درباره شارا | تماس | جستجوی پیشرفته | پیوندها | موبایل | RSS
 خانه    تازه ها    پایگاه اخبار    پایگاه اندیشه    پایگاه کتاب    پایگاه اطلاعات    پایگاه بین الملل    پایگاه چندرسانه ای    پایگاه امکانات  
پنجشنبه، 27 اردیبهشت 1403 - 08:04   

فراخوان دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی

  فراخوان دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی


ادامه ادامه مطلب یک

۷ اصل حمایتی در روابط

  ۷ اصل حمایتی در روابط


ادامه ادامه مطلب دو

برنامه‌های انجمن متخصصان روابط‌عمومی به مناسبت روز روابط‌عمومی

  برنامه‌های انجمن متخصصان روابط‌عمومی به مناسبت روز روابط‌عمومی


ادامه ادامه مطلب سه

فناوری، پایان شکست فتوشاپ

  فناوری، پایان شکست فتوشاپ


ادامه ادامه مطلب چهار

   آخرین مطالب روابط عمومی  
  مدیریت بحران و شش مولفه اساسی آن
  قدرت گوش دادن فعال
  روابط‌عمومی، اهمیت افکار عمومی درون و برون‌سازمانی
  روابط‌عمومی؛ از اطلاع‌رسانی تا اطلاع‌یابی
  کاربردهای بازخورد ساندویچی در روابط‌عمومی
  این روابط را عمومی می‌کند
  ضرورت راه‌اندازی رشته ارتباطات در دانشگاه‌های سراسری و آزاد ارومیه
  بیانیه موسسه کارگزار روابط‌عمومی به مناسبت روز ملی ارتباطات و روابط‌عمومی
  فرسودگی روابط‌عمومی
  ضرورت گذر از ارتباطات سنتی و حرکت به سمت اطلاع‌رسانی نوین
ادامه آخرین مطالب روابط عمومی
- اندازه متن: + -  کد خبر: 14487صفحه نخست » آخرین رویدادهای روابط عمومیشنبه، 8 آذر 1393 - 13:37
بررسی پیشینه پخش‌گری و فروشندگی مطبوعات در پنجا‌ه و پنجمین شماره ماهنامه مدیریت ارتباطات
پنجا‌ه و پنجمین شماره ماهنامه مدیریت ارتباطات با یادداشت‌ها و تحلیل‌هایی در حوزه‌های ارتباطات اجتماعی، رسانه، شبکه‌های اجتماعی، حقوق ارتباطات، رسانه و بحران آب به صاحب‌امتیازی و مدیرمسؤولی امیر عباس تقی‌پور و سردبیری امیر لعلی منتشر شد.
  

بررسی پیشینه پخش‌گری و فروشندگی مطبوعات در پنجا‌ه و پنجمین شماره ماهنامه مدیریت ارتباطات


شبکه اطلاع رسانی روابط عمومی ایران (شارا)، پنجا‌ه و پنجمین شماره ماهنامه مدیریت ارتباطات با یادداشت‌ها و تحلیل‌هایی در حوزه‌های ارتباطات اجتماعی، رسانه، شبکه‌های اجتماعی، حقوق ارتباطات، رسانه و بحران آب به صاحب‌امتیازی و مدیرمسؤولی امیر عباس تقی‌پور و سردبیری امیر لعلی منتشر شد.
در این شماره پیشینه پخش‌گری و فروشندگی مطبوعات به قلم سید فرید قاسمی مورد بررسی قرار گرفته و محمدابراهیم رنجبر امیری نیز از 76 سال روزنامه‌فروشی‌اش، سخن گفته است.


مطالب قبل از پرونده‌ها:
• سرمقاله: سرافراز و مخاطبان گزینش‌گر به قلم امیر عباس تقی‌پور، مدیرمسؤول
صدای مرتضی پاشایی؛ صدای جاری شدن نیروی خفته اجتماعی به قلم نگین حسینی، پژوهشگر ارتباطات
نسلی در حاشیه به یاد مرحوم پاشایی به قلم اسماعیل نوشاد
دیپلماسی محرمانه در عصر ارتباطات به قلم حسن محمدی، سردبیر پایگاه خبری امید هسته‌ای
حکایت آن نجار دمشقی و چرخش سانتریفیوژ رسانه‌ها به قلم منوچهر دین‌پرست، روزنامه‌نگار
اطلاع‌یابی اجتماعی:‌ مفاهیم و ابزار به قلم قاسم آزادی احمدآبادی، دانشجوی دکترای علم اطلاعات و دانش‌شناسی دانشگاه خوارزمی
در ملتقای «جان»ها/ به بهانه انتشار و ترجمه ویراست دوم کتاب آب‌های ناشناخته به قلم علی حیدری، صاحب امتیاز و مدیر مسؤول فصلنامه هماوندی
ارائه تصویری از تغییرات پارادایمی، ایجاد جریان‌های فکری و تحولات فناورانه/ درک جامعه اطلاعاتی و دانایی‌محور در عصر رقابت، ایده و اندیشه به قلم سیدتقی کمالی، پژوهشگر جامعه اطلاعاتی
نگاهی به چرایی گسترش شایعه‌پراکنی در فضای مجازی/ شایعات به سبک شبکه‌های اجتماعی به قلم شبیر دائمی، کارشناس ارتباطات
قسمت سوم مقاله بصری‌سازی محتوا در حوزه ارتباطات/ بروشور مبتنی بر گرافیک اطلاع‌رسان به قلم مریم سلیمی از مؤلفان کتاب گرافیک خبری و اطلاع‌رسان
انعکاس رسانه‌ای یک نمونه از مناظرات وایبری؛ شادی، نیاز جامعه اما نه به هر قیمت
بازی‌های رایانه‌ای را جدی بگیریم/ مدیریت ذهن و زندگی کودکان، هدف نهایی بازی‌های رایانه‌ای
مدیریت گروه‌ها در شبکه‌های اجتماعی تلفن‌های همراه به قلم احمدرضا زارعی، کارشناس ارشد مدیریت رسانه
تلاش برای ایجاد ارتباط بین فرهنگی مؤثر و کارآمد/ نویسندگان:Judith N. Martin و Thomas K. Nakayama مترجم: دنیا قربانی، کارشناس ارشد روابط بین‌الملل
گزارش کامل نخستین نشست تاریخ شفاهی مطبوعات ایران/ بهروز بهزادی: آیت‌الله طالقانی اعتصاب رادیووتلویزیون را شکست
گذری بر کتاب «خاطرات یک روزنامه‌فروش»/ همه‌چیز از امامزاده هشت گنبد تا ماجرای مفقود شدن فرخ شاد لیستر به قلم محمدرضا وحیدی
محمدابراهیم رنجبر امیری از 76 سال روزنامه‌فروشی‌اش می‌گوید: تیترهای حوادث و قتل‌ها را که داد می‌زدیم، مردم بیشتر روزنامه می‌خریدند/ مصاحبه کننده: ساره گودرزی
حافظه شگفت پیرمرد به قلم فتح‌الله جوادی آملی، سردبیر اطلاعات هفتگی
به مناسبت انتشار خاطرات یک روزنامه‌فروش/ پیشینه پخش‌گری و فروشندگی مطبوعات به قلم سید فرید قاسمی، پژوهشگر مطبوعات
پرونده ارتباطات: زندگی در شبکه‌های اجتماعی
درباره کارکرد شبکه‌های اجتماعی به مثابه رسانه اجتماعی؛ صبح خود را با کدام شبکه اجتماعی آغاز می‌کنید؟ به قلم حمید جعفری
زندگی در شبکه به قلم اعظم راودراد، استاد گروه علوم ارتباطات و معاون پژوهشی دانشکده علوم اجتماعی
جایگاه شبکه‌های اجتماعی و تأثیر آن بر زندگی روزمره مردم؛ ایستادگی در برابر انحلال سوژه اجتماعی به قلم امیدعلی مسعودی، استاد علوم ارتباطات
مخاطبان دیروز، ارتباط‌گران امروز، شبکه‌وندان فردا؛ شبکه‌های اجتماعی؛ قدرت یا اقتدار؟ به قلم مجید رضاییان، استاد دانشگاه و پژوهشگر ژورنالیزم
اجتماعی شدن رسانه‌های خبری و نقش مخاطبان به قلم حسین حسنی، دانشجوی دکتری علوم ارتباطات، دانشگاه تهران
برتری خردورزی در شبکه‌های اجتماعی به قلم اسماعیل عباسی، روزنامه‌نگار و فعال محیط‌زیست
پرونده حقوق: حق ارتباط
به سوی حق بشری ارتباط نوشته سیس ی. هاملینک (دانشگاه آمستردام)، مترجم: علی ورامینی
آیا دسترسی به اینترنت حقی بشری است؟ نوشته آدام واگنر مترجم: ندا دیالمه
حقوق بشر و حق ارتباط به قلم محمود توانا، رئیس هیأت مدیره انجمن ملل ایران و استاد دانشگاه
سانسور رسانه‌ها در چین، ترجمه و تألیف: سعید صامت
آیا اینترنت بی‌طرف می‌ماند؟ ترجمه و تألیف: عبدالله حقیقی
نبرد برای حق ارتباط نوشته جیل اندرسکی فریزر، مترجم: مسعود شاه‌حسینی
پرونده رسانه: رسانه و بحران آب
بحران آب و ابزاری به نام «رسانه» به قلم عماد عابدی
بررسی تأثیر تبلیغات و برنامه‌ها در اصلاح الگوی مصرف، وقتی رسانه‌ها آب‌رسان می‌شوند نوشته ندا فراهانی، مترجم و روزنامه‌نگار
بررسی رفتارهای صداوسیما در اتفاقات ملی، رسانه‌ای ملی که فرهنگ‌سازی نمی‌کند به قلم علی حسنلو


پنجاه‌وپنجمین شماره ماهنامه مدیریت ارتباطات در 84 صفحه تمام رنگی به قیمت 10 هزار تومان از کیوسک‌های مطبوعاتی قابل خریداری است.


همچنین علاقه‌مندان می‌توانند این ماهنامه را توسط نرم‌افزار «برگ» (کیوسک الکترونیکی مطبوعات) بر روی گوشی‌ها و تبلت‌های دارای سیستم عامل اندروید خریداری کرده و مطالعه کنند. نرم‌افزار اندرویدی «برگ» از نشانی http://barg.asr24.com یا cando.asr24.com قابل دریافت است.


آرشیو کامل ماهنامه مدیریت ارتباطات از نشانی http://www.magiran.com/cmmagazine قابل تهیه و مطالعه است. این ماهنامه از طریق سایت http://www.prshop.ir نیز برای درخواست‌کنندگان، ارسال می‌شود.
 


منبع: روابط‌عمومی ماهنامه مدیریت ارتباطات

 

   
  

اضافه نمودن به: Share/Save/Bookmark

نظر شما:
نام:
پست الکترونیکی:
نظر
 
  کد امنیتی:
 
   پربیننده ترین مطالب روابط عمومی  

  درک جعل عمیق و راه‌های مقابله با آن


  مدیریت بحران و شش مولفه اساسی آن


  هفت اشتباه زبان بدن


  قانون کارما: هر چه بکاریم همان را درو می‌کنیم


  برندسازی کارفرمایی برای استارتاپ ها


  فرسودگی روابط‌عمومی


  قدرت گوش دادن فعال


  کاربردهای بازخورد ساندویچی در روابط‌عمومی


  چرا «روز ملی ارتباطات و روابط عمومی» و «روز جهانی ارتباطات و جامعه اطلاعاتی» از تقویم رسمی کشور حذف شد؟


  عذرخواهی و گلایه‌های عضو باسابقه شورای روابط‌عمومی استان مازندران


 
 
 
مقالات
گفتگو
گزارش
آموزش
جهان روابط عمومی
مدیریت
رویدادها
روابط عمومی ایران
کتابخانه
تازه های شبکه
آخرین رویدادها
فن آوری های نو
تبلیغات و بازاریابی
ایده های برتر
بادپخش صوتی
گزارش تصویری
پیشنهادهای کاربران
اخبار بانک و بیمه
نیازمندی ها
خدمات
خبرنگار افتخاری
بخش اعضا
دانلود کتاب
پیوندها
جستجوی پیشرفته
موبایل
آر اس اس
بخشنامه ها
پیشکسوتان
لوح های سپاس
پیام های تسلیت
مناسبت ها
جملات حکیمانه
پایان نامه ها
درباره شارا
تماس با ما
Shara English
Public Relation
Social Media
Marketing
Events
Mobile
Content
Iran Pr
About Us - Contact US - Search
استفاده از مطالب این سایت با درج منبع مجاز است
تمام حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به شارا است
info@shara.ir
  خبر فوری: معرفی کتاب «هوش مصنوعی روابط‌عمومی در عمل» منتشر شد