درباره شارا | تماس | جستجوی پیشرفته | پیوندها | موبایل | RSS
 خانه    تازه ها    پایگاه اخبار    پایگاه اندیشه    پایگاه کتاب    پایگاه اطلاعات    پایگاه بین الملل    پایگاه چندرسانه ای    پایگاه امکانات  
پنجشنبه، 27 اردیبهشت 1403 - 21:37   

فراخوان دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی

  فراخوان دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی


ادامه ادامه مطلب یک

۷ اصل حمایتی در روابط

  ۷ اصل حمایتی در روابط


ادامه ادامه مطلب دو

چرا نوشتن با دست برای تفکر و یادگیری بهتر از تایپ کردن است؟

  چرا نوشتن با دست برای تفکر و یادگیری بهتر از تایپ کردن است؟


ادامه ادامه مطلب سه

فناوری، پایان شکست فتوشاپ

  فناوری، پایان شکست فتوشاپ


ادامه ادامه مطلب چهار

   آخرین مطالب روابط عمومی  
  برگزاری بوت‌کمپ تحول در روابط‌عمومی صنایع با استفاده از هوش مصنوعی در تبریز
  وزیر علوم خطاب به روابط‌عمومی دانشگاه‌ها؛ قبل از بحرانی شدن اعتراضات دانشجویی اطلاع‌رسانی کنید
  دو بال پرواز برای موفقیت کسب‌وکارها
  روابط‌عمومی در ایران؛ مصائب و چشم‌انداز
  چرا نوشتن با دست برای تفکر و یادگیری بهتر از تایپ کردن است؟
  گوگل از آینده هوش مصنوعی رونمایی کرد
  پیام مدیرکل روابط‌عمومی سازمان تات به مناسبت روز ارتباطات و روابط‌عمومی
  روز روابط‌عمومی مبارک
  مدیریت بحران و شش مولفه اساسی آن
  قدرت گوش دادن فعال
ادامه آخرین مطالب روابط عمومی
- اندازه متن: + -  کد خبر: 13232صفحه نخست » تازه های نشر روابط عمومیشنبه، 22 شهریور 1393 - 08:58
معرفی پنج کتاب مفید روابط عمومی برای مطاله
این نوشته برگرفته از 5 کتاب برجسته برای مطالعه بیشتر نوشته ایوانا تیلور درباره روند کسب و کار کوچک است. فهرست او قطعاً ارزش خواندن را دارد! این کتاب ها به بازنگری شما در زمان استراحت به شما کمک خواهد کرد. در اینجا 5 انتخاب برای طرفداران روابط عمومی وجود دارد که می توانند در لیست کتاب های مفید خود قرار دهند.
  

شبکه اطلاع رسانی روابط عمومی ایران (شارا)-  این نوشته برگرفته از 5 کتاب برجسته برای مطالعه بیشتر نوشته ایوانا تیلور درباره روند کسب و کار کوچک است. فهرست او قطعاً ارزش خواندن را دارد! این کتاب ها به بازنگری شما در زمان استراحت به شما کمک خواهد کرد. در اینجا 5 انتخاب برای طرفداران روابط عمومی وجود دارد که می توانند در لیست کتاب های مفید خود قرار دهند.

4 Ways to Go Beyond the Press Release in a Post Panda World image panda bear 1113tm pic 106 300x199


فیل های سرکش: مبارزه ی یک دختر روابط عمومی در جنگل بشری نوشته ی خانم جین کی هانت Jane K Hunt .
فیل های سرکش: مبارزه ی یک دختر در جنگل بشری، درباره ی یک اظهار نظر بامزه، شرح زندگی نامه و اظهارت شخصی از کشش حرفه ی روابط عمومی در دهه ی 80 تا 2002 و تألیف مؤسسه خبره روابط عمومی، برنده ی عنوان ملی از «بهترین متخصصان روابط عمومی آزاد در سال 2002» می باشد. این کتاب مملو است از طنز و حملات تند و تلخ، به طوری که خواننده را به یک سفر طولانی می برد که با دست و پا زدن جین برای گرفتن مدرک دکترا از دانشگاه کمبریج شروع می شود و تا زمانی ادامه پیدا می کند که جین به عنوان دبیر اجرایی برای سهامداران یک شرکت ژاپنی کار می کند و با چالش های فرهنگی مواجه می شود. این کتاب نشان می دهد قبل از اینکه جین حرفه روابط عمومی را به دلیل مشکل بزرگ شخصی کنار بگذارد؛ ریزش موی شدید تهدیدی برای مرگ وی بود؛ وی کار خود را از روابط عمومی در خانه آغاز کرد. بازگشت وی به حرفه و حرکت به سمت آژانس جهانی روابط عمومی با قسمت های خنده دار، برخوردهای عجیب و غریب، چهره های معروف و لحظه های پیروزی روابط عمومی آغشته شده و چیزی فراتر از طنز، حرفه روابط عمومی و ایجاد تمایلی برای خواندن آن است. شما در این کتاب متوجه می شوید که چگونه جین یک مشاوره روابط عمومی منطقه ای(Catapult PR) را در محله ی بی سرو صدای لنکشایر ایجاد کرد، محله ای که می توانست جازه برنده شدن در کمیپین روابط عمومی را یکی پس از دیگری به خود اختصاص دهد. این کتاب با عنوان «پیروزی نهایی جین» زمانی که وی جایزه خود را از دستان کالین جکسون در المپیک2012 می گیرد، به پایان می رسد. این کتاب برای هر کسی که در روابط عمومی کار می کند یا حرفه ای را در روابط عمومی در نظر گرفته است، لازم و ضروری است. با این وجود مطالعه ی این کتاب برای افرادی که روحیه آنها با کتاب های این چنینی مانند«نباید برای یک دامپزشک اتفاق بیافتد» سازگاری دارد، برای هر خانمی که تلاش می کند تا برای حرفه ی خود نقش مادر را بازی کند یا کسب و کار خود را راه بیندازد و هر کسی که بدنبال منبع الهام بخشی برای غلبه بر موانع زندگی است، مناسب است.


تجدید نظر در اعتبار: چگونه روابط عمومی، از بازاریابی و تبلیغات در رسانه های جدید جهانی پیشی گرفته است. نوشته ی فریزر پی سیتل و جان دورلی (Fraser P. Seitel and John Doorley).
روابط عمومی دیگر تشریفات غیر ضروری نیست. بلکه یک ضرورت استراتژیکی مهم تر از تبلیغات و بازاریابی برای موفقیت در رقابت شما است. این مسئله در مورد اینکه چه شما دارای یک شرکت چند میلیارد دلاری قدیمی یا یک شرکت تازه تاسیس بی پول هستید، صدق می کند. کتاب تجدیدنظر در اعتبار، روابط عمومی استاد فریزر سیتل و جان دورلی بنیانگذاران آکادمی ارتباطات برتر و رهبری در جانسون و جانسون، یک مجموعه جدید و جذاب از مطالعات موردی را بررسی می کند که شامل نشت نفت BP و راه اندازی CitySlips است تا بایدهای روابط عمومی و نه رسانه های جدید دنیا را در هر حوزه ای جمع آوری کند و شهرت استاندارد و مدیریت بحران را پوشش دهد. همچنین آنها نشان می دهند که چگونه شرکت های تازه تأسیس و سازمان های تثبیت شده، از قدرت بیانات شفاهی استفاده می کنند تا مشاغلی را شروع کنند که قبلاً هرگز شبیه آنها وجود نداشته است. این یک زنگ خطر است برای دو افسانه صنعت یعنی متخصصان روابط عمومی و کارآفرینان، مدیران اجرایی و هر کسی که وظیفه دارد سازمان خود را به جهان معرفی کند.
درس های رسانه ای جدید شامل:
• به یاد داشته باشید که تحقیقات ارزان تر و مهم تر از همیشه هستند.
• اجازه ندهید که کامل بودن دشمن خوب بودن شود- ایده ی خود را قبل از هر شخص دیگری اجرایی کنید.
• درباره ی رسانه های اجتماعی که باعث می شود شما رسانه های سنتی را فراموش کنید، هیجان زده نشوید.
• در بحران ها، شما هرگز خارج از صحنه نیستید.
• هرگز دروغ نگویید، هرگز ناله و شکایت نکنید، و هرگز سعی نکنید که آینده را پیش بینی کنید!


زنان در روابط عمومی: چگونه جنسیت بر روی عملکرد تأثیر می گذارد نوشته ی لاریسا اِی گرونیک Larissa A. Grunig ، لیندا چایلدرز هون Linda Childers Honو الیزابت اِل توث Elizabeth L. Toth.
از 20 سال گذشته تاکنون هجوم زنان در عرصه عملکرد روابط عمومی دیده شده است، با این وجود هنوز نابرابری های جنسیتی در پرداخت و پیشرفت به عنوان یک واقعیت نگران کننده باقی مانده است. علاوه براین چنانچه روابط عمومی خصلت زنانه بگیرد، متخصصان زن و مرد به طور یکسان با کاهش دستمزد و اعتبار رو به رو می شوند. این کتاب نقطه عطفی در ارایه بررسی جامع وضعیت زنان در روابط عمومی است و روش های عینی را برای رسیدن به برابری بیشتر در آموزش و پرورش و تمرین پیشنهاد می کند. نویسندگان این کتاب، ادبیات نظری روابط عمومی و جنسیت را با نتایج حاصل از یک مطالعه بزرگ طولی درباره ی زنان در این زمینه به همراه یک گروه متمرکز مشخص و اطلاعات بدست آمده از مصاحبه ها ادغام کرده اند. موضوعات پوشش داده شده عبارتند از عوامل مؤثر در تبعیض جنسیتی، چگونه روابط عمومی با دیگر حرفه ها در مورد مسائل مربوط به جنسیت برابری می کند، چالش های پیش روی مدیران و کارآفرینان زن، تجارب حرفه ای اقلیت قومی، فاصله حقوق و دستمزد، سقف شیشه ای و چگونگی راه حل های پرورش سطوح فردی، سازمانی و اجتماعی. مطالعه ی این مطلب برای مربیان و کارکنان روابط عمومی لازم و ضروری است. البته این را می توان به عنوان یک متن در سمینارهای تحقیقاتی کارشناسی ارشد و به عنوان یک متن تکمیلی نیز در دوره پرداختن به مسائل جنسیتی در PR مورد استفاده قرار داد. این کتاب به عنوان یک راهنمای مفید برای متخصصان جوان برای ورود به این حرفه است و بینش های مهم و حیاتی را برای مدیران روابط عمومی فراهم می کند.


آیا شما در شرکت هستید؟ دوست شفیق PR نوشته ی نیکول گارنر Nicole Garner
نیکول گارنر بنیانگذار اصلی کانون روابط عمومی گارنر و آژانس شیوه ی زندگی بازاریابی، با شیوه ها، برنامه ها و نخبگان روابط عمومی گروهی را تشکیل داد تا کتاب آیا شما در شرکت هستید؟ : دوست شفیق PR را تولیدکند. علاوه بر این گرانر با نوشتن کتاب هایی همچون:جدیدترین مجله «بالای 25 نفر زن مشاهده گرند»، رأس جامعه «قدرت30 در 30»، نفوذ بیشتر آژانس روابط عمومی در شهر توسط ابزارهای PR»، به گسترش روابط عمومی ادامه داد. این راهنمایی ها در نهایت جایگاه PR در قوانین تبلیغات به روز، موسیقی، سرگرمی و فیلم تخصصی تر کرد. جوانب مثبت PR به شما خواهد آموخت که چگونه مجلات و وبلاگ های مهم را پیدا کنید، 10 رازی که به شما کمک می کند که تصورات دیگران را درک کنید، تبلیغات را در مقیاس بزرگ تولید کنید و بفهمید که چگونه به صورت یکپارچه فناوری را با استراتژی روابط عمومی ادغام کنید. کتاب راهنمای گرانر شامل هر آن چیزی است که شما می خواهید درباره ی دنیای شگفت انگیز روابط عمومی مجهز شده با ابزارهای بسیار خاص تجارت بدانید. این کتاب شامل مصاحبه هایی از: BET.com، جانل مونای، دیلی کندی، تبلیغات محصولات واحد سونی، کانون روابط عمومی گارنر ، وبلاگ نویسان برتر و غیره می باشد.


ستاره ی راکPR (نام یک کتاب تجاری کوچک) نوشته ی سیندی هانیج Cyndy Hoenig
چه چیزی یک برنامه موفقیت آمیز روابط عمومی را ایجاد می کند؟ آیا واقعاً شغل من به آن نیاز دارد؟ می توانم آن را خودم انجام دهم؟ تنها اگر شما یک هنرمند مشهور، مدیر عامل شرکت در سطح بالا باشید و یا تنها به بدنبال کشف درمانی برای سرماخوردگی هستید، باید بدانید که روابط عمومی خوب تنها به خودی خود اتفاق نمی افتد. نیاز به توانایی های بسیاری دارد و شامل یک کار سخت در طول یک دوره زمانی است. روابط عمومی بخشی از هنر و علم است و هنگامی که به درستی انجام شود، نتایج آن بسیار چشم گیر است. سیندی هانیج روزنامه نگار سابق هالیوود، نام های تجاری اندکی را به وسیله ابزارهای موجود برای ایجاد یک کمپین روابط عمومی موفق ایجاد کرد تا آنگونه که سزاوار نام تجاری خود است، شروع به معرفی آن کند. روش سرگرم کننده و بسیار شخصی سیندی طرح های اولیه ی قدرتمندی را ترسیم می کند که در روابط عمومی مؤثر، توانمند است. فکر کنید مانند یک شخص در روابط عمومی به هرکسی کمک می کنید تا با تقویت همکاران توسط شرکت خودشان، نتایج را به حداکثر برسانید. سیندی هانیج یک کارگزار روابط عمومی مجرب و حرفه ای بود که اعتبار شرکت های بنِدِر، گلدمن و هِلپِر را در لس آنجلس افزایش داد، در جایی که او به عنوان مدیر بخش مصرف کننده در تلویزیون کار می کرد. حوزه ی مهارتی وی در بخش برنامه ریزی و اجرای برنامه های روابط رسانه ای بود که در این زمینه به سطوح بالایی از پوشش رسانه ای دست پیدا کرد. هانیج مدیر عامل و بنیانگذار روابط عمومی پیور است.




 

 

 

   
  

اضافه نمودن به: Share/Save/Bookmark

نظر شما:
نام:
پست الکترونیکی:
نظر
 
  کد امنیتی:
 
   پربیننده ترین مطالب روابط عمومی  

  درک جعل عمیق و راه‌های مقابله با آن


  مدیریت بحران و شش مولفه اساسی آن


  هفت اشتباه زبان بدن


  قانون کارما: هر چه بکاریم همان را درو می‌کنیم


  فرسودگی روابط‌عمومی


  برندسازی کارفرمایی برای استارتاپ ها


  کاربردهای بازخورد ساندویچی در روابط‌عمومی


  قدرت گوش دادن فعال


  ضرورت گذر از ارتباطات سنتی و حرکت به سمت اطلاع‌رسانی نوین


  نقش روابط‌عمومی در جهش تولید با مشارکت مردم


 
 
 
مقالات
گفتگو
گزارش
آموزش
جهان روابط عمومی
مدیریت
رویدادها
روابط عمومی ایران
کتابخانه
تازه های شبکه
آخرین رویدادها
فن آوری های نو
تبلیغات و بازاریابی
ایده های برتر
بادپخش صوتی
گزارش تصویری
پیشنهادهای کاربران
اخبار بانک و بیمه
نیازمندی ها
خدمات
خبرنگار افتخاری
بخش اعضا
دانلود کتاب
پیوندها
جستجوی پیشرفته
موبایل
آر اس اس
بخشنامه ها
پیشکسوتان
لوح های سپاس
پیام های تسلیت
مناسبت ها
جملات حکیمانه
پایان نامه ها
درباره شارا
تماس با ما
Shara English
Public Relation
Social Media
Marketing
Events
Mobile
Content
Iran Pr
About Us - Contact US - Search
استفاده از مطالب این سایت با درج منبع مجاز است
تمام حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به شارا است
info@shara.ir
  خبر فوری: معرفی کتاب «هوش مصنوعی روابط‌عمومی در عمل» منتشر شد