درباره شارا | تماس | جستجوی پیشرفته | پیوندها | موبایل | RSS
 خانه    تازه ها    پایگاه اخبار    پایگاه اندیشه    پایگاه کتاب    پایگاه اطلاعات    پایگاه بین الملل    پایگاه چندرسانه ای    پایگاه امکانات  
پنجشنبه، 27 اردیبهشت 1403 - 20:01   

فراخوان دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی

  فراخوان دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی


ادامه ادامه مطلب یک

۷ اصل حمایتی در روابط

  ۷ اصل حمایتی در روابط


ادامه ادامه مطلب دو

چرا نوشتن با دست برای تفکر و یادگیری بهتر از تایپ کردن است؟

  چرا نوشتن با دست برای تفکر و یادگیری بهتر از تایپ کردن است؟


ادامه ادامه مطلب سه

فناوری، پایان شکست فتوشاپ

  فناوری، پایان شکست فتوشاپ


ادامه ادامه مطلب چهار

   آخرین مطالب روابط عمومی  
  برگزاری بوت‌کمپ تحول در روابط‌عمومی صنایع با استفاده از هوش مصنوعی در تبریز
  وزیر علوم خطاب به روابط‌عمومی دانشگاه‌ها؛ قبل از بحرانی شدن اعتراضات دانشجویی اطلاع‌رسانی کنید
  دو بال پرواز برای موفقیت کسب‌وکارها
  روابط‌عمومی در ایران؛ مصائب و چشم‌انداز
  چرا نوشتن با دست برای تفکر و یادگیری بهتر از تایپ کردن است؟
  گوگل از آینده هوش مصنوعی رونمایی کرد
  پیام مدیرکل روابط‌عمومی سازمان تات به مناسبت روز ارتباطات و روابط‌عمومی
  روز روابط‌عمومی مبارک
  مدیریت بحران و شش مولفه اساسی آن
  قدرت گوش دادن فعال
ادامه آخرین مطالب روابط عمومی
- اندازه متن: + -  کد خبر: 14242صفحه نخست » آخرین رویدادهای روابط عمومییکشنبه، 25 آبان 1393 - 12:39
بی نظیرترین تولید محتوا در عرصه روابط عمومی
دایره المعارف روابط عمومی ایران بی نظیرترین تولید محتوا در عرصه روابط عمومی توسط دکتر حمید صبری تدوین می شود.
  

بی نظیرترین تولید محتوا در عرصه روابط عمومی

شبکه اطلاع رسانی روابط عمومی ایران (شارا)- دایره المعارف روابط عمومی ایران یک طرح علمی ملی که در حقیقت بی نظیر ترین تولید محتوا در عرصه روابط عمومی می باشد و توسط استاد دکتر حمید صبری در تبریز شهر اولین ها تدوین شده و بزودی شاهد انتشار این مجموعه علمی فاخر خواهیم بود گفتنی است این اثر با ارزش تز فوق دکترای این استاد فرزانه است که به شکل دایره المعارف در می اید. دکتر حمید صبری معتقد است که دایره المعارف روابط عمومی ایران ابزاری است که می تواند به درک مجموعه ای از کارشناسان و صاحب نظران روابط عمومی و ارتباطات بعنوان صاحب نظر در بهبود تصویر این صنعت ، هنر و حرفه وارد عمل شده کمک کند. استاد هدف از تدوین این مجموعه یعنی دایره المعارف روابط عمومی دادن دیدگاه منسجم و روشن و متقاعد کننده نسبت به ماهیت روابط عمومی ایران و رسالت های ان و چالشهای موجود در این عرصه است پرچمداران ایجاد تفاهم و همکاری نیروهای بالقوه و بالفعل موسسات و شرکت ها در جامعه با آنها روبرو شود محتوای این اثر بی بدیل به بیش از 600 عنوان مدخل اصلی و صدها مدخل فرعی در حوزه روابط عمومی است در این مجموعه تلاش شده دانسته های بومی ایرانی خودمان را از عمق تاریخ حتی زمان کمبوجیه و دوره های هخامنشی و ساسانی و ... استخراج نموده تجمیع شود.


و در اختیار همه علاقمندان روابط عمومی در ایران اسلامی و اقصی نقاط عالم قرار داده شود. خوشبختانه کار پر پیچ و خم و سخت و دشوار تدوین در مراحل پایانی خود است. و بخش اعظم آن تایپ ، اصلاح و عناوین ترجمه هم شده است. و باز سعی شده یک هزار عکس تصویر و طرح گرافیکی اماده بهره گیری و استفاده قرار گیرد. این پروژه علمی ملی زیر نظر موسسه علمی و هنری و پژوهشی تاریخ پژوهان سهند تبریز که یک موسسه مردم نهاد است تدوین شده و منتشر خواهد شد. دکتر حمید صبری برای تدوین این اثر از هزاران منبع علمی ، مقاله ، کتاب ، سایت ، مجله ، وبلاگ ، نشریه ، آرشیو، فصلنامه و اشخاص و موسسات علمی و نهادها و موسسات و انجمن های تخصصی روابط عمومی بهره برده است. دایرالمعارف روابط عمومی ایران حاوی واژه ها ، تعاریف ، تفاسیر ، تئوری ها ، نقش ها و بایدها و نبایدها و موضوعات متنوع و جدید در حوزه رووابط عمومی است از جمله :


مفاهیم ، اصطلاحات تخصصی ، مدل ها ، سیر تطور روابط عمومی در ایران ، رسانه ها ، شخصیت های ایرانی روابط عمومی ، پیش کسوتان عرصه روابط عمومی ، محققان ، مولفان ، صاحب نظران ایرانی در سطح جهان شهدای عرصه روابط عمومی ، تالیفاتی که در حوزه مقالات ، پایان نامه ها ، همایش ها ، کنفراس های ملی و بین المللی ، روابط عمومی استانهای کشور جوایز روابط عمومی و صدها عنوان دیگر از محتوای کیفی مجموعه می باشد. ویژگی های که این دانشنامه علمی و کتاب جامع در یک کلام دایره المعارف روابط عمومی ایران دارد عبارت است از :


1ـ عام شمول بودن گستره و جنبه تخصصی آن در روابط عمومی
2ـ بهره گیری از غالب توانایی های دانشمندان و صاحب نظران روابط عمومی ایران اسلامی
3ـ اجتناب از نگرش محدود و به اصطلاح عدم سطحی نگری
4ـ استفاده از همه عالمان روابط عمومی هر دیدگاه و سلیقه که دارند
5ـ مراعات اخلاق نویسندگی و نشر
6ـ آموزش و آماده سازی مخاطبان برای هزاره دانایی
7ـ بومی سازی و تولید محتوایی در روابط عمومی ایران
8ـ یکپارچه سازی و تجمیع اطلاعات مربوط به سواد روابط عمومی ایران
9ـ کمک به تحقق نهضت تولید علم و فکر و جنبش نرم افزری کشور که از دغده های رهبر معظم انقلاب اسلامی بوده و هست
10ـ ارائه تصویری همه جانبه علمی و روشن از روابط عمومی ایران به جهان
11ـ توانمند سازی خانواده بزرگ روابط عمومی ایران
12ـ ایجاد بانک اطلاعاتی قوی و تمام عیار از داشته ها و دارایی های روابط عمومی ایران در عرصه علمی
13ـ به رخ کشیدن داشته هایمان در عرصه روابط عمومی به جهانیان
14ـ تحقق شعار ما می توانیم در همه عرصه های علمی بویژه روابط عمومی ایران


در پایان عرض می کنیم که بیاری حق دایره المعارف روابط عمومی ایران یکی از با ارزش ترین تولید محتوا ها در دنیای رسانگری و روابط عمومی خواهد بود انشاالله.

 

   
  

اضافه نمودن به: Share/Save/Bookmark

نظر شما:
نام:
پست الکترونیکی:
نظر
 
  کد امنیتی:
 
   پربیننده ترین مطالب روابط عمومی  

  درک جعل عمیق و راه‌های مقابله با آن


  مدیریت بحران و شش مولفه اساسی آن


  هفت اشتباه زبان بدن


  قانون کارما: هر چه بکاریم همان را درو می‌کنیم


  فرسودگی روابط‌عمومی


  برندسازی کارفرمایی برای استارتاپ ها


  کاربردهای بازخورد ساندویچی در روابط‌عمومی


  قدرت گوش دادن فعال


  ضرورت گذر از ارتباطات سنتی و حرکت به سمت اطلاع‌رسانی نوین


  نقش روابط‌عمومی در جهش تولید با مشارکت مردم


 
 
 
مقالات
گفتگو
گزارش
آموزش
جهان روابط عمومی
مدیریت
رویدادها
روابط عمومی ایران
کتابخانه
تازه های شبکه
آخرین رویدادها
فن آوری های نو
تبلیغات و بازاریابی
ایده های برتر
بادپخش صوتی
گزارش تصویری
پیشنهادهای کاربران
اخبار بانک و بیمه
نیازمندی ها
خدمات
خبرنگار افتخاری
بخش اعضا
دانلود کتاب
پیوندها
جستجوی پیشرفته
موبایل
آر اس اس
بخشنامه ها
پیشکسوتان
لوح های سپاس
پیام های تسلیت
مناسبت ها
جملات حکیمانه
پایان نامه ها
درباره شارا
تماس با ما
Shara English
Public Relation
Social Media
Marketing
Events
Mobile
Content
Iran Pr
About Us - Contact US - Search
استفاده از مطالب این سایت با درج منبع مجاز است
تمام حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به شارا است
info@shara.ir
  خبر فوری: معرفی کتاب «هوش مصنوعی روابط‌عمومی در عمل» منتشر شد