درباره شارا | تماس | جستجوی پیشرفته | پیوندها | موبایل | RSS
 خانه    تازه ها    پایگاه اخبار    پایگاه اندیشه    پایگاه کتاب    پایگاه اطلاعات    پایگاه بین الملل    پایگاه چندرسانه ای    پایگاه امکانات  
پنجشنبه، 27 اردیبهشت 1403 - 16:19   

فراخوان دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی

  فراخوان دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی


ادامه ادامه مطلب یک

۷ اصل حمایتی در روابط

  ۷ اصل حمایتی در روابط


ادامه ادامه مطلب دو

برنامه‌های انجمن متخصصان روابط‌عمومی به مناسبت روز روابط‌عمومی

  برنامه‌های انجمن متخصصان روابط‌عمومی به مناسبت روز روابط‌عمومی


ادامه ادامه مطلب سه

فناوری، پایان شکست فتوشاپ

  فناوری، پایان شکست فتوشاپ


ادامه ادامه مطلب چهار

   آخرین مطالب روابط عمومی  
  روز روابط‌عمومی مبارک
  مدیریت بحران و شش مولفه اساسی آن
  قدرت گوش دادن فعال
  روابط‌عمومی، اهمیت افکار عمومی درون و برون‌سازمانی
  روابط‌عمومی؛ از اطلاع‌رسانی تا اطلاع‌یابی
  کاربردهای بازخورد ساندویچی در روابط‌عمومی
  این روابط را عمومی می‌کند
  ضرورت راه‌اندازی رشته ارتباطات در دانشگاه‌های سراسری و آزاد ارومیه
  بیانیه موسسه کارگزار روابط‌عمومی به مناسبت روز ملی ارتباطات و روابط‌عمومی
  فرسودگی روابط‌عمومی
ادامه آخرین مطالب روابط عمومی
- اندازه متن: + -  کد خبر: 13747صفحه نخست » گزارششنبه، 26 مهر 1393 - 21:10
گزارش برگزاری کارگاه «روابط عمومی در عصر موبایل»
کارگاه «روابط عمومی در عصر موبایل» روزشنبه 26مهرماه سال جاری توسط موسسه کارگزار روابط عمومی در هتل ارم برگزار شد. در این کارگاه یک روزه «دکتر امامی» نائب رییس انجمن متخصصان روابط عمومی به مباحثی همچون اصول روابط عمومی موبایل، تلفن های هوشمند، معرفی و مزایای نسل هایG3و4G، مزایای اینترنت پرسرعت و کاربردهای آن و بهره گیری از روابط عمومی موبایل پرداخت:
  

شبکه اطلاع رسانی روابط عمومی ایران (شارا)- کارگاه «روابط عمومی در عصر موبایل» روزشنبه 26مهرماه سال جاری توسط موسسه کارگزار روابط عمومی در هتل ارم برگزار شد.
در این کارگاه یک روزه «دکتر امامی» نائب رییس انجمن متخصصان روابط عمومی به مباحثی همچون اصول روابط عمومی موبایل، تلفن های هوشمند، معرفی و مزایای نسل هایG3و4G، مزایای اینترنت پرسرعت و کاربردهای آن و بهره گیری از روابط عمومی موبایل پرداخت:


روابط عمومی یک فرآیند ارتباطی و استراتژیک است
امروزه مدیریت فضای مجازی سازمان ها بر عهده روابط عمومی های گذشته شده است و آنچه سازمان های ایرانی بیشتر به دنبال آن بوده اند، مدیریت وب سایت است تا بهره گیری از امکانات و مزایای بی شمار تلفن همراه. اما استقبال مردم از دستگاه های هوشمند و موبایل به عنوان یک رسانه شخصی و همیشه همراه، روز به روز افزایش می یابد و تعداد کاربران اینترنت از طریق تلفن همراه از کامپیوترهای شخصی به زودی پیشی خواهد گرفت.


اصول روابط عمومی موبایل
امروزه تلفن های هوشمند جزیی از بدن انسانها شده اند و حقیقت آنها این است که می خواهند مردم همه جا حاضر و آنلاین باشند. روابط عمومی موبایل باید اصولی همچون داشتن یک وب سایت موبایلی که نشانه روابط عمومی خوب است، ثبت در سرچ گوگل، واقعیت افزوده رسانه ای، بهینه سازی موبایل با هشتگ، استفاده از نقشه های گوگل، پیامک، کدهایQR، ارایه اپلیکیشن، خدماتUSSD و کدRss را مدنظر قرار دهد.


تلفن های هوشمند
تلفن هوشمند به تلفن همراهی گفته می شود که توانایی های پیشرفته تر و قدرت محاسبات بیشتر از «تلفن مرکب» ارایه می دهد. گوشی های هوشمند یا موبایل های پیشرفته با قابلیت های خاص و کاربردهایی نظیر کامپیوترهای شخصی(PC) هستند.در حال حاضر کشورهای مختلفی در جهان ارایه تکنولوژی نسل سوم و چهارم موبایل را پشت سر گذاشته و در حال راه اندازی و توسعه نسل پنجم موبایل هستند، اما در کشور ما در آخرین روز مردادماه بود که انحصار چند ساله ارایه خدمات3Gتوسط اپراتور سوم شکسته شد. بنابراین نسل سوم تلفن همراه زمینه ای برای رشد ایده های تجارت الکترونیکی، دولت الکترونیکی، آموزش الکترونیک و...است.


مزایا و کاربردهای اینترنت پر سرعت تلفن های همراه
اینترنت پر سرعت موبایل هزینه های مکالمه و ارتباطات مردم را به شکل قابل توجهی کاهش می دهد، دسترسی مردم به منابع دانش و اطلاعات را تسهیل می کند و در عین حال فرصت های مناسب اقتصادی و شغلی متعددی برای بخش قابل توجهی از فعالان این عرصه بوجود می آورد. اینترنت پر سرعت موبایل اما برخلاف تصور بسیاری از مخالفان توسعه آن چیزی است که فقط به وب گردی و دیدن فیلم و عکس خلاصه نمی شود. بسیاری از سرویس های دولت الکترونیکیف بانکداری الکترونیکی و بهداشتی و فرهنگی را می توان روی بستر اینترنت پر سرعت راه اندازی کرد.

شایان ذکر است در این کارگاه گواهینامه پایان دوره به شرکت کنندگان اهدا شد.
 

 

 

 

   
  

اخبار مرتبط:

اضافه نمودن به: Share/Save/Bookmark

نظر شما:
نام:
پست الکترونیکی:
نظر
 
  کد امنیتی:
 
   پربیننده ترین مطالب روابط عمومی  

  درک جعل عمیق و راه‌های مقابله با آن


  مدیریت بحران و شش مولفه اساسی آن


  هفت اشتباه زبان بدن


  قانون کارما: هر چه بکاریم همان را درو می‌کنیم


  فرسودگی روابط‌عمومی


  برندسازی کارفرمایی برای استارتاپ ها


  کاربردهای بازخورد ساندویچی در روابط‌عمومی


  قدرت گوش دادن فعال


  ضرورت گذر از ارتباطات سنتی و حرکت به سمت اطلاع‌رسانی نوین


  نقش روابط‌عمومی در جهش تولید با مشارکت مردم


 
 
 
مقالات
گفتگو
گزارش
آموزش
جهان روابط عمومی
مدیریت
رویدادها
روابط عمومی ایران
کتابخانه
تازه های شبکه
آخرین رویدادها
فن آوری های نو
تبلیغات و بازاریابی
ایده های برتر
بادپخش صوتی
گزارش تصویری
پیشنهادهای کاربران
اخبار بانک و بیمه
نیازمندی ها
خدمات
خبرنگار افتخاری
بخش اعضا
دانلود کتاب
پیوندها
جستجوی پیشرفته
موبایل
آر اس اس
بخشنامه ها
پیشکسوتان
لوح های سپاس
پیام های تسلیت
مناسبت ها
جملات حکیمانه
پایان نامه ها
درباره شارا
تماس با ما
Shara English
Public Relation
Social Media
Marketing
Events
Mobile
Content
Iran Pr
About Us - Contact US - Search
استفاده از مطالب این سایت با درج منبع مجاز است
تمام حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به شارا است
info@shara.ir
  خبر فوری: معرفی کتاب «هوش مصنوعی روابط‌عمومی در عمل» منتشر شد