درباره شارا | تماس | جستجوی پیشرفته | پیوندها | موبایل | RSS
 خانه    تازه ها    پایگاه اخبار    پایگاه اندیشه    پایگاه کتاب    پایگاه اطلاعات    پایگاه بین الملل    پایگاه چندرسانه ای    پایگاه امکانات  
پنجشنبه، 27 اردیبهشت 1403 - 06:09   

فراخوان دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی

  فراخوان دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی


ادامه ادامه مطلب یک

۷ اصل حمایتی در روابط

  ۷ اصل حمایتی در روابط


ادامه ادامه مطلب دو

برنامه‌های انجمن متخصصان روابط‌عمومی به مناسبت روز روابط‌عمومی

  برنامه‌های انجمن متخصصان روابط‌عمومی به مناسبت روز روابط‌عمومی


ادامه ادامه مطلب سه

فناوری، پایان شکست فتوشاپ

  فناوری، پایان شکست فتوشاپ


ادامه ادامه مطلب چهار

   آخرین مطالب روابط عمومی  
  کاربردهای بازخورد ساندویچی در روابط‌عمومی
  این روابط را عمومی می‌کند
  ضرورت راه‌اندازی رشته ارتباطات در دانشگاه‌های سراسری و آزاد ارومیه
  بیانیه موسسه کارگزار روابط‌عمومی به مناسبت روز ملی ارتباطات و روابط‌عمومی
  فرسودگی روابط‌عمومی
  ضرورت گذر از ارتباطات سنتی و حرکت به سمت اطلاع‌رسانی نوین
  چشم‌انداز روابط‌عمومی در ایران: امید یا چالش؟
  پایگاه و جایگاه روابط‌عمومی در ایران
  ۲۷ اردیبهشت روز ملی ارتباطات و روابط‌عمومی
  نقش روابط‌عمومی در جهش تولید با مشارکت مردم
ادامه آخرین مطالب روابط عمومی
- اندازه متن: + -  کد خبر: 14600صفحه نخست » پیشخوان شارا-پیشنهادهای کاربران روابط عمومیشنبه، 15 آذر 1393 - 07:32
بانک شهر: ارائه خدمات بانکی ویژه به معلولان
شبکه اطلاع رسانی روابط عمومی ایران (شارا)- بانک شهر برای نخستین بار در کشور، خدمات ویژه بانکی به معلولان ارائه می‌دهد.
  

شبکه اطلاع رسانی روابط عمومی ایران (شارا)- بانک شهر برای نخستین بار در کشور، خدمات ویژه بانکی به معلولان ارائه می‌دهد.

 

به گزارش شارا به نقل از مرکز ارتباطات و روابط‌عمومی بانک شهر، این بانک برای نخستین بار در کشور در راستای حمایت و ارائه خدمات مناسب به معلولان، طرح ارائه خدمات بانکی به معلولان، خارج از شعب را در دستور کار خود قرار داده است.

در این طرح‌، معلولان، می‌توانند همه فعالیتهای بانکی خود را در خارج از شعب و در محل‌های تعبیه شده مناسب با شرایط آنها و با استفاده از ابزارهای بانکی سفارشیسازی شده ویژه معلولان را انجام دهند‌.

در این راستا بانک شهر، بر اساس استانداردADA (استاندارد جهانی ارائه خدمات به معلولان) مکان‌هایی را برای نصب تجهیزات بانکی در نظر گرفته است که این اماکن همه استانداردهای اماکن عمومی ویژه معلولان را انتخاب می‌کنند.

طراحی ویژه خودپردازها به لحاظ محدوده دسترسی به دستگاه و طول و ارتفاع کانتر، صفحه ورودی و طراحی ویژه کیبورد آن‌، اندازه کاراکترهای صفحه نمایش و محل ورودی و خروج کارت‌، از جمله ویژگی‌های این خودپردازهاست‌.

در این راستا، اعلام موجودی‌، ارائه صورتحساب‌، انتقال وجه‌، تغییر رمز اول کارت‌، پرداخت قبوض اینترنتی و خرید شارژ تلفن همراه‌، از خدمات بانکی قابل ارائه به معلولان در این خودپردازهاست.
همچنین‌، بانک شهر برای نخستین بار در نظام بانکی‌، اقدام به ارائه دستگاه خود دریافت ویژه معلولان نیز کرده است که از این طریق‌، این افراد از این پس‌، مشکلات رفتن به شعب و دشواری‌هایی که معلولان برای واریز وجه به حساب دارند را نخواهند داشت‌. 

بر این اساس‌، دریافت قطعات اسکناس از 10هزار تا یک میلیون ریال، امکان تعریف دریافت ارزهای خارجی‌، قابلیت واریز چند بار وجه در یک واریز‌، اعلام موجودی و انتقال وجه‌، از جمله خدماتی است که معلولان می‌توانند در خوددریافت‌های بانک شهر به آن دسترسی داشته باشند‌.

 

 

 

 

 

   
  

اخبار مرتبط:

اضافه نمودن به: Share/Save/Bookmark

نظر شما:
نام:
پست الکترونیکی:
نظر
 
  کد امنیتی:
 
   پربیننده ترین مطالب روابط عمومی  

  ۷ اصل حمایتی در روابط


  درک جعل عمیق و راه‌های مقابله با آن


  هفت اشتباه زبان بدن


  قانون کارما: هر چه بکاریم همان را درو می‌کنیم


  برندسازی کارفرمایی برای استارتاپ ها


  فرسودگی روابط‌عمومی


  کاربردهای بازخورد ساندویچی در روابط‌عمومی


  چند نکته در مورد بهترین راه برای نوشتن بیانیه مطبوعاتی


  چرا «روز ملی ارتباطات و روابط عمومی» و «روز جهانی ارتباطات و جامعه اطلاعاتی» از تقویم رسمی کشور حذف شد؟


  عذرخواهی و گلایه‌های عضو باسابقه شورای روابط‌عمومی استان مازندران


 
 
 
مقالات
گفتگو
گزارش
آموزش
جهان روابط عمومی
مدیریت
رویدادها
روابط عمومی ایران
کتابخانه
تازه های شبکه
آخرین رویدادها
فن آوری های نو
تبلیغات و بازاریابی
ایده های برتر
بادپخش صوتی
گزارش تصویری
پیشنهادهای کاربران
اخبار بانک و بیمه
نیازمندی ها
خدمات
خبرنگار افتخاری
بخش اعضا
دانلود کتاب
پیوندها
جستجوی پیشرفته
موبایل
آر اس اس
بخشنامه ها
پیشکسوتان
لوح های سپاس
پیام های تسلیت
مناسبت ها
جملات حکیمانه
پایان نامه ها
درباره شارا
تماس با ما
Shara English
Public Relation
Social Media
Marketing
Events
Mobile
Content
Iran Pr
About Us - Contact US - Search
استفاده از مطالب این سایت با درج منبع مجاز است
تمام حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به شارا است
info@shara.ir
  خبر فوری: معرفی کتاب «هوش مصنوعی روابط‌عمومی در عمل» منتشر شد