درباره شارا | تماس | جستجوی پیشرفته | پیوندها | موبایل | RSS
 خانه    تازه ها    پایگاه اخبار    پایگاه اندیشه    پایگاه کتاب    پایگاه اطلاعات    پایگاه بین الملل    پایگاه چندرسانه ای    پایگاه امکانات  
پنجشنبه، 27 اردیبهشت 1403 - 04:21   

فراخوان دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی

  فراخوان دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی


ادامه ادامه مطلب یک

۷ اصل حمایتی در روابط

  ۷ اصل حمایتی در روابط


ادامه ادامه مطلب دو

برنامه‌های انجمن متخصصان روابط‌عمومی به مناسبت روز روابط‌عمومی

  برنامه‌های انجمن متخصصان روابط‌عمومی به مناسبت روز روابط‌عمومی


ادامه ادامه مطلب سه

فناوری، پایان شکست فتوشاپ

  فناوری، پایان شکست فتوشاپ


ادامه ادامه مطلب چهار

   آخرین مطالب روابط عمومی  
  کتاب تحول دیجیتال در صنعت روابط‌عمومی رونمایی شد
  ضرورت گذر از ارتباطات سنتی و حرکت به سمت اطلاع‌رسانی نوین
  چشم‌انداز روابط‌عمومی در ایران: امید یا چالش؟
  پایگاه و جایگاه روابط‌عمومی در ایران
  ۲۷ اردیبهشت روز ملی ارتباطات و روابط‌عمومی
  نقش روابط‌عمومی در جهش تولید با مشارکت مردم
  بیانیه انجمن متخصصان روابط‌عمومی به مناسبت روز ملی ارتباطات و روابط‌عمومی
  درک جعل عمیق و راه‌های مقابله با آن
  قانون کارما: هر چه بکاریم همان را درو می‌کنیم
  هفت اشتباه زبان بدن
ادامه آخرین مطالب روابط عمومی
- اندازه متن: + -  کد خبر: 14426صفحه نخست » آخرین رویدادهای روابط عمومیسه شنبه، 4 آذر 1393 - 13:09
قرعه‌کشی رسانه‌ها در نشست روابط عمومی‌های بیمه
شبکه اطلاع رسانی روابط عمومی ایران (شارا)- روز یکشنبه جلسه شورای هماهنگی مدیران روابط عمومی بیمه های بازرگانی به میزبانی بیمه ایران تشکیل شد.
  

شبکه اطلاع رسانی روابط عمومی ایران (شارا)- روز یکشنبه جلسه شورای هماهنگی مدیران روابط عمومی بیمه های بازرگانی به میزبانی بیمه ایران تشکیل شد.

 

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی اخبارپول(poolpress.ir)، در جلسه شورای هماهنگی مدیران روابط عمومی بیمه های بازرگانی که به میزبانی بیمه ایران و ریاست مدیرکل روابط عمومی بیمه مرکزی و با حضور مدیران روابط عمومی شرکتهای بیمه برگزار شده در راستای گسترش فرهنگ بیمه و افزایش تعامل رسانه ها با صنعت بیمه پیشنهاد جدیدی مطرح شده است .

 

بر اساس این پیشنهاد که در این جلسه مطرح شده است شرکت های بیمه با انتخاب دورسانه و ارتباط تنگاتنگ تر با این دو رسانه در راستای این هدف حرکت می کنند . مکانیزم تعیین رسانه ها برای تعامل بیشتر با هر شرکت نیز با با انجام قرعه کشی تعیین شده به گونه ای که دو رسانه که یکی قوی و دیگری ضعیف است سهم هریک از شرکتهای بیمه است و این رسانه ها موظفند ضمن پوشش اخبار صنعت بیمه، به طور ویژه اخبار شرکت بیمه مربوطه را انعکاس دهند. نکته دیگر اینکه در این جلسه اسامی رسانه ها در گوی ریخته شده و مدیران روابط عمومی با برداشتن اسامی دو رسانه سهم خود را به قید قرعه انتخاب کرده اند .ضمنا گویا مقرر شده مدیران روابط عمومی بیمه ها به فراخور عوامل انگیزشی نیز برای تشویق خبرنگاران در نظر گیرند.

 

این پیشنهاد در حالی در جلسه به تصویب رسیده که در گفت و گوی ایران و جهان با 5 تن از مدیران روابط عمومی صنعت بیمه که در جلسه حاضر بودند از مکانیزم اجرایی آن تصویر واضحی در دست نیست و به نظر نمی رسد که این پیشنهاد مقبول رسانه ها باشد.

 

پیشنهاد قرعه کشی رسانه ها در بین شرکت های بیمه در حالی مطرح می شود که روابط عمومی بیمه مرکزی نیز در کنار این برنامه بحث آموزش خبرنگاران حرفه ای صنعت بیمه را نیز با یک دوره آموزشی سه ماهه در دست اقدام دارد .

 

اما در سالهای اخیر اهالی رسانه همواره از عدم تعامل برخی مدیران روابط عمومی شرکتهای بیمه گلایه داشتند و در موارد متعدد به همین علت امکان مصاحبه با مدیران شرکتهای بیمه را پیدا نکرده اند حال آنکه تعیین حیطه فعالیت برای رسانه ها ناممکن بوده و این نوع ارتباط رسانه ای مرسوم نیست.

 

به گزارش ایران و جهان، انتظار این است که صنعت بیمه با مشورت رسانه ها سعی در بهبود رابطه دوسویه کند و از هرگونه تصمیم مشابه در این زمینه پرهیز کند.


خبرنگاران حوزه بیمه حمایت از صنعت بیمه را وظیفه خود دانسته و از هیچ تلاشی در این زمینه فروگذار نخواهند کرد.

 

 

 

 

   
  

اضافه نمودن به: Share/Save/Bookmark

نظر شما:
نام:
پست الکترونیکی:
نظر
 
  کد امنیتی:
 
   پربیننده ترین مطالب روابط عمومی  

  ۷ اصل حمایتی در روابط


  درک جعل عمیق و راه‌های مقابله با آن


  کتاب تحول دیجیتال در صنعت روابط‌عمومی رونمایی شد


  گاهی به چیزی فراتر از نیازهای جسمانی توجه کن


  هفت اشتباه زبان بدن


  چالش‌های پوشش خبری و راهکارهای رفع آن


  قانون کارما: هر چه بکاریم همان را درو می‌کنیم


  برندسازی کارفرمایی برای استارتاپ ها


  چند نکته در مورد بهترین راه برای نوشتن بیانیه مطبوعاتی


  چرا «روز ملی ارتباطات و روابط عمومی» و «روز جهانی ارتباطات و جامعه اطلاعاتی» از تقویم رسمی کشور حذف شد؟


 
 
 
مقالات
گفتگو
گزارش
آموزش
جهان روابط عمومی
مدیریت
رویدادها
روابط عمومی ایران
کتابخانه
تازه های شبکه
آخرین رویدادها
فن آوری های نو
تبلیغات و بازاریابی
ایده های برتر
بادپخش صوتی
گزارش تصویری
پیشنهادهای کاربران
اخبار بانک و بیمه
نیازمندی ها
خدمات
خبرنگار افتخاری
بخش اعضا
دانلود کتاب
پیوندها
جستجوی پیشرفته
موبایل
آر اس اس
بخشنامه ها
پیشکسوتان
لوح های سپاس
پیام های تسلیت
مناسبت ها
جملات حکیمانه
پایان نامه ها
درباره شارا
تماس با ما
Shara English
Public Relation
Social Media
Marketing
Events
Mobile
Content
Iran Pr
About Us - Contact US - Search
استفاده از مطالب این سایت با درج منبع مجاز است
تمام حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به شارا است
info@shara.ir
  خبر فوری: معرفی کتاب «هوش مصنوعی روابط‌عمومی در عمل» منتشر شد