درباره شارا | تماس | جستجوی پیشرفته | پیوندها | موبایل | RSS
 خانه    تازه ها    پایگاه اخبار    پایگاه اندیشه    پایگاه کتاب    پایگاه اطلاعات    پایگاه بین الملل    پایگاه چندرسانه ای    پایگاه امکانات  
پنجشنبه، 17 خرداد 1403 - 03:16   

دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی برگزار می‌شود

  دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی برگزار می‌شود


ادامه ادامه مطلب یک

۴ نکته برای متخصصان روابط‌عمومی

  ۴ نکته برای متخصصان روابط‌عمومی


ادامه ادامه مطلب دو

60 درصد از پاسخ‌های مدل کپی لیکس حاوی سرقت ادبی است

  60 درصد از پاسخ‌های مدل کپی لیکس حاوی سرقت ادبی است


ادامه ادامه مطلب سه

مه مغزی طولانی کووید: تاثیر و راهبردهای مقابله

  مه مغزی طولانی کووید: تاثیر و راهبردهای مقابله


ادامه ادامه مطلب چهار

   آخرین مطالب روابط عمومی  
  چت‌جی‌پی‌تی جدید: 12 درخواست تغییر بازی که قبلا امتحان نکرده‌اید
  محاسبات کوانتومی: مرز بعدی فناوری یا خطری برای آینده؟
  اطلاعیه هیات نظارت بر مطبوعات در خصوص انتخابات ریاست جمهوری
  نوآوری در هولوگرام‌ها پتانسیل‌های هیجان‌انگیزی را به ارمغان می‌آورد
  چالش بازاریابی: از رقابت پیشی بگیرید
  مه مغزی طولانی کووید: تاثیر و راهبردهای مقابله
  دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی برگزار می‌شود
  دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی برگزار می‌شود
  آینده روابط‌عمومی: سفری به دنیای فناوری، محتوا و تعامل
  نقش روابط‌عمومی در افزایش پایداری کشاورزی
ادامه آخرین مطالب روابط عمومی
- اندازه متن: + -  کد خبر: 14813صفحه نخست » تازه های نشر روابط عمومیچهارشنبه، 26 آذر 1393 - 01:58
معرفی نشریات تخصصی: فصلنامه "کارگزار روابط عمومی"
اکنون سیزده سال است که این نشریه فعالیت خود را در حوزه روابط عمومی با انتشار مقالات مربوط به رشته های مختلف ارتباطات دنبال می کند. بعضی از شماره های نشریه کارگزار روابط عمومی اکنون مورد ارجاع استادان و محققان است و ترجمه ها و تألیفات مندرج در این شماره ها از بهترین مقالات و ترجمه هایی است که در این حوزه تحریر شده است.
  

روی جلد شماره اول فصلنامه کارگزار روابط عمومی


شبکه اطلاع رسانی روابط عمومی ایران (شارا)- موسسه کارگزار روابط عمومی از سال 1380 نشریه ای را تحت عنوان "کارگزار روابط عمومی" منتشر می کند. این نشریه با رویکرد آموزشی و اطلاع رسانی و با هدف انعکاس فعالیت های علمی، تخصصی و ترویجی روابط عمومی، فراهم‌سازی زمینة‌ تبادل اطلاعات و تجارب مدیران و کارشناسان، انتشار دیدگاه های مختلف در حوزه نظر و عمل و فراهم آوردن روشن بینی در باب فلسفه تاسیسی روابط عمومی به فعالیت می‌پردازد و در چند سال فعالیت خود، با بهره‌گیری از گروهی حرفه‌ای و توانمند کوشیده است ادبیات حوزة روابط عمومی را قوت بخشد.
 

 اکنون سیزده سال است که این نشریه فعالیت خود را در حوزه روابط عمومی با انتشار مقالات مربوط به رشته های مختلف ارتباطات دنبال می کند. بعضی از شماره های نشریه کارگزار روابط عمومی اکنون مورد ارجاع استادان و محققان است و ترجمه ها و تألیفات مندرج در این شماره ها از بهترین مقالات و ترجمه هایی است که در این حوزه تحریر شده است.

نشریه "کارگزار روابط عمومی"، فصلنامه است؛ و بیشتر شماره های آن به صورت موضوعی منتشر می شود، یعنی هر سه ماه یکبار منتشر می شود اما این ترتیب گه گاه به هم می خورد و ناگزیر نشریه به صورت دو شماره در یک مجلد منتشر می گردد.

 

فصلنامه "کارگزار روابط عمومی"، نشریه ایست رنگی که به صاحب امتیازی و مدیر مسئولی مهدی باقریان و سردبیری زهرا بابازاده گان منتشر می شود.

 

استادان، پژوهشگران، مدیران، کارشناسان و دانشجویان رشته های مختلف روابط عمومی، ارتباطات، تبلیغات، بازاریابی، و... می‌توانند با ارسال مقالات علمی مناسب جهت دزج در نشریه، به غنای ادبیات روابط عمومی یاری رسانند.

 

 

 

 

 

 

 

   
  

اضافه نمودن به: Share/Save/Bookmark

نظر شما:
نام:
پست الکترونیکی:
نظر
 
  کد امنیتی:
 
   پربیننده ترین مطالب روابط عمومی  

  دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی برگزار می‌شود


  دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی برگزار می‌شود


  ۴ نکته برای متخصصان روابط‌عمومی


  کاهش توهم هوش مصنوعی


  چه چیزی یک رهبر عالی در تغییر ایجاد می‌کند؟


  60 درصد از پاسخ‌های مدل کپی لیکس حاوی سرقت ادبی است


  روابط‌عمومی مبتنی بر داده: فراتر از معیارهای غرور


  مینیمال نویسی در روابط‌عمومی


  نقاب دروغ: ریشه‌یابی دروغگویی در جوامع


  نقش روابط‌عمومی در افزایش پایداری کشاورزی


 
 
 
مقالات
گفتگو
گزارش
آموزش
جهان روابط عمومی
مدیریت
رویدادها
روابط عمومی ایران
کتابخانه
تازه های شبکه
آخرین رویدادها
فن آوری های نو
تبلیغات و بازاریابی
ایده های برتر
بادپخش صوتی
گزارش تصویری
پیشنهادهای کاربران
اخبار بانک و بیمه
نیازمندی ها
خدمات
خبرنگار افتخاری
بخش اعضا
دانلود کتاب
پیوندها
جستجوی پیشرفته
موبایل
آر اس اس
بخشنامه ها
پیشکسوتان
لوح های سپاس
پیام های تسلیت
مناسبت ها
جملات حکیمانه
پایان نامه ها
درباره شارا
تماس با ما
Shara English
Public Relation
Social Media
Marketing
Events
Mobile
Content
Iran Pr
About Us - Contact US - Search
استفاده از مطالب این سایت با درج منبع مجاز است
تمام حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به شارا است
info@shara.ir
  خبر فوری: معرفی کتاب «هوش مصنوعی روابط‌عمومی در عمل» منتشر شد