درباره شارا | تماس | جستجوی پیشرفته | پیوندها | موبایل | RSS
 خانه    تازه ها    پایگاه اخبار    پایگاه اندیشه    پایگاه کتاب    پایگاه اطلاعات    پایگاه بین الملل    پایگاه چندرسانه ای    پایگاه امکانات  
پنجشنبه، 17 خرداد 1403 - 02:44   

دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی برگزار می‌شود

  دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی برگزار می‌شود


ادامه ادامه مطلب یک

۴ نکته برای متخصصان روابط‌عمومی

  ۴ نکته برای متخصصان روابط‌عمومی


ادامه ادامه مطلب دو

60 درصد از پاسخ‌های مدل کپی لیکس حاوی سرقت ادبی است

  60 درصد از پاسخ‌های مدل کپی لیکس حاوی سرقت ادبی است


ادامه ادامه مطلب سه

مه مغزی طولانی کووید: تاثیر و راهبردهای مقابله

  مه مغزی طولانی کووید: تاثیر و راهبردهای مقابله


ادامه ادامه مطلب چهار

   آخرین مطالب روابط عمومی  
  چت‌جی‌پی‌تی جدید: 12 درخواست تغییر بازی که قبلا امتحان نکرده‌اید
  محاسبات کوانتومی: مرز بعدی فناوری یا خطری برای آینده؟
  اطلاعیه هیات نظارت بر مطبوعات در خصوص انتخابات ریاست جمهوری
  نوآوری در هولوگرام‌ها پتانسیل‌های هیجان‌انگیزی را به ارمغان می‌آورد
  چالش بازاریابی: از رقابت پیشی بگیرید
  مه مغزی طولانی کووید: تاثیر و راهبردهای مقابله
  دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی برگزار می‌شود
  دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی برگزار می‌شود
  آینده روابط‌عمومی: سفری به دنیای فناوری، محتوا و تعامل
  نقش روابط‌عمومی در افزایش پایداری کشاورزی
ادامه آخرین مطالب روابط عمومی
- اندازه متن: + -  کد خبر: 13988صفحه نخست » تازه های نشر روابط عمومیجمعه، 9 آبان 1393 - 09:44
کتاب افکار عمومی منتشر می شود
کتاب "افکار عمومی" تالیف وینسنت پرایس و ترجمه مشترک علی میرسعید قاضی و حامدرضا اسماعیلی بزودی توسط انتشارات کارگزار روابط عمومی منتشر می شود. به گزارش شارا، این کتاب در پنج فصل افکار عمومی، دشواری ‏های درک مفهوم افکار عمومی، مفهوم سازی عموم، مفهوم‏سازی افکار و مفهوم‏سازی فرآیندهای افکارعمومی در 139 صفحه انتشار می یابد.
  

شبکه اطلاع رسانی روابط عمومی ایران (شارا)-  کتاب "افکار عمومی" تالیف وینسنت پرایس و ترجمه مشترک علی میرسعید قاضی و حامدرضا اسماعیلی بزودی توسط انتشارات کارگزار روابط عمومی منتشر می شود.


به گزارش شارا، این کتاب در پنج فصل افکار عمومی، دشواری ‏های درک مفهوم افکار عمومی، مفهوم سازی عموم، مفهوم‏سازی افکار و مفهوم‏سازی فرآیندهای افکارعمومی در 139 صفحه انتشار می یابد.
 

در مقدمه این کتاب آمده است:
افکار عمومی از اساسی‌ترین و کهن‌ترین مفاهیم علوم اجتماعی است. این مفهوم به‏ طور گسترده در روانشناسی، جامعه‌شناسی، تاریخ، علوم سیاسی و ارتباطات در عرصه‌های نظری و عملی کاربرد دارد. کمتر مفهومی در علوم اجتماعی یافت می‌شود که تا این اندازه، باعث برانگیخته شدن حساسیت‌های اجتماعی، توجهات علمی و بحث‌های روشنفکرانه شده باشد.

 

بدون تردید مفاهیم اجتماعی اندکی وجود دارند که در اندیشه‌های غرب ریشه‌ای ژرف دوانده باشند. نظریات مرتبط با این مفهوم را می‌توان در بحث‌های فلسفی قرن هجدهم، متون عصر رنسانس و حتی در آثار افلاطون و ارسطو یافت. در تمام حوزه‌های پژوهشی و مطالعات اجتماعی، نوشتارهایی در این باب به چشم می‌خورد. از جمله در مباحث نظریه‌پردازان برجسته مکتب مردم سالاری و منتقدان اجتماعی تا کارهای بزرگی که در جامعه‌شناسی و روانشناسی صورت گرفته و نیز مطالعات تجربی مشهوری که در مورد تأثیرات اجتماعی رسانه‌های جمعی انجام شده است.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

   
  

اضافه نمودن به: Share/Save/Bookmark

نظر شما:
نام:
پست الکترونیکی:
نظر
 
  کد امنیتی:
 
   پربیننده ترین مطالب روابط عمومی  

  دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی برگزار می‌شود


  دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی برگزار می‌شود


  ۴ نکته برای متخصصان روابط‌عمومی


  کاهش توهم هوش مصنوعی


  60 درصد از پاسخ‌های مدل کپی لیکس حاوی سرقت ادبی است


  چه چیزی یک رهبر عالی در تغییر ایجاد می‌کند؟


  روابط‌عمومی مبتنی بر داده: فراتر از معیارهای غرور


  مینیمال نویسی در روابط‌عمومی


  نقاب دروغ: ریشه‌یابی دروغگویی در جوامع


  نقش روابط‌عمومی در افزایش پایداری کشاورزی


 
 
 
مقالات
گفتگو
گزارش
آموزش
جهان روابط عمومی
مدیریت
رویدادها
روابط عمومی ایران
کتابخانه
تازه های شبکه
آخرین رویدادها
فن آوری های نو
تبلیغات و بازاریابی
ایده های برتر
بادپخش صوتی
گزارش تصویری
پیشنهادهای کاربران
اخبار بانک و بیمه
نیازمندی ها
خدمات
خبرنگار افتخاری
بخش اعضا
دانلود کتاب
پیوندها
جستجوی پیشرفته
موبایل
آر اس اس
بخشنامه ها
پیشکسوتان
لوح های سپاس
پیام های تسلیت
مناسبت ها
جملات حکیمانه
پایان نامه ها
درباره شارا
تماس با ما
Shara English
Public Relation
Social Media
Marketing
Events
Mobile
Content
Iran Pr
About Us - Contact US - Search
استفاده از مطالب این سایت با درج منبع مجاز است
تمام حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به شارا است
info@shara.ir
  خبر فوری: معرفی کتاب «هوش مصنوعی روابط‌عمومی در عمل» منتشر شد