ دلار فراتر نرود.


بر اساس این گزارش، خط تولید خدمات این شرکت از ۲.۹۵ میلیارد دلار در سال گذشته به ۴.۰۸ میلیارد دلار در سه ماهه دوم امسال رسیده است که این تغییر به معنای رشد ۳۸.۵۲ درصدی درآمدهای این بخش است.


این شرکت پیش‌بینی کرده است در سه ماهه سوم سال مالی خود بین ۱۹.۷ تا ۲۱.۵ میلیارد دلار درآمد و بین ۸۱۰ تا ۴۱۰ میلیون دلار نیز زیان داشته باشد. آمازون اعطای پاداش به صورت سهام و استهلاک دارایی‌های ناملموس و غیرآشکار خود را از جمله دلایل مهم زیان مالی دوره‌های پیشِ رو می‌داند./ همکاران سیستم

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

   
  

اخبار مرتبط:

اضافه نمودن به: Share/Save/Bookmark

نظر شما:
نام:
پست الکترونیکی:
نظر
 
  کد امنیتی:
 
   پربیننده ترین مطالب روابط عمومی  

  درک جعل عمیق و راه‌های مقابله با آن


  مدیریت بحران و شش مولفه اساسی آن


  هفت اشتباه زبان بدن


  قانون کارما: هر چه بکاریم همان را درو می‌کنیم


  فرسودگی روابط‌عمومی


  برندسازی کارفرمایی برای استارتاپ ها


  کاربردهای بازخورد ساندویچی در روابط‌عمومی


  قدرت گوش دادن فعال


  ضرورت گذر از ارتباطات سنتی و حرکت به سمت اطلاع‌رسانی نوین


  نقش روابط‌عمومی در جهش تولید با مشارکت مردم


 
 
 
مقالات
گفتگو
گزارش
آموزش
جهان روابط عمومی
مدیریت
رویدادها
روابط عمومی ایران
کتابخانه
تازه های شبکه
آخرین رویدادها
فن آوری های نو
تبلیغات و بازاریابی
ایده های برتر
بادپخش صوتی
گزارش تصویری
پیشنهادهای کاربران
اخبار بانک و بیمه
نیازمندی ها
خدمات
خبرنگار افتخاری
بخش اعضا
دانلود کتاب
پیوندها
جستجوی پیشرفته
موبایل
آر اس اس
بخشنامه ها
پیشکسوتان
لوح های سپاس
پیام های تسلیت
مناسبت ها
جملات حکیمانه
پایان نامه ها
درباره شارا
تماس با ما
Shara English
Public Relation
Social Media
Marketing
Events
Mobile
Content
Iran Pr
About Us - Contact US - Search
استفاده از مطالب این سایت با درج منبع مجاز است
تمام حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به شارا است
info@shara.ir
  خبر فوری: معرفی کتاب «هوش مصنوعی روابط‌عمومی در عمل» منتشر شد