درباره شارا | تماس | جستجوی پیشرفته | پیوندها | موبایل | RSS
 خانه    تازه ها    پایگاه اخبار    پایگاه اندیشه    پایگاه کتاب    پایگاه اطلاعات    پایگاه بین الملل    پایگاه چندرسانه ای    پایگاه امکانات  
پنجشنبه، 17 خرداد 1403 - 10:09   

دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی برگزار می‌شود

  دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی برگزار می‌شود


ادامه ادامه مطلب یک

۴ نکته برای متخصصان روابط‌عمومی

  ۴ نکته برای متخصصان روابط‌عمومی


ادامه ادامه مطلب دو

60 درصد از پاسخ‌های مدل کپی لیکس حاوی سرقت ادبی است

  60 درصد از پاسخ‌های مدل کپی لیکس حاوی سرقت ادبی است


ادامه ادامه مطلب سه

مه مغزی طولانی کووید: تاثیر و راهبردهای مقابله

  مه مغزی طولانی کووید: تاثیر و راهبردهای مقابله


ادامه ادامه مطلب چهار

   آخرین مطالب روابط عمومی  
  ایجاد بینش مشتری
  تفسیر جلد کتاب هوش مصنوعی روابط‌عمومی در عمل
  چت‌جی‌پی‌تی جدید: 12 درخواست تغییر بازی که قبلا امتحان نکرده‌اید
  محاسبات کوانتومی: مرز بعدی فناوری یا خطری برای آینده؟
  اطلاعیه هیات نظارت بر مطبوعات در خصوص انتخابات ریاست جمهوری
  نوآوری در هولوگرام‌ها پتانسیل‌های هیجان‌انگیزی را به ارمغان می‌آورد
  چالش بازاریابی: از رقابت پیشی بگیرید
  مه مغزی طولانی کووید: تاثیر و راهبردهای مقابله
  دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی برگزار می‌شود
  آینده روابط‌عمومی: سفری به دنیای فناوری، محتوا و تعامل
ادامه آخرین مطالب روابط عمومی
- اندازه متن: + -  کد خبر: 14718صفحه نخست » پیشخوان شارا-پیشنهادهای کاربران روابط عمومیپنجشنبه، 20 آذر 1393 - 21:40
تکریم و احترام؛ مهم‌ترین عامل رضایتمندی مشتریان بانک شهر
شبکه اطلاع رسانی روابط عمومی ایران (شارا)- به گزارش مرکز ارتباطات و روابط عمومی بانک شهر‌، علیرضا محمودی با بیان این مطلب گفت‌: بر اساس نظر سنجی صورت گرفته‌ از مشتریان این بانک‌، تکریم و احترام مهم‌ترین ویژگی بانک شهر است و 68 درصد از پاسخگویان ،علت مراجعات خود به بانک شهر را تکریم و احترام مـــــــدیران و کارکنان به مشتریان می دانند.
  

شبکه اطلاع رسانی روابط عمومی ایران (شارا)- به گزارش مرکز ارتباطات و روابط عمومی بانک شهر‌، علیرضا محمودی با بیان این مطلب گفت‌: بر اساس نظر سنجی صورت گرفته‌ از مشتریان این بانک‌، تکریم و احترام مهم‌ترین ویژگی بانک شهر است و 68 درصد از پاسخگویان ،علت مراجعات خود به بانک شهر را تکریم و احترام مـــــــدیران و کارکنان به مشتریان می دانند.


وی افزود‌: بر اساس این نظر سنجی که در مهر و آبان ماه 93 از مشتریان پایدار همه شعب انجام گرفته ، میزان رضایتمندی مشتریان و شهروندان تماس گیرنده با سامانه 8655 از نحوه رسیدگی، پیگیری و پاسخگوئی در این سامانه رشد چشمگیری داشته است .


به گفته محمودی، این افزایش رضایتمندی ، نتیجه مدیریت علمی و نواندیش در بانک و نیز وجود هـــمدلی و همکاری واحدهای مختلف و همراهی مدیران و کارکنان بانک شهر بوده است .


وی در ادامه با اشاره به این‌که تاکنون جهت توسعه همه جانبه و افزایش اثر بخشی و ارائه خدمات مطلوب به مشتریان گام‌های مؤثری برداشته شده است‌، ابراز امیدواری کرد تا با جلب مشارکت بیشتر و رضایتمندی مشتریان ، بانک شهر بتواند به دستاوردهای ارزشمندی در الویت اول بانک که همان تکریم و احترام به مشتریان است ، دست یابد .
 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

   
  

اضافه نمودن به: Share/Save/Bookmark

نظر شما:
نام:
پست الکترونیکی:
نظر
 
  کد امنیتی:
 
   پربیننده ترین مطالب روابط عمومی  

  دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی برگزار می‌شود


  دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی برگزار می‌شود


  ۴ نکته برای متخصصان روابط‌عمومی


  60 درصد از پاسخ‌های مدل کپی لیکس حاوی سرقت ادبی است


  نقاب دروغ: ریشه‌یابی دروغگویی در جوامع


  روابط‌عمومی مبتنی بر داده: فراتر از معیارهای غرور


  نقش روابط‌عمومی در افزایش پایداری کشاورزی


  چگونه گیمیفیکیشن می‌تواند تعامل کارکنان را افزایش دهد؟


  کم بازده‌ترین کشور جهان


  چگونه جنگ گوگل علیه مشاغل کوچک منجر به یک بحران روابط‌عمومی شد


 
 
 
مقالات
گفتگو
گزارش
آموزش
جهان روابط عمومی
مدیریت
رویدادها
روابط عمومی ایران
کتابخانه
تازه های شبکه
آخرین رویدادها
فن آوری های نو
تبلیغات و بازاریابی
ایده های برتر
بادپخش صوتی
گزارش تصویری
پیشنهادهای کاربران
اخبار بانک و بیمه
نیازمندی ها
خدمات
خبرنگار افتخاری
بخش اعضا
دانلود کتاب
پیوندها
جستجوی پیشرفته
موبایل
آر اس اس
بخشنامه ها
پیشکسوتان
لوح های سپاس
پیام های تسلیت
مناسبت ها
جملات حکیمانه
پایان نامه ها
درباره شارا
تماس با ما
Shara English
Public Relation
Social Media
Marketing
Events
Mobile
Content
Iran Pr
About Us - Contact US - Search
استفاده از مطالب این سایت با درج منبع مجاز است
تمام حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به شارا است
info@shara.ir
  خبر فوری: معرفی کتاب «هوش مصنوعی روابط‌عمومی در عمل» منتشر شد