درباره شارا | تماس | جستجوی پیشرفته | پیوندها | موبایل | RSS
 خانه    تازه ها    پایگاه اخبار    پایگاه اندیشه    پایگاه کتاب    پایگاه اطلاعات    پایگاه بین الملل    پایگاه چندرسانه ای    پایگاه امکانات  
پنجشنبه، 17 خرداد 1403 - 00:18   

دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی برگزار می‌شود

  دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی برگزار می‌شود


ادامه ادامه مطلب یک

۴ نکته برای متخصصان روابط‌عمومی

  ۴ نکته برای متخصصان روابط‌عمومی


ادامه ادامه مطلب دو

60 درصد از پاسخ‌های مدل کپی لیکس حاوی سرقت ادبی است

  60 درصد از پاسخ‌های مدل کپی لیکس حاوی سرقت ادبی است


ادامه ادامه مطلب سه

مه مغزی طولانی کووید: تاثیر و راهبردهای مقابله

  مه مغزی طولانی کووید: تاثیر و راهبردهای مقابله


ادامه ادامه مطلب چهار

   آخرین مطالب روابط عمومی  
  چت‌جی‌پی‌تی جدید: 12 درخواست تغییر بازی که قبلا امتحان نکرده‌اید
  محاسبات کوانتومی: مرز بعدی فناوری یا خطری برای آینده؟
  اطلاعیه هیات نظارت بر مطبوعات در خصوص انتخابات ریاست جمهوری
  نوآوری در هولوگرام‌ها پتانسیل‌های هیجان‌انگیزی را به ارمغان می‌آورد
  چالش بازاریابی: از رقابت پیشی بگیرید
  مه مغزی طولانی کووید: تاثیر و راهبردهای مقابله
  دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی برگزار می‌شود
  دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی برگزار می‌شود
  آینده روابط‌عمومی: سفری به دنیای فناوری، محتوا و تعامل
  نقش روابط‌عمومی در افزایش پایداری کشاورزی
ادامه آخرین مطالب روابط عمومی
- اندازه متن: + -  کد خبر: 14701صفحه نخست » اخبار بانک و بیمهچهارشنبه، 19 آذر 1393 - 13:48
شعب برتر بانک بانک دی معرفی شدند
شبکه اطلاع رسانی روابط عمومی ایران (شارا)- هم زمان با برگزاری چهارمین همایش تحول در نگاه دی که با حضور کلیه  روسای شعب تهران و شهرستان‌ها برگزار شد، روسای شعب برتر تقدیر شدند.
  

شبکه اطلاع رسانی روابط عمومی ایران (شارا)- هم زمان با برگزاری چهارمین همایش تحول در نگاه دی که با حضور کلیه  روسای شعب تهران و شهرستان‌ها برگزار شد، روسای شعب برتر تقدیر شدند.

 

به گزارش اداره کل روابط عمومی بانک دی، در ابتدای این همایش مهدی قاسمی معاون امور شعب بانک دی با تقدیر از کلیه روسا و کارکنان شعب بانک که طی روزهای عملیات مهاجرت نرم‌افزار بانک زحمات زیادی کشیدند، اظهار کرد: امیدواریم شعب بانک دی به عنوان ویترین بانک با بهره‌گیری از بستر جدید منشا خدمات بهتر و متنوع‌تری برای مشتریان باشند.وی در ادامه به تشریح وضعیت جذب منابع در شعب بانک تا پایان تابستان پرداخت و گفت: شعب از نظر میزان تحقق اهداف پیش‌بینی شده از جمله جذب منابع، ارائه تسهیلات و ضمانت‌نامه با اهداف ابلاغی مقایسه شده و در نتیجه طی شش ماهه نخست سال دو شعبه حائز رتبه عالی، 7 شعبه حائز رتبه بسیار خوب و 25 شعبه رتبه متوسط دریافت کرده‌اند.

 

قاسمی درباره معیارهای ارزشیابی و نحوه رتبه بندی شعب خاطر نشان کرد: کلیه شعب بر اساس ملاک‌هایی نظیر دستیابی به اهداف تعیین شده از نظر تجهیز منابع، مصرف بهینه، داشتن تراز مثبت، تکریم مشتری، آراستگی، نظم و انضباء رضایتمندی مشتریان از کارکنان شعب، تلاش جمعی در تحقق اهداف تعریف شده و تعاملات منطقی با ادارات حوزه مرکزی مورد ارزیابی قرار گرفته‌اند.معاون امور شعب بانک دی با تاکید بر پیاده‌سازی نظام آراستگی شعب تصریح کرد: از اول دی ماه نظام آراستگی پیاده‌سازی شده و کلیه شعب موظف به رعایت آن هستند.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

   
  

اخبار مرتبط:

اضافه نمودن به: Share/Save/Bookmark

نظر شما:
نام:
پست الکترونیکی:
نظر
 
  کد امنیتی:
 
   پربیننده ترین مطالب روابط عمومی  

  دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی برگزار می‌شود


  دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی برگزار می‌شود


  ۴ نکته برای متخصصان روابط‌عمومی


  کاهش توهم هوش مصنوعی


  60 درصد از پاسخ‌های مدل کپی لیکس حاوی سرقت ادبی است


  چه چیزی یک رهبر عالی در تغییر ایجاد می‌کند؟


  روابط‌عمومی مبتنی بر داده: فراتر از معیارهای غرور


  نقاب دروغ: ریشه‌یابی دروغگویی در جوامع


  مینیمال نویسی در روابط‌عمومی


  کم بازده‌ترین کشور جهان


 
 
 
مقالات
گفتگو
گزارش
آموزش
جهان روابط عمومی
مدیریت
رویدادها
روابط عمومی ایران
کتابخانه
تازه های شبکه
آخرین رویدادها
فن آوری های نو
تبلیغات و بازاریابی
ایده های برتر
بادپخش صوتی
گزارش تصویری
پیشنهادهای کاربران
اخبار بانک و بیمه
نیازمندی ها
خدمات
خبرنگار افتخاری
بخش اعضا
دانلود کتاب
پیوندها
جستجوی پیشرفته
موبایل
آر اس اس
بخشنامه ها
پیشکسوتان
لوح های سپاس
پیام های تسلیت
مناسبت ها
جملات حکیمانه
پایان نامه ها
درباره شارا
تماس با ما
Shara English
Public Relation
Social Media
Marketing
Events
Mobile
Content
Iran Pr
About Us - Contact US - Search
استفاده از مطالب این سایت با درج منبع مجاز است
تمام حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به شارا است
info@shara.ir
  خبر فوری: معرفی کتاب «هوش مصنوعی روابط‌عمومی در عمل» منتشر شد