درباره شارا | تماس | جستجوی پیشرفته | پیوندها | موبایل | RSS
 خانه    تازه ها    پایگاه اخبار    پایگاه اندیشه    پایگاه کتاب    پایگاه اطلاعات    پایگاه بین الملل    پایگاه چندرسانه ای    پایگاه امکانات  
پنجشنبه، 27 اردیبهشت 1403 - 15:02   

فراخوان دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی

  فراخوان دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی


ادامه ادامه مطلب یک

۷ اصل حمایتی در روابط

  ۷ اصل حمایتی در روابط


ادامه ادامه مطلب دو

برنامه‌های انجمن متخصصان روابط‌عمومی به مناسبت روز روابط‌عمومی

  برنامه‌های انجمن متخصصان روابط‌عمومی به مناسبت روز روابط‌عمومی


ادامه ادامه مطلب سه

فناوری، پایان شکست فتوشاپ

  فناوری، پایان شکست فتوشاپ


ادامه ادامه مطلب چهار

   آخرین مطالب روابط عمومی  
  روز روابط‌عمومی مبارک
  مدیریت بحران و شش مولفه اساسی آن
  قدرت گوش دادن فعال
  روابط‌عمومی، اهمیت افکار عمومی درون و برون‌سازمانی
  روابط‌عمومی؛ از اطلاع‌رسانی تا اطلاع‌یابی
  کاربردهای بازخورد ساندویچی در روابط‌عمومی
  این روابط را عمومی می‌کند
  ضرورت راه‌اندازی رشته ارتباطات در دانشگاه‌های سراسری و آزاد ارومیه
  بیانیه موسسه کارگزار روابط‌عمومی به مناسبت روز ملی ارتباطات و روابط‌عمومی
  فرسودگی روابط‌عمومی
ادامه آخرین مطالب روابط عمومی
- اندازه متن: + -  کد خبر: 13683صفحه نخست » گردهمایی های روابط عمومیچهارشنبه، 23 مهر 1393 - 03:04
به مناسبت برگزاری یازدهمین کنفرانس بین‌المللی روابط عمومی ایران
مدیرعامل بانک تجارت: روابط عمومی هنر است
روابط‌ عمومی‌ها در قامت یک مجموعه متخصص و دیده‌بان پردازش‌های اطلاعاتی و ارتباطی در این جهان شبکه‌ای شده، با مهارت و هنر خود، حافظ منافع سازمان بوده و به طور همزمان، منافع جامعه را نیز در داخل سازمان پاسداری می‌کنند. مسئولیتی که رعایت آن مستلزم هنر و تخصص و مهارتی است که با رعایت ملاحظات متعدد، تعادل و پایداری متقابل را برای مجموعه و سازمان متبوع به ارمغان می‌آورد.
  

4 Ways to Go Beyond the Press Release in a Post Panda World image panda bear 1113tm pic 106 300x199
 

شبکه اطلاع رسانی روابط عمومی ایران (شارا)- متن پیام محمدابراهیم مقدم، مدیرعامل بانک تجارت به مناسبت برگزاری یازدهمین کنفرانس بین‌المللی روابط عمومی ایران بدین شرح است:


سازمان‌ها به قاعده یک اجتماع کوچک انسانی در میان انبوهی از پردازش‌های ارتباطی و اطلاعاتی قرار دارند. در این میان مدیریت آن بخش از این پردازش‌های ارتباطی و اطلاعاتی که به نوعی به سازمان یا منافع آن مربوط می‌شود، نه صرفا یک علم یا تخصص که یک هنر انسانی است.


پاسخگویی یکی از عناصر مهم در جوامع مردم سالار و از مهمترین اصول مدنظر پیشوایان دین مبین اسلام است. آنچه که امروز در پرتو دولت جمهوری اسلامی در جامعه متجلی شده است مرهون تلاش های دست اندرکاران روابط عمومی سازمانها، نهادها و ادارات دولتی و خصوصی می‌باشد.


روابط‌ عمومی‌ها در قامت یک مجموعه متخصص و دیده‌بان پردازش‌های اطلاعاتی و ارتباطی در این جهان شبکه‌ای شده، با مهارت و هنر خود، حافظ منافع سازمان بوده و به طور همزمان، منافع جامعه را نیز در داخل سازمان پاسداری می‌کنند. مسئولیتی که رعایت آن مستلزم هنر و تخصص و مهارتی است که با رعایت ملاحظات متعدد، تعادل و پایداری متقابل را برای مجموعه و سازمان متبوع به ارمغان می‌آورد.


برگزاری "یازدهمین کنفرانس بین‌المللی روابط عمومی ایران" فرصتی ارزشمند است برای هم‌افزایی تلاش‌ها و وظایف روابط عمومی های سازمان‌ها و می‌تواند کمک شایانی در مدیریت دانش، بازنگری فعالیت‌ها، رفع تنگناها و ارتقای سطح علمی و دگردیسی بینش دست‌اندرکاران روابط عمومی‌ها داشته باشد.


محمدابراهیم مقدم
مدیرعامل بانک تجارت
 

 

 

 

 

 

   
  

اضافه نمودن به: Share/Save/Bookmark

نظر شما:
نام:
پست الکترونیکی:
نظر
 
  کد امنیتی:
 
   پربیننده ترین مطالب روابط عمومی  

  درک جعل عمیق و راه‌های مقابله با آن


  مدیریت بحران و شش مولفه اساسی آن


  هفت اشتباه زبان بدن


  قانون کارما: هر چه بکاریم همان را درو می‌کنیم


  فرسودگی روابط‌عمومی


  برندسازی کارفرمایی برای استارتاپ ها


  کاربردهای بازخورد ساندویچی در روابط‌عمومی


  قدرت گوش دادن فعال


  ضرورت گذر از ارتباطات سنتی و حرکت به سمت اطلاع‌رسانی نوین


  نقش روابط‌عمومی در جهش تولید با مشارکت مردم


 
 
 
مقالات
گفتگو
گزارش
آموزش
جهان روابط عمومی
مدیریت
رویدادها
روابط عمومی ایران
کتابخانه
تازه های شبکه
آخرین رویدادها
فن آوری های نو
تبلیغات و بازاریابی
ایده های برتر
بادپخش صوتی
گزارش تصویری
پیشنهادهای کاربران
اخبار بانک و بیمه
نیازمندی ها
خدمات
خبرنگار افتخاری
بخش اعضا
دانلود کتاب
پیوندها
جستجوی پیشرفته
موبایل
آر اس اس
بخشنامه ها
پیشکسوتان
لوح های سپاس
پیام های تسلیت
مناسبت ها
جملات حکیمانه
پایان نامه ها
درباره شارا
تماس با ما
Shara English
Public Relation
Social Media
Marketing
Events
Mobile
Content
Iran Pr
About Us - Contact US - Search
استفاده از مطالب این سایت با درج منبع مجاز است
تمام حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به شارا است
info@shara.ir
  خبر فوری: معرفی کتاب «هوش مصنوعی روابط‌عمومی در عمل» منتشر شد