درباره شارا | تماس | جستجوی پیشرفته | پیوندها | موبایل | RSS
 خانه    تازه ها    پایگاه اخبار    پایگاه اندیشه    پایگاه کتاب    پایگاه اطلاعات    پایگاه بین الملل    پایگاه چندرسانه ای    پایگاه امکانات  
جمعه، 18 خرداد 1403 - 01:19   

برنامه‌های دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی نهایی شد

  برنامه‌های دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی نهایی شد


ادامه ادامه مطلب یک

۴ نکته برای متخصصان روابط‌عمومی

  ۴ نکته برای متخصصان روابط‌عمومی


ادامه ادامه مطلب دو

60 درصد از پاسخ‌های مدل کپی لیکس حاوی سرقت ادبی است

  60 درصد از پاسخ‌های مدل کپی لیکس حاوی سرقت ادبی است


ادامه ادامه مطلب سه

مه مغزی طولانی کووید: تاثیر و راهبردهای مقابله

  مه مغزی طولانی کووید: تاثیر و راهبردهای مقابله


ادامه ادامه مطلب چهار

   آخرین مطالب روابط عمومی  
  تنها کارمند روابط‌عمومی توییتر استعفا داد
  برنامه‌های دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی نهایی شد
  روابط‌عمومی‌های عزیز…
  آینده روابط‌عمومی در سال 2024: عبور از مرزها
  برنامه‌های دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی نهایی شد
  استراتژی رشد: ایجاد و محافظت از ارزش
  ایجاد بینش مشتری
  تفسیر جلد کتاب هوش مصنوعی روابط‌عمومی در عمل
  چت‌جی‌پی‌تی جدید: 12 درخواست تغییر بازی که قبلا امتحان نکرده‌اید
  محاسبات کوانتومی: مرز بعدی فناوری یا خطری برای آینده؟
ادامه آخرین مطالب روابط عمومی
- اندازه متن: + -  کد خبر: 13727صفحه نخست » ادامه مطلب دوجمعه، 25 مهر 1393 - 14:57
کتاب «شناخت مولفه‌های روابط عمومی اسلامی»‌ در مسیر چاپ قرار دارد
امیدعلی مسعودی از آماده‌سازی کتاب «شناخت مولفه‌های روابط عمومی اسلامی»‌ برای انتشار توسط موسسه کارگزار روابط عمومی خبر داد.
  

شبکه اطلاع رسانی روابط عمومی ایران (شارا)- کتاب «شناخت مولفه‌های روابط عمومی اسلامی»‌ در مسیر چاپ قرار دارد

امیدعلی مسعودی از آماده‌سازی کتاب «شناخت مولفه‌های روابط عمومی اسلامی»‌ برای انتشار توسط موسسه کارگزار روابط عمومی خبر داد.

امیدعلی مسعودی محقق و رئیس گروه ارتباطات دانشگاه سوره در گفتگو با خبرنگار مهر، گفت: بعد از انتشار دانشنامه مطبوعات ایران، کتاب «رسانه‌های جدید و آینده‌نگری نظارت الکترونی در ایران» ( که البته در آن توضیح دادم چرا از لفظ الکترونی استفاده کرده‌ام) را داشتم و بعد از آن هم «روابط عمومی اسلامی» در حوزه انتشار داشتم. بعد از این کتاب‌ها نوبت به «شناخت مولفه‌های روابط عمومی اسلامی»‌ رسید.

وی افزود: این کتاب شامل نتایج یک تحقیق دانشگاهی است و در واقع پایان‌نامه محققی به نام مریم باغانی است که من به عنوان استاد راهنما در آن حضور داشته‌ام و مقاله‌ای علمی نیز برای آن نوشته‌ام که پیش‌تر در فصلنامه پژوهشگاه فرهنگ و ارتباطات به چاپ رسید. این کتاب درباره وزارتخانه‌ها و سازمان‌های دولتی شهر تهران است که دارای روابط عمومی هستند. برای تولید مطالب این کتاب، یک تحقیق میدانی انجام شد تا مشخص شود روابط عمومی‌های تهران، چقدر از مولفه‌های اسلامی بهره می‌برند.

این استاد دانشگاه در ادامه گفت: نتیجه این تحقیق این بود که روابط عمومی‌ها از مولفه‌های اسلامی استفاده می‌کنند اما خودشان بر این موضوع آگاه نیستند. در این کتاب همچنین سعی کردیم مولفه‌های روابط عمومی اسلامی خودآگاه و ناخودآگاه را مشخص کنیم. به علاوه در متن کتاب، این پیشنهاد مطرح شده که دولت این مولفه‌های ناشناخته را به عنوان دستورالعمل اجرایی تدوین و مستند کند. نه این که گزارش‌های روابط عمومی‌های ما شامل مطالبی براساس مولفه‌های روابط عمومی غربی باشد.

مسعودی گفت: کتاب مورد نظر در حال حاضر به کتابخانه ملی رفته تا شابک بگیرد و سعی داریم تا آبان ماه توسط موسسه کارگزار روابط عمومی آن را به چاپ برسانیم.
 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

   
  

اضافه نمودن به: Share/Save/Bookmark

نظر شما:
نام:
پست الکترونیکی:
نظر
 
  کد امنیتی:
 
   پربیننده ترین مطالب روابط عمومی  

  دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی برگزار می‌شود


  دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی برگزار می‌شود


  چگونه گیمیفیکیشن می‌تواند تعامل کارکنان را افزایش دهد؟


  چت‌جی‌پی‌تی جدید: 12 درخواست تغییر بازی که قبلا امتحان نکرده‌اید


  برنامه‌های دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی نهایی شد


  استراتژی رشد: ایجاد و محافظت از ارزش


  نقش روابط‌عمومی در افزایش پایداری کشاورزی


  اطلاعیه هیات نظارت بر مطبوعات در خصوص انتخابات ریاست جمهوری


  روایت‌های مستبدانه


  محاسبات کوانتومی: مرز بعدی فناوری یا خطری برای آینده؟


 
 
 
مقالات
گفتگو
گزارش
آموزش
جهان روابط عمومی
مدیریت
رویدادها
روابط عمومی ایران
کتابخانه
تازه های شبکه
آخرین رویدادها
فن آوری های نو
تبلیغات و بازاریابی
ایده های برتر
بادپخش صوتی
گزارش تصویری
پیشنهادهای کاربران
اخبار بانک و بیمه
نیازمندی ها
خدمات
خبرنگار افتخاری
بخش اعضا
دانلود کتاب
پیوندها
جستجوی پیشرفته
موبایل
آر اس اس
بخشنامه ها
پیشکسوتان
لوح های سپاس
پیام های تسلیت
مناسبت ها
جملات حکیمانه
پایان نامه ها
درباره شارا
تماس با ما
Shara English
Public Relation
Social Media
Marketing
Events
Mobile
Content
Iran Pr
About Us - Contact US - Search
استفاده از مطالب این سایت با درج منبع مجاز است
تمام حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به شارا است
info@shara.ir
  خبر فوری: معرفی کتاب «هوش مصنوعی روابط‌عمومی در عمل» منتشر شد