درباره شارا | تماس | جستجوی پیشرفته | پیوندها | موبایل | RSS
 خانه    تازه ها    پایگاه اخبار    پایگاه اندیشه    پایگاه کتاب    پایگاه اطلاعات    پایگاه بین الملل    پایگاه چندرسانه ای    پایگاه امکانات  
جمعه، 28 اردیبهشت 1403 - 00:51   

فراخوان دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی

  فراخوان دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی


ادامه ادامه مطلب یک

۷ اصل حمایتی در روابط

  ۷ اصل حمایتی در روابط


ادامه ادامه مطلب دو

چرا نوشتن با دست برای تفکر و یادگیری بهتر از تایپ کردن است؟

  چرا نوشتن با دست برای تفکر و یادگیری بهتر از تایپ کردن است؟


ادامه ادامه مطلب سه

فناوری، پایان شکست فتوشاپ

  فناوری، پایان شکست فتوشاپ


ادامه ادامه مطلب چهار

   آخرین مطالب روابط عمومی  
  برگزاری بوت‌کمپ تحول در روابط‌عمومی صنایع با استفاده از هوش مصنوعی در تبریز
  وزیر علوم خطاب به روابط‌عمومی دانشگاه‌ها؛ قبل از بحرانی شدن اعتراضات دانشجویی اطلاع‌رسانی کنید
  دو بال پرواز برای موفقیت کسب‌وکارها
  روابط‌عمومی در ایران؛ مصائب و چشم‌انداز
  چرا نوشتن با دست برای تفکر و یادگیری بهتر از تایپ کردن است؟
  گوگل از آینده هوش مصنوعی رونمایی کرد
  پیام مدیرکل روابط‌عمومی سازمان تات به مناسبت روز ارتباطات و روابط‌عمومی
  روز روابط‌عمومی مبارک
  مدیریت بحران و شش مولفه اساسی آن
  قدرت گوش دادن فعال
ادامه آخرین مطالب روابط عمومی
- اندازه متن: + -  کد خبر: 14257صفحه نخست » گفتگودوشنبه، 26 آبان 1393 - 07:48
عزم و نگاه جدی برای فعالیت روابط عمومی ها وجود ندارد
مدرس دانشگاه و تحلیلگر رسانه‌های اجتماعی: - آنچه که مسلم است، روابط‌‍‌عمومی‌ها متولی رسانه‌های اجتماعی در سازمان‌ها هستند. روابط عمومی‌های ایران اگر حساب‌ها و پروفایل‌های سازمان‌ها را در رسانه‌های اجتماعی ایجاد نکنند، کاربران به جای آنها اقدام می‌کنند. به جای آنها پیام منتشر می‌کنند و حتی خودشان نیز پاسخ می‌دهند.
  

شبکه اطلاع رسانی روابط عمومی ایران (شارا)- «جواد افتاده» در حاشیه بازدید از غرفه شارا در بیستمین نمایشگاه مطبوعات با بیان این مطلب اظهار داشت: «برخی از سازمان‌ها (روابط عمومی‌ها) آنها را در اختیار دارند و رسمی و غیر رسمی در آنها فعالیت می‌کنند اما برخی دیگر همچنان منتظر اتفاقی دیگر هستند. اما به واقع مشکل روابط عمومی‌ها این نیست. بلکه عزم و نگاه جدی برای فعالیت در آنها وجود ندارد.»


وی افزود: «رسانه‌ها و شبکه‌های اجتماعی دیگر واژه‍‌های غریبی نیستند، واژه‌هایی هستند که کم کم از حالت «میوه ممنوعه» خارج و در سبد کالای سازمان‌ها و شرکت‌ها حضور چشمگیر دارند. اما هنوز جایگاه، کاربرد و حتی رسمیت آن مشخص نیست.»


مدرس دانشگاه و تحلیلگر رسانه‌های اجتماعی با بیان اینکه روابط عمومی به عنوان آینه تمام نمای سازمان با «مخاطبان» آن ارتباط دارد، تصریح کرد: «با ظهور رسانه های اجتماعی (همانند فیس بوک، توییتر، یوتیوب و ویکیپدیا) کاربران دوباره تغییر چهره دادند و این بار در قالب «کاربران تولید کننده محتوا» به فعالیت در بستر اینترنت می پردازند و حال آنها به «کاربران تحلیل کننده محتوا» تبدیل شده اند و معلوم نیست در دو سال آینده شاهد ظهور چه نوع کاربری باشیم.»


افتاده عنوان کرد: «رسانه های اجتماعی مبدا کاملا نامتمرکز دوسویه گفت و گو هستند؛ فعالیت آنها منحصر به فرد، جذب کننده بازارها ی کوچک است، آنها جایگزینی برای رسانه های سنتی نیستد بلکه اضافه بر آنها هستند. روابط عمومی حرفه ای نیاز دارد که بیشتر در رابطه با مزایای ارتباطات بر پایه مکالمه بحث کند و یا می تواند در برابر حملات بیدار باشد.»


مدرس دانشگاه و تحلیلگر رسانه‌های اجتماعی ابراز داشت: «آنچه که مسلم است، روابط‌‍‌عمومی‌ها متولی رسانه‌های اجتماعی در سازمان‌ها هستند. روابط عمومی‌های ایران اگر حساب‌ها و پروفایل‌های سازمان‌ها را در رسانه‌های اجتماعی ایجاد نکنند، کاربران به جای آنها اقدام می‌کنند. به جای آنها پیام منتشر می‌کنند و حتی خودشان نیز پاسخ می‌دهند.»

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

   
  

اضافه نمودن به: Share/Save/Bookmark

نظر شما:
نام:
پست الکترونیکی:
نظر
 
  کد امنیتی:
 
   پربیننده ترین مطالب روابط عمومی  

  درک جعل عمیق و راه‌های مقابله با آن


  مدیریت بحران و شش مولفه اساسی آن


  هفت اشتباه زبان بدن


  قانون کارما: هر چه بکاریم همان را درو می‌کنیم


  فرسودگی روابط‌عمومی


  برندسازی کارفرمایی برای استارتاپ ها


  کاربردهای بازخورد ساندویچی در روابط‌عمومی


  قدرت گوش دادن فعال


  ضرورت گذر از ارتباطات سنتی و حرکت به سمت اطلاع‌رسانی نوین


  نقش روابط‌عمومی در جهش تولید با مشارکت مردم


 
 
 
مقالات
گفتگو
گزارش
آموزش
جهان روابط عمومی
مدیریت
رویدادها
روابط عمومی ایران
کتابخانه
تازه های شبکه
آخرین رویدادها
فن آوری های نو
تبلیغات و بازاریابی
ایده های برتر
بادپخش صوتی
گزارش تصویری
پیشنهادهای کاربران
اخبار بانک و بیمه
نیازمندی ها
خدمات
خبرنگار افتخاری
بخش اعضا
دانلود کتاب
پیوندها
جستجوی پیشرفته
موبایل
آر اس اس
بخشنامه ها
پیشکسوتان
لوح های سپاس
پیام های تسلیت
مناسبت ها
جملات حکیمانه
پایان نامه ها
درباره شارا
تماس با ما
Shara English
Public Relation
Social Media
Marketing
Events
Mobile
Content
Iran Pr
About Us - Contact US - Search
استفاده از مطالب این سایت با درج منبع مجاز است
تمام حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به شارا است
info@shara.ir
  خبر فوری: معرفی کتاب «هوش مصنوعی روابط‌عمومی در عمل» منتشر شد