درباره شارا | تماس | جستجوی پیشرفته | پیوندها | موبایل | RSS
 خانه    تازه ها    پایگاه اخبار    پایگاه اندیشه    پایگاه کتاب    پایگاه اطلاعات    پایگاه بین الملل    پایگاه چندرسانه ای    پایگاه امکانات  
سه شنبه، 1 خرداد 1403 - 09:14   

فراخوان دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی

  فراخوان دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی


ادامه ادامه مطلب یک

نابینایان و هوش مصنوعی

  نابینایان و هوش مصنوعی


ادامه ادامه مطلب دو

مروری بر هوش مصنوعی گوگل: جستجوهای بیشتر، رضایت کمتر

  مروری بر هوش مصنوعی گوگل: جستجوهای بیشتر، رضایت کمتر


ادامه ادامه مطلب سه

چالش‌‌های اتحادیه اروپا در مواجهه با فناوری هوش مصنوعی

  چالش‌‌های اتحادیه اروپا در مواجهه با فناوری هوش مصنوعی


ادامه ادامه مطلب چهار

   آخرین مطالب روابط عمومی  
  حرکت از برند شخصی به تجاری
  فرهنگ دیجیتال در روابط‌عمومی
  4 راه برای تصمیم‌گیری موثرتر
  روابط‌عمومی چگونه «هنر هشتم» لقب گرفت؟
  مزایای کلیدی تحول دیجیتال چیست؟
  هرچه من را تأیید کند، درست است!
  بازگشت یا عدم بازگشت به دفتر
  5 استراتژی رفتاری برای جذاب‌تر کردن محتوای شما
  چگونه یک رییس ناامن را شناسایی و مدیریت کنیم
  اهمیت مشارکت روابط عمومی‌ها در تصمیمات سازمان تأمین‌اجتماعی
ادامه آخرین مطالب روابط عمومی
- اندازه متن: + -  کد خبر: 14626صفحه نخست » گفتگویکشنبه، 16 آذر 1393 - 11:01
افرادی که باید روابط عمومی را بشناسند مدیران ارشد کشور هستند
مدرس علوم ارتباطات و روابط عمومی در گفتگوی اختصاصی با شارا: - روابط عمومی دانش‏ جدیدی در کشور است که به لطف خدا حرکت هایی در این زمینه شروع شده است. کلاس ها و همایش هایی که برگزار می شود، تا حدودی توانسته روابط عمومی را معرفی کند، اما متأسفانه افرادی که باید روابط عمومی را بشناسند مدیران ارشد کشور هستند که شناخت محدودی نسبت به روابط عمومی دارند.
  

شبکه اطلاع رسانی روابط عمومی ایران (شارا)- احمد خادم المله در گفتگو با شارا با بیان این مطلب ابراز داشت: « در حقیقت روابط عمومی و رسانه تکه های یک پازل هستند و در حقیقت تصویری را از موضوع مورد نظر خود به افکار عمومی جامعه می دهند.»   4 Ways to Go Beyond the Press Release in a Post Panda World image panda bear 1113tm pic 106 300x199


مدرس علوم ارتباطات و روابط عمومی  افزود: «متاسفانه ما به دلیل دانش کمی که در این زمینه داشتیم، به گونه ای عمل کردیم که همیشه روابط عمومی و رسانه را مقابل یکدیگر دیدیم. در صورتی که هر دو در کنار یکدیگرند و یک هدف را دنبال می کنند، اما نقش های متفاوتی دارند.»


وی تصریح کرد: « روابط عمومی دانش‏ جدیدی در کشور است که به لطف خدا حرکت هایی در این زمینه شروع شده است. کلاس ها و همایش هایی که برگزار می شود، تا حدودی توانسته روابط عمومی را معرفی کند، اما متأسفانه افرادی که باید روابط عمومی را بشناسند مدیران ارشد کشور هستند که شناخت محدودی نسبت به روابط عمومی دارند.»


خادم المله گفت: «ما باید در بحث آموزش روابط عمومی بسیار کار کنیم تا همه آحاد کشور خصوصا مدیران ارشد روابط عمومی را خوب بشناسند و به آنها عمل کنند.»
 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

   
  

اضافه نمودن به: Share/Save/Bookmark

نظر شما:
نام:
پست الکترونیکی:
نظر
 
  کد امنیتی:
 
   پربیننده ترین مطالب روابط عمومی  

  مزایای کلیدی تحول دیجیتال چیست؟


  بررسی دو دیدگاه در خصوص مسئولیت اجتماعی


  چگونه یک رییس ناامن را شناسایی و مدیریت کنیم


  بازگشت یا عدم بازگشت به دفتر


  آیا روزنامه‌نگاری و روابط‌عمومی در یک صنعت ادغام می‌شوند؟


  5 استراتژی رفتاری برای جذاب‌تر کردن محتوای شما


  چرا شرکت‌ها باید گزارش سالانه فرسودگی شغلی را شروع کنند؟


  هرچه من را تأیید کند، درست است!


  خبرنگاران دانشجو با طوفان اطلاعات نادرست در اعتراضات پردیس روبرو هستند


  نابینایان و هوش مصنوعی


 
 
 
مقالات
گفتگو
گزارش
آموزش
جهان روابط عمومی
مدیریت
رویدادها
روابط عمومی ایران
کتابخانه
تازه های شبکه
آخرین رویدادها
فن آوری های نو
تبلیغات و بازاریابی
ایده های برتر
بادپخش صوتی
گزارش تصویری
پیشنهادهای کاربران
اخبار بانک و بیمه
نیازمندی ها
خدمات
خبرنگار افتخاری
بخش اعضا
دانلود کتاب
پیوندها
جستجوی پیشرفته
موبایل
آر اس اس
بخشنامه ها
پیشکسوتان
لوح های سپاس
پیام های تسلیت
مناسبت ها
جملات حکیمانه
پایان نامه ها
درباره شارا
تماس با ما
Shara English
Public Relation
Social Media
Marketing
Events
Mobile
Content
Iran Pr
About Us - Contact US - Search
استفاده از مطالب این سایت با درج منبع مجاز است
تمام حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به شارا است
info@shara.ir
  خبر فوری: معرفی کتاب «هوش مصنوعی روابط‌عمومی در عمل» منتشر شد