درباره شارا | تماس | جستجوی پیشرفته | پیوندها | موبایل | RSS
 خانه    تازه ها    پایگاه اخبار    پایگاه اندیشه    پایگاه کتاب    پایگاه اطلاعات    پایگاه بین الملل    پایگاه چندرسانه ای    پایگاه امکانات  
پنجشنبه، 27 اردیبهشت 1403 - 11:35   

فراخوان دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی

  فراخوان دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی


ادامه ادامه مطلب یک

۷ اصل حمایتی در روابط

  ۷ اصل حمایتی در روابط


ادامه ادامه مطلب دو

برنامه‌های انجمن متخصصان روابط‌عمومی به مناسبت روز روابط‌عمومی

  برنامه‌های انجمن متخصصان روابط‌عمومی به مناسبت روز روابط‌عمومی


ادامه ادامه مطلب سه

فناوری، پایان شکست فتوشاپ

  فناوری، پایان شکست فتوشاپ


ادامه ادامه مطلب چهار

   آخرین مطالب روابط عمومی  
  روز روابط‌عمومی مبارک
  مدیریت بحران و شش مولفه اساسی آن
  قدرت گوش دادن فعال
  روابط‌عمومی، اهمیت افکار عمومی درون و برون‌سازمانی
  روابط‌عمومی؛ از اطلاع‌رسانی تا اطلاع‌یابی
  کاربردهای بازخورد ساندویچی در روابط‌عمومی
  این روابط را عمومی می‌کند
  ضرورت راه‌اندازی رشته ارتباطات در دانشگاه‌های سراسری و آزاد ارومیه
  بیانیه موسسه کارگزار روابط‌عمومی به مناسبت روز ملی ارتباطات و روابط‌عمومی
  فرسودگی روابط‌عمومی
ادامه آخرین مطالب روابط عمومی
- اندازه متن: + -  کد خبر: 13653صفحه نخست » آخرین رویدادهای روابط عمومییکشنبه، 20 مهر 1393 - 10:11
کتاب روزنامه‌نگاری، ارتباطات و جامعه منتشر شد
شبکه اطلاع رسانی روابط عمومی ایران (شارا)- کتاب روزنامه‌نگاری، ارتباطات و جامعه حاوی مجموعه مقالاتی از دکتر محمدمهدی فرقانی، عضو هیات علمی دانشگاه علامه طباطبایی منتشر شد.
  

شبکه اطلاع رسانی روابط عمومی ایران (شارا)-  کتاب روزنامه‌نگاری، ارتباطات و جامعه حاوی مجموعه مقالاتی از دکتر محمدمهدی فرقانی، عضو هیات علمی دانشگاه علامه طباطبایی منتشر شد.
 
 به گزارش شارا، این کتاب دربرگیرنده 18 مقاله از این استاد برجسته روزنامه‌نگاری است که در قالب پنج فصل چشم‌اندازهای روزنامه‌نگاری، روزنامه‌نگاری حرفه‌ای، تاملات نظری در روزنامه‌نگاری، فناوری های ارتباطی و جامعه و ارتباطات، تبلیغات و توسعه تدوین شده است.
 
 به گفته دکتر محمد مهدی فرقانی، این مقالات در طول 3 سال از سال 1369 تا 1392 به تدریج و در مناسبت‌های مختلف نگاشته شده و در مجله‌های علمی، تخصصی و یا در مجموعه مقالات سمینارها چاپ شده است.
 
 نویسنده در مقدمه درباره هدف از انتشار این کتاب می‌گوید: «از آنجا که مقاله‌های مزبور در سال‌های اخیر مورد مراجعه دانشجویان دوره‌های کارشناسی، کارشناسی‌ارشد و دکترا بوده و دسترسی به برخی از آنها دشوار و گاه غیرممکن می‌‌بود و نیز با توجه به اینکه پاره‌ای از مقاله‌های این مجموعه به‌ویژه در مقاطع کارشناسی‌ارشد و دکترای علوم ارتباطات و روزنامه‌نگاری در دروس مرتبط و یا در مراحل تدوین پایان‌نامه مورد مطالعه دانشجویان قرار می‌گیرد، این مجموعه که حاصل 40 سال کار حرفه‌ای و آموزشی است، در یک مجلد ارایه شد.»
 
 دکتر فرقانی در پایان مقدمه با اشاره به فقدان دکتر کاظم معتمدنژاد، پدر علم ارتباطات ایران، در روزهای آماده‌سازی مجموعه مقالات ارایه شده، این کتاب را به ایشان تقدیم کرده است و اظهار امیدواری کرده است دانشجویان امروز و روزنامه‌نگاران فردا، بیش از هر چیز منش، اخلاق و فروتنی او را سرمشق زندگی شخصی و حرفه‌ای خود قرار دهند.
 
 انتشارات اطلاعات این کتاب را در 380 صفحه و در شمارگان 1050 نسخه منتشر کرده است.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

   
  

اضافه نمودن به: Share/Save/Bookmark

نظر شما:
نام:
پست الکترونیکی:
نظر
 
  کد امنیتی:
 
   پربیننده ترین مطالب روابط عمومی  

  درک جعل عمیق و راه‌های مقابله با آن


  مدیریت بحران و شش مولفه اساسی آن


  هفت اشتباه زبان بدن


  قانون کارما: هر چه بکاریم همان را درو می‌کنیم


  فرسودگی روابط‌عمومی


  برندسازی کارفرمایی برای استارتاپ ها


  قدرت گوش دادن فعال


  کاربردهای بازخورد ساندویچی در روابط‌عمومی


  ضرورت گذر از ارتباطات سنتی و حرکت به سمت اطلاع‌رسانی نوین


  ما دقیقاً چه‌کاره‌ایم؟


 
 
 
مقالات
گفتگو
گزارش
آموزش
جهان روابط عمومی
مدیریت
رویدادها
روابط عمومی ایران
کتابخانه
تازه های شبکه
آخرین رویدادها
فن آوری های نو
تبلیغات و بازاریابی
ایده های برتر
بادپخش صوتی
گزارش تصویری
پیشنهادهای کاربران
اخبار بانک و بیمه
نیازمندی ها
خدمات
خبرنگار افتخاری
بخش اعضا
دانلود کتاب
پیوندها
جستجوی پیشرفته
موبایل
آر اس اس
بخشنامه ها
پیشکسوتان
لوح های سپاس
پیام های تسلیت
مناسبت ها
جملات حکیمانه
پایان نامه ها
درباره شارا
تماس با ما
Shara English
Public Relation
Social Media
Marketing
Events
Mobile
Content
Iran Pr
About Us - Contact US - Search
استفاده از مطالب این سایت با درج منبع مجاز است
تمام حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به شارا است
info@shara.ir
  خبر فوری: معرفی کتاب «هوش مصنوعی روابط‌عمومی در عمل» منتشر شد