درباره شارا | تماس | جستجوی پیشرفته | پیوندها | موبایل | RSS
 خانه    تازه ها    پایگاه اخبار    پایگاه اندیشه    پایگاه کتاب    پایگاه اطلاعات    پایگاه بین الملل    پایگاه چندرسانه ای    پایگاه امکانات  
پنجشنبه، 27 اردیبهشت 1403 - 21:50   

فراخوان دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی

  فراخوان دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی


ادامه ادامه مطلب یک

۷ اصل حمایتی در روابط

  ۷ اصل حمایتی در روابط


ادامه ادامه مطلب دو

چرا نوشتن با دست برای تفکر و یادگیری بهتر از تایپ کردن است؟

  چرا نوشتن با دست برای تفکر و یادگیری بهتر از تایپ کردن است؟


ادامه ادامه مطلب سه

فناوری، پایان شکست فتوشاپ

  فناوری، پایان شکست فتوشاپ


ادامه ادامه مطلب چهار

   آخرین مطالب روابط عمومی  
  برگزاری بوت‌کمپ تحول در روابط‌عمومی صنایع با استفاده از هوش مصنوعی در تبریز
  وزیر علوم خطاب به روابط‌عمومی دانشگاه‌ها؛ قبل از بحرانی شدن اعتراضات دانشجویی اطلاع‌رسانی کنید
  دو بال پرواز برای موفقیت کسب‌وکارها
  روابط‌عمومی در ایران؛ مصائب و چشم‌انداز
  چرا نوشتن با دست برای تفکر و یادگیری بهتر از تایپ کردن است؟
  گوگل از آینده هوش مصنوعی رونمایی کرد
  پیام مدیرکل روابط‌عمومی سازمان تات به مناسبت روز ارتباطات و روابط‌عمومی
  روز روابط‌عمومی مبارک
  مدیریت بحران و شش مولفه اساسی آن
  قدرت گوش دادن فعال
ادامه آخرین مطالب روابط عمومی
- اندازه متن: + -  کد خبر: 13151صفحه نخست » آخرین رویدادهای روابط عمومیدوشنبه، 17 شهریور 1393 - 06:51
دانلود کتاب آشنایی با طرح های توجیهی کسب و کار
اطلاعاتی که در این کتاب گردآوری و ارائه نموده ام برای افراد کارآفرین، دانشجویان و کسانی که به فکر راه اندازی یا توسعه کسب و کار خود می باشند و تمامی علاقمندان به این مباحث، بسیار مفید و کاربردی است،
  

دانلود کتاب آشنایی با طرح های توجیهی کسب و کار

نام کتاب : آشنایی با طرح های توجیهی کسب و کار

نویسنده : رضا فریدون نژاد

زبان کتاب : پارسی

تعداد صفحه : ۱۹۵

 قالب کتاب : PDF    دانلود کتاب

حجم فایل : ۴,۲۰۰ کیلوبایت

 

 

 

توضیحات : اطلاعاتی که در این کتاب گردآوری و ارائه نموده ام برای افراد کارآفرین، دانشجویان و کسانی که به فکر راه اندازی یا توسعه کسب و کار خود می باشند و تمامی علاقمندان به این مباحث، بسیار مفید و کاربردی است، اطلاعاتی که هر کارآفرین و شخصی که به فکر راه اندازی کسب و کار مستقل است باید بداند و با آنها آشنا باشد، این کتاب در دو بخش اصلی تنظیم شده است، بخش اول کتاب آشنایی کلی با مبحث طرح توجیهی می باشد که جنبه آموزشی دارد و شما در این بخش با کلیات طرح توجیهی، اصطلاحات، نکته ها و نحوه نگارش حرفه ای و اصولی طرح توجیهی آشنا خواهید شد و بخش دوم کتاب به معرفی نمونه طرح های توجیهی که بیش از ۷۰ طرح توجیهی می باشد اختصاص داده شده است. شما می توانید با خواندن و نگاه اجمالی به این نمونه طرح ها، به صورت عملی با نحوه نگارش طرح های توجیهی و آموزش هایی که در بخش اول فرا گرفته اید آشنا شده و خودتان با سعی، تلاش و پیگیری، طرح توجیهی کسب و کار خود را به نگارش در آورید. در مجموع مطالعه این کتاب مناسب جهت آموزش و نگارش طرح های توجیهی و مطالعات شخصی، مطالعات امکان سنجی در طرح ها جهت آشنایی با وضعیت نسبی بازار، آشنایی با فرایند تولید یک محصول و … می باشد.

 

در این کتاب می خوانید:

بخش اول

مقدمه

طرح توجیهی چیست؟

بخش های مختلف یک طرح توجیهی

آشنایی با انواع طرح های توجیهی

مراحل تدوین طرح توجیهی در یک نگاه

روش های مختلف پیش بینی تقاضای محصول

نتیجه مطالعات بازار طرح توجیهی، پاسخگویی به سئوالات ذیل می باشد

چگونه یک طرح توجیهی بنویسیم؟

آشنایی با همه ابعاد طرح توجیهی ( از سیر تا پیاز یک طرح کسب و کار یا همان طرح توجیهی )

مراحل توجیه طرح فنی و اقتصادی در یک نگاه

بخش دوم

آشنایی با نمونه طرح های توجیهی صنعت برق ، الکترونیک

آشنایی با نمونه طرح های توجیهی صنعت لوازم خانگی

آشنایی با نمونه طرح های توجیهی صنعت چوب و سلولزی

در هر کدام از طرح های توجیهی ذکر شده در این کتاب موارد زیر تشریح شده است :

مشخصات فنی

ظرفیت اسمی

نمودار فرایند تولید

تشریح کامل فرایند تولید،نکات فنی و شرایط عملیاتی

مواد اولیه اصلی مورد نیاز

ماشین آلات و تجهیزات مورد نیاز

تعداد کارکنان

کل انرژی مورد نیاز در سال

زمین و ساختمان مورد نیاز

شبکه اطلاع رسانی روابط عمومی ایران (شارا)

 

 

 

   
  

فايل ها الصاقي:

اضافه نمودن به: Share/Save/Bookmark

نظر شما:
نام:
پست الکترونیکی:
نظر
 
  کد امنیتی:
 
   پربیننده ترین مطالب روابط عمومی  

  درک جعل عمیق و راه‌های مقابله با آن


  مدیریت بحران و شش مولفه اساسی آن


  هفت اشتباه زبان بدن


  قانون کارما: هر چه بکاریم همان را درو می‌کنیم


  فرسودگی روابط‌عمومی


  برندسازی کارفرمایی برای استارتاپ ها


  کاربردهای بازخورد ساندویچی در روابط‌عمومی


  قدرت گوش دادن فعال


  ضرورت گذر از ارتباطات سنتی و حرکت به سمت اطلاع‌رسانی نوین


  نقش روابط‌عمومی در جهش تولید با مشارکت مردم


 
 
 
مقالات
گفتگو
گزارش
آموزش
جهان روابط عمومی
مدیریت
رویدادها
روابط عمومی ایران
کتابخانه
تازه های شبکه
آخرین رویدادها
فن آوری های نو
تبلیغات و بازاریابی
ایده های برتر
بادپخش صوتی
گزارش تصویری
پیشنهادهای کاربران
اخبار بانک و بیمه
نیازمندی ها
خدمات
خبرنگار افتخاری
بخش اعضا
دانلود کتاب
پیوندها
جستجوی پیشرفته
موبایل
آر اس اس
بخشنامه ها
پیشکسوتان
لوح های سپاس
پیام های تسلیت
مناسبت ها
جملات حکیمانه
پایان نامه ها
درباره شارا
تماس با ما
Shara English
Public Relation
Social Media
Marketing
Events
Mobile
Content
Iran Pr
About Us - Contact US - Search
استفاده از مطالب این سایت با درج منبع مجاز است
تمام حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به شارا است
info@shara.ir
  خبر فوری: معرفی کتاب «هوش مصنوعی روابط‌عمومی در عمل» منتشر شد