درباره شارا | تماس | جستجوی پیشرفته | پیوندها | موبایل | RSS
 خانه    تازه ها    پایگاه اخبار    پایگاه اندیشه    پایگاه کتاب    پایگاه اطلاعات    پایگاه بین الملل    پایگاه چندرسانه ای    پایگاه امکانات  
پنجشنبه، 17 خرداد 1403 - 19:31   

برنامه‌های دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی نهایی شد

  برنامه‌های دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی نهایی شد


ادامه ادامه مطلب یک

۴ نکته برای متخصصان روابط‌عمومی

  ۴ نکته برای متخصصان روابط‌عمومی


ادامه ادامه مطلب دو

60 درصد از پاسخ‌های مدل کپی لیکس حاوی سرقت ادبی است

  60 درصد از پاسخ‌های مدل کپی لیکس حاوی سرقت ادبی است


ادامه ادامه مطلب سه

مه مغزی طولانی کووید: تاثیر و راهبردهای مقابله

  مه مغزی طولانی کووید: تاثیر و راهبردهای مقابله


ادامه ادامه مطلب چهار

   آخرین مطالب روابط عمومی  
  تنها کارمند روابط‌عمومی توییتر استعفا داد
  برنامه‌های دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی نهایی شد
  روابط‌عمومی‌های عزیز…
  آینده روابط‌عمومی در سال 2024: عبور از مرزها
  برنامه‌های دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی نهایی شد
  استراتژی رشد: ایجاد و محافظت از ارزش
  ایجاد بینش مشتری
  تفسیر جلد کتاب هوش مصنوعی روابط‌عمومی در عمل
  چت‌جی‌پی‌تی جدید: 12 درخواست تغییر بازی که قبلا امتحان نکرده‌اید
  محاسبات کوانتومی: مرز بعدی فناوری یا خطری برای آینده؟
ادامه آخرین مطالب روابط عمومی
- اندازه متن: + -  کد خبر: 14798صفحه نخست » آخرین رویدادهای روابط عمومیسه شنبه، 25 آذر 1393 - 23:25
کارگاه آموزشی برندسازی و تبلیغات کتاب
شبکه اطلاع رسانی روابط عمومی ایران (شارا)- مجمع ناشران انقلاب اسلامی در زمستان سال 93 کارگاه سه روزه «برندسازی و تبلغات کتاب» را ویژه ناشران و دست‌اندرکاران تولید و عرضه کتاب برگزار می‌کند.
  


شبکه اطلاع رسانی روابط عمومی ایران (شارا)- مجمع ناشران انقلاب اسلامی در زمستان سال 93 کارگاه سه روزه «برندسازی و تبلغات کتاب» را ویژه ناشران و دست‌اندرکاران تولید و عرضه کتاب برگزار می‌کند.


به گزارش شارا از خبرگزاری آریا، این مجمع در نظر دارد در ادامه تجربه موفق کارگاه‌های «نشر؛ یک گام به جلو»، «مدیریت ارتباط با مشتریان» و...، در زمستان سال جاری میزبان کارگاه «برندسازی و تبلغات کتاب» باشد.


این مجمع در سال گذشته نیز کارگاهی را با همین عنوان برپا کرده بود که مورد توجه ناشران نیز قرار گرفت.


اصول و مبانی بازاریابی و تبلیغات، برندسازی و کارگاه برندینگ و تبلیغات برای یک مؤسسۀ انتشاراتی از جمله مباحث مهمی است که قرار است در این کارگاه مطرح شود.


در پایان کارگاه نیز، مدرک معتبر تبلیغات و بازاریابی کتاب از سوی انجمن صنفی شرکت‌های تبلیغاتی ایران به شرکت‌کنندگان اعطاء خواهد شد.


هزینۀ شرکت در کارگاه به ازای سه روز (هفت جلسه)، 3,000,000 ریال خواهد بود که امکان پرداخت تقسیطی این مبلغ نیز برای ناشران وجود دارد.


علاقمندان به شرکت در این کارگاه می‌توانند آمادگی خود را برای شرکت در کارگاه تا پایان آذرماه از طریق ارسال پیامک به سامانۀ پیامکی مجمع ناشران به شمارۀ 300074243 و یا ارسال رایانامه به دفتر منابع انسانی و تشکل‌ها به نشانی manatashkilat@gmail.com و نیز تماس با شمارۀ 66976482-021 داخلی 306 و یا ارسال نامۀ مکتوب به نشانی تهران، خیابان انقلاب، خیابان دوازده فروردین، خیابان شهدای ژاندارمری، پلاک 140، طبقۀ سوم اقدام کنند.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

   
  

اخبار مرتبط:

اضافه نمودن به: Share/Save/Bookmark

نظر شما:
نام:
پست الکترونیکی:
نظر
 
  کد امنیتی:
 
   پربیننده ترین مطالب روابط عمومی  

  دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی برگزار می‌شود


  دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی برگزار می‌شود


  چگونه گیمیفیکیشن می‌تواند تعامل کارکنان را افزایش دهد؟


  ۴ نکته برای متخصصان روابط‌عمومی


  60 درصد از پاسخ‌های مدل کپی لیکس حاوی سرقت ادبی است


  نقش روابط‌عمومی در افزایش پایداری کشاورزی


  نقاب دروغ: ریشه‌یابی دروغگویی در جوامع


  استراتژی رشد: ایجاد و محافظت از ارزش


  کم بازده‌ترین کشور جهان


  چت‌جی‌پی‌تی جدید: 12 درخواست تغییر بازی که قبلا امتحان نکرده‌اید


 
 
 
مقالات
گفتگو
گزارش
آموزش
جهان روابط عمومی
مدیریت
رویدادها
روابط عمومی ایران
کتابخانه
تازه های شبکه
آخرین رویدادها
فن آوری های نو
تبلیغات و بازاریابی
ایده های برتر
بادپخش صوتی
گزارش تصویری
پیشنهادهای کاربران
اخبار بانک و بیمه
نیازمندی ها
خدمات
خبرنگار افتخاری
بخش اعضا
دانلود کتاب
پیوندها
جستجوی پیشرفته
موبایل
آر اس اس
بخشنامه ها
پیشکسوتان
لوح های سپاس
پیام های تسلیت
مناسبت ها
جملات حکیمانه
پایان نامه ها
درباره شارا
تماس با ما
Shara English
Public Relation
Social Media
Marketing
Events
Mobile
Content
Iran Pr
About Us - Contact US - Search
استفاده از مطالب این سایت با درج منبع مجاز است
تمام حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به شارا است
info@shara.ir
  خبر فوری: معرفی کتاب «هوش مصنوعی روابط‌عمومی در عمل» منتشر شد