درباره شارا | تماس | جستجوی پیشرفته | پیوندها | موبایل | RSS
 خانه    تازه ها    پایگاه اخبار    پایگاه اندیشه    پایگاه کتاب    پایگاه اطلاعات    پایگاه بین الملل    پایگاه چندرسانه ای    پایگاه امکانات  
جمعه، 18 خرداد 1403 - 15:41   

برنامه‌های دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی نهایی شد

  برنامه‌های دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی نهایی شد


ادامه ادامه مطلب یک

۴ نکته برای متخصصان روابط‌عمومی

  ۴ نکته برای متخصصان روابط‌عمومی


ادامه ادامه مطلب دو

60 درصد از پاسخ‌های مدل کپی لیکس حاوی سرقت ادبی است

  60 درصد از پاسخ‌های مدل کپی لیکس حاوی سرقت ادبی است


ادامه ادامه مطلب سه

مه مغزی طولانی کووید: تاثیر و راهبردهای مقابله

  مه مغزی طولانی کووید: تاثیر و راهبردهای مقابله


ادامه ادامه مطلب چهار

   آخرین مطالب روابط عمومی  
  از تخلفات تبلیغاتی هوش مصنوعی وحشت نکنید
  چرا بازگشت پنج روزه در دفتر بعید است
  جهش‌های ناگهانی "مدل‌های زبان بزرگ" یک سراب است
  گوگل: تمرکز بیش از حد بر روی لینک‌ها می‌تواند اتلاف وقت باشد
  پیمایش سونامی نقره‌ای: تطبیق استراتژی‌های بازاریابی و روابط‌عمومی برای تغییر نسل‌ها
  تنها کارمند روابط‌عمومی توییتر استعفا داد
  برنامه‌های دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی نهایی شد
  روابط‌عمومی‌های عزیز…
  آینده روابط‌عمومی در سال 2024: عبور از مرزها
  استراتژی رشد: ایجاد و محافظت از ارزش
ادامه آخرین مطالب روابط عمومی
- اندازه متن: + -  کد خبر: 12478صفحه نخست » گفتگوچهارشنبه، 15 مرداد 1393 - 12:35
روابط عمومی ها باید بر اساس الگوی علمی حرکت کنند
نماینده مردم الیگودرز در گفتگوی اختصاصی با شارا: - عضو کمیسیون کشاورزی، آب و منابع طبیعی با ابراز تأسف از اینکه در برخی ادرات، روابط عمومی ها با استفاه از تبلیغات، نقش مدیر را برجسته می کنند، عنوان کرد:" در بسیاری از ادارات روابط عمومی ها فقط برای مدیر کار می کنند و بیشتر از نقش تبلیغات برای برجسته کردن نقش مدیر استفاده می کنند. در صورتی که سازمان ها نیاز دارند تا کاری را که باید انجام دهند، به خوبی در جامعه مشخص شود."
  

4 Ways to Go Beyond the Press Release in a Post Panda World image panda bear 1113tm pic 106 300x199


شبکه اطلاع رسانی روابط عمومی ایران (شارا)- نماینده مردم الیگودرز در گفتگوی اختصاصی با شارا به حرکت روابط عمومی ها بر اساس الگوی علمی اشاره کرد و گفت:" روابط عمومی ها باید بر اساس الگوی علمی حرکت کنند، ابزارهای لازم را در اختیار داشته باشند و از طرف مسئولین حمایت شوند تا بتوانند با اطمینان کافی و امنیت خاطر نقش و وظیفه خود را به خوبی انجام دهند."


به گزارش شبکه اطلاع رسانی روابط عمومی ایرا (شارا)، "محمد تقی توکلی" نماینده مردم الیگودرز و عضو کمیسیون کشاورزی، آب و منابع طبیعی، روابط عمومی را بخش مهم هر سازمان دانست و اظهار داشت:" روابط عمومی می تواند با ایفای نقش خود در جامعه، هم مردم را از خدماتی که انجام می شود آگاه کنند و هم مطالباتی را که مردم از دستگاه مربوطه طلب می کنند را به خوبی انتقال دهد."


وی افزود:" این ارتباط بین مردم و مسئولین می تواند کار ساز باشد و بسیاری از مشکلات مردم و مسئولین را حل کند که به نفع جامعه است."


عضو کمیسیون کشاورزی، آب و منابع طبیعی با ابراز تأسف از اینکه در برخی ادرات، روابط عمومی ها با استفاه از تبلیغات، نقش مدیر را برجسته می کنند، عنوان کرد:" در بسیاری از ادارات روابط عمومی ها فقط برای مدیر کار می کنند و بیشتر از نقش تبلیغات برای برجسته کردن نقش مدیر استفاده می کنند. در صورتی که سازمان ها نیاز دارند تا کاری را که باید انجام دهند، به خوبی در جامعه مشخص شود."


توکلی با بیان اینکه نقش روابط عمومی آگاه کردن مسئولین نسبت به وظایف آنها است، تصریح کرد:"مسئولین باید بدانند که چه وظایف و مسئولیت هایی دارند که این نقش بسیار مهم بر عهده روابط عمومی ها است تا آنها را نسبت به وظایف خود آگاه کنند."
 

 

 

 

 

   
  

اخبار مرتبط:

اضافه نمودن به: Share/Save/Bookmark

نظر شما:
نام:
پست الکترونیکی:
نظر
 
  کد امنیتی:
 
   پربیننده ترین مطالب روابط عمومی  

  استراتژی رشد: ایجاد و محافظت از ارزش


  چت‌جی‌پی‌تی جدید: 12 درخواست تغییر بازی که قبلا امتحان نکرده‌اید


  ایجاد بینش مشتری


  تفسیر جلد کتاب هوش مصنوعی روابط‌عمومی در عمل


  تنها کارمند روابط‌عمومی توییتر استعفا داد


  آینده روابط‌عمومی در سال 2024: عبور از مرزها


  برنامه‌های دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی نهایی شد


  روابط‌عمومی‌های عزیز…


  پیمایش سونامی نقره‌ای: تطبیق استراتژی‌های بازاریابی و روابط‌عمومی برای تغییر نسل‌ها


  گوگل: تمرکز بیش از حد بر روی لینک‌ها می‌تواند اتلاف وقت باشد


 
 
 
مقالات
گفتگو
گزارش
آموزش
جهان روابط عمومی
مدیریت
رویدادها
روابط عمومی ایران
کتابخانه
تازه های شبکه
آخرین رویدادها
فن آوری های نو
تبلیغات و بازاریابی
ایده های برتر
بادپخش صوتی
گزارش تصویری
پیشنهادهای کاربران
اخبار بانک و بیمه
نیازمندی ها
خدمات
خبرنگار افتخاری
بخش اعضا
دانلود کتاب
پیوندها
جستجوی پیشرفته
موبایل
آر اس اس
بخشنامه ها
پیشکسوتان
لوح های سپاس
پیام های تسلیت
مناسبت ها
جملات حکیمانه
پایان نامه ها
درباره شارا
تماس با ما
Shara English
Public Relation
Social Media
Marketing
Events
Mobile
Content
Iran Pr
About Us - Contact US - Search
استفاده از مطالب این سایت با درج منبع مجاز است
تمام حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به شارا است
info@shara.ir
  خبر فوری: معرفی کتاب «هوش مصنوعی روابط‌عمومی در عمل» منتشر شد