درباره شارا | تماس | جستجوی پیشرفته | پیوندها | موبایل | RSS
 خانه    تازه ها    پایگاه اخبار    پایگاه اندیشه    پایگاه کتاب    پایگاه اطلاعات    پایگاه بین الملل    پایگاه چندرسانه ای    پایگاه امکانات  
پنجشنبه، 27 اردیبهشت 1403 - 11:53   

فراخوان دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی

  فراخوان دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی


ادامه ادامه مطلب یک

۷ اصل حمایتی در روابط

  ۷ اصل حمایتی در روابط


ادامه ادامه مطلب دو

برنامه‌های انجمن متخصصان روابط‌عمومی به مناسبت روز روابط‌عمومی

  برنامه‌های انجمن متخصصان روابط‌عمومی به مناسبت روز روابط‌عمومی


ادامه ادامه مطلب سه

فناوری، پایان شکست فتوشاپ

  فناوری، پایان شکست فتوشاپ


ادامه ادامه مطلب چهار

   آخرین مطالب روابط عمومی  
  روز روابط‌عمومی مبارک
  مدیریت بحران و شش مولفه اساسی آن
  قدرت گوش دادن فعال
  روابط‌عمومی، اهمیت افکار عمومی درون و برون‌سازمانی
  روابط‌عمومی؛ از اطلاع‌رسانی تا اطلاع‌یابی
  کاربردهای بازخورد ساندویچی در روابط‌عمومی
  این روابط را عمومی می‌کند
  ضرورت راه‌اندازی رشته ارتباطات در دانشگاه‌های سراسری و آزاد ارومیه
  بیانیه موسسه کارگزار روابط‌عمومی به مناسبت روز ملی ارتباطات و روابط‌عمومی
  فرسودگی روابط‌عمومی
ادامه آخرین مطالب روابط عمومی
- اندازه متن: + -  کد خبر: 14441صفحه نخست » پیشخوان شارا-پیشنهادهای کاربران روابط عمومیچهارشنبه، 5 آذر 1393 - 09:09
میزان ریسک تراکنش های تجارت الکترونیک، خدمات مالی و رسانه ای
تحقیقات انجام گرفته توسط ThreatMetrix درباره امنیت داده هانشان می دهد: - شبکه اطلاع رسانی روابط عمومی ایران (شارا)- هفت درصد از کل تراکنش ها که مربوط به ایجاد حساب در بانک است، ۵.۲ درصد در معرض خطر هستند، از ۱۴ درصد از کل تراکنش ها که مربوط به ورود به حساب بانکی است، ۵.۵
  

شبکه اطلاع رسانی روابط عمومی ایران (شارا)- هفت درصد از کل تراکنش ها که مربوط به ایجاد حساب در بانک است، ۵.۲ درصد در معرض خطر هستند، از ۱۴ درصد از کل تراکنش ها که مربوط به ورود به حساب بانکی است، ۵.۵ درصد در معرض خطر هستند ، از ۷۹ درصد از کل تراکنش ها که مربوط به پرداخت بوده، ۳.۴ درصد در معرض خطر شناخته شده اند./صنعت رسانه که عبارتست از شبکه های اجتماعی، جریان های محتوا و وبسایت های دوستیابی آنلاین، تراکنش هایی با ۹ درصد خطر دارند که بالاترین درصد خطری است

 

به گزارش شارا،یکی از تازه ترین گزارش نشان می دهد، حملات سایبری اخیر که ناشی از درز کردن داده ها در سال  2014 شده است، در فصل انجام خرید برای تعطیلات افزایش یافته اند.

با توجه به تحقیقات انجام گرفته توسط ThreatMetrix، میزان در معرض خطر بودن تراکنش های تجارت الکترونیک عبارتست از:  7 درصد از کل تراکنش ها که مربوط به ایجاد حساب در بانک است، 5.2 درصد در معرض خطر هستند، از 14 درصد از کل تراکنش ها که مربوط به ورود به حساب بانکی است، 5.5 درصد در معرض خطر هستند ، از 79 درصد از کل تراکنش ها که مربوط به پرداخت بوده، 3.4 درصد در معرض خطر شناخته شده اند.

یافته های این تحقیق نشان می دهد: در حالی که 1 درصد از تراکنش ها و ورود به سیستم ها در سرویس های مالی پرخطر محسوب می شوند، سرویس های  مالی آستانه ای بالاتر را تحمل می کنند و در عوض تلاش های خود را صرف پی گیری امنیت در امور انتقال وجوه کرده و یا به دنبال روش هایی برای احراز هویت با درصد اطمینان بالاتر هستند. میزان در معرض خطر بودن تراکنش های سرویس های مالی عبارتست از:  2 درصد هنگام ایجاد حساب که درصد خطر آن 1.7 درصد است، 83 درصد از تراکنش ها هنگام ورود به حساب کاربری هستند که 0.7 درصد خطر دارند و 15 درصد از تراکنش ها مربوط به پرداخت هستند که 0.5پرخطرند.

صنعت رسانه که عبارتست از شبکه های اجتماعی، جریان های محتوا و وبسایت های دوستیابی آنلاین، تراکنش هایی با 9 درصد خطر دارند که بالاترین درصد خطری است که مورد بررسی قرار گرفته است. برای بیان اطلاعات جزئی تر می توان گفت : خطرات هنگام استفاده شبکه های اجتماعی عبارتست از : 6 درصد از تراکنش ها مربوط به ایجاد حساب است با 4.6درصد خطر، 66 درصد مربوط به ورود به حساب است با 6.2 درصد خطر و 28 درصد از تراکنش ها که مربوط به پرداخت ها است با 3.7درصد خطر روبرو هستند.

هم چنین این گزارش نشان می دهد که در حالی که در سیستم عامل اندروید شاهد درصد بالایی از مشارکت در بازار و سهم بیشتری از کاربران این سیستم عامل در استفاده از در مرورگر ها هستیم، iOS تقریبا دوبرابر پرداخت ها، ورود به سیستم ها و احراز هویت ها را در میان همه سیستم عامل های گوشی های موبایل به خود اختصاص داده است. به طور خاص، 64 درصد از تراکنش ها یا با آیفون انجام گرفته اند و یا با آیپد. علاوه بر این، 48 درصد از حمله ها به برنامه های موبایلی، iOS را هدف قرار داده اند.

 

منبع : http://www.thepaypers.com

مترجم:سمانه سمیعی

 

 

 

 

   
  

اضافه نمودن به: Share/Save/Bookmark

نظر شما:
نام:
پست الکترونیکی:
نظر
 
  کد امنیتی:
 
   پربیننده ترین مطالب روابط عمومی  

  درک جعل عمیق و راه‌های مقابله با آن


  مدیریت بحران و شش مولفه اساسی آن


  هفت اشتباه زبان بدن


  قانون کارما: هر چه بکاریم همان را درو می‌کنیم


  فرسودگی روابط‌عمومی


  برندسازی کارفرمایی برای استارتاپ ها


  قدرت گوش دادن فعال


  کاربردهای بازخورد ساندویچی در روابط‌عمومی


  ضرورت گذر از ارتباطات سنتی و حرکت به سمت اطلاع‌رسانی نوین


  ما دقیقاً چه‌کاره‌ایم؟


 
 
 
مقالات
گفتگو
گزارش
آموزش
جهان روابط عمومی
مدیریت
رویدادها
روابط عمومی ایران
کتابخانه
تازه های شبکه
آخرین رویدادها
فن آوری های نو
تبلیغات و بازاریابی
ایده های برتر
بادپخش صوتی
گزارش تصویری
پیشنهادهای کاربران
اخبار بانک و بیمه
نیازمندی ها
خدمات
خبرنگار افتخاری
بخش اعضا
دانلود کتاب
پیوندها
جستجوی پیشرفته
موبایل
آر اس اس
بخشنامه ها
پیشکسوتان
لوح های سپاس
پیام های تسلیت
مناسبت ها
جملات حکیمانه
پایان نامه ها
درباره شارا
تماس با ما
Shara English
Public Relation
Social Media
Marketing
Events
Mobile
Content
Iran Pr
About Us - Contact US - Search
استفاده از مطالب این سایت با درج منبع مجاز است
تمام حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به شارا است
info@shara.ir
  خبر فوری: معرفی کتاب «هوش مصنوعی روابط‌عمومی در عمل» منتشر شد