درباره شارا | تماس | جستجوی پیشرفته | پیوندها | موبایل | RSS
 خانه    تازه ها    پایگاه اخبار    پایگاه اندیشه    پایگاه کتاب    پایگاه اطلاعات    پایگاه بین الملل    پایگاه چندرسانه ای    پایگاه امکانات  
پنجشنبه، 27 اردیبهشت 1403 - 09:34   

فراخوان دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی

  فراخوان دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی


ادامه ادامه مطلب یک

۷ اصل حمایتی در روابط

  ۷ اصل حمایتی در روابط


ادامه ادامه مطلب دو

برنامه‌های انجمن متخصصان روابط‌عمومی به مناسبت روز روابط‌عمومی

  برنامه‌های انجمن متخصصان روابط‌عمومی به مناسبت روز روابط‌عمومی


ادامه ادامه مطلب سه

فناوری، پایان شکست فتوشاپ

  فناوری، پایان شکست فتوشاپ


ادامه ادامه مطلب چهار

   آخرین مطالب روابط عمومی  
  روز روابط‌عمومی مبارک
  مدیریت بحران و شش مولفه اساسی آن
  قدرت گوش دادن فعال
  روابط‌عمومی، اهمیت افکار عمومی درون و برون‌سازمانی
  روابط‌عمومی؛ از اطلاع‌رسانی تا اطلاع‌یابی
  کاربردهای بازخورد ساندویچی در روابط‌عمومی
  این روابط را عمومی می‌کند
  ضرورت راه‌اندازی رشته ارتباطات در دانشگاه‌های سراسری و آزاد ارومیه
  بیانیه موسسه کارگزار روابط‌عمومی به مناسبت روز ملی ارتباطات و روابط‌عمومی
  فرسودگی روابط‌عمومی
ادامه آخرین مطالب روابط عمومی
- اندازه متن: + -  کد خبر: 14818صفحه نخست » ادامه مطلب سهچهارشنبه، 26 آذر 1393 - 05:54
انتشار اولین شماره نشریه «چهل کلید روابط عمومی»
شبکه اطلاع رسانی روابط عمومی ایران (شارا)- اولین شماره نشریه تخصصی «چهل کلید روابط عمومی» به مدیر مسئولی سید مجتبی علوی و سردبیری سعید شهبازی منتشر شد.
  


شبکه اطلاع رسانی روابط عمومی ایران (شارا)- اولین شماره نشریه تخصصی «چهل کلید روابط عمومی» به مدیر مسئولی سید مجتبی علوی و سردبیری سعید شهبازی منتشر شد.

در شماره اول این نشریه که از این پس به صورت تخصصی در حوزه روابط عمومی و علوم ارتباطات منتشر خواهد شد، به دو پرونده اختصاصی با موضوعات «آسیب شناسی مطبوعات محلی در ایران» و «بررسی بخشنامه اخیر معاون اول رئیس جمهور در خصوص روابط عمومی ها» پرداخته شده است.

در بخش اول نشریه و پس از یادداشتی به قلم سید مجتبی علوی با عنوان «علم باوری و علم محوری ضرورت امروز روابط عمومی ها است»، مصاحبه هایی با استادان و فعالان حوزه روزنامه نگاری و نیز یادداشت هایی از متخصصان این حوزه با عناوین زیر به رشته تحریر درآمده است.

- مقدمه ای بر پرونده آسیب شناسی مطبوعات محلی در ایران با عنوان «­چرا مطبوعات محلی؟» به قلم حامد حیدری

- «مطبوعات محلی بستری برای شکوفایی استعدادهای بومی» - نوشته دکتر ابراهیم جعفری

- بیم و امیدهای نشریات محلی در ایران- نوشته علیرضا سعید آبادی

- برخوردها با روزنامه نگاران محلی شدیدتر است- گفت و گو با دکتر محمد مهدی فرقانی

- با شرایط موجود روزنامه نگاری حرفه ای معنی پیدا نمی کند- گفت و گو با دکتر مجید رضائیان

- مشکلات مالی و کمبود نیروی متخصص، ریشه مطبوعات محلی را می خشکاند- گفت و گو با مدیر مسئول نشریه آوای قم

- مطبوعات محلی را خرج رقابت­ های سیاسی نکنیم- گفت و گو با سردبیر هفته نامه استقامت کرمان

- مطبوعات جدی توسط غیر حرفه ای ها خنثی شده اند- گفت و گو با مدیرمسئول نشریه یادگاری آبادان

- مطبوعات محلی عاملی برای مشارکت و توسعه- یادداشت محمدرضا رضایی

بخش دوم نشریه «چهل کلید روابط عمومی» به پرونده ای با موضوع «بررسی بخشنامه اخیر معاون اول رئیس جمهور در خصوص روابط عمومی ها» پرداخته است.

- مقدمه ای بر پرونده این بخش با عنوان «این قفل باز شدنی است» به قلم محمد فاضل

- گفت و گو با غلامرضا کاظمی دینان با عنوان «بخشنامه معاون اول رئیس جمهور نشان دهنده فاصله روابط عمومی ها با شرایط ایده آل است»

- تخصص گرایی در دانش ارتباطات یک نیاز عینی است- یادداشت دکتر عبدالرضا سپنجی

- روابط عمومی تشریفاتی حاصل حضور افراد غیر متخصص است- گفت و گو با دکتر داوود زارعیان

- روابط عمومی در جامعه در حال گذار- نوشته مسعود مهرابی

- برقراری ارتباط دوسویه؛ مهمترین وظیفه روابط عمومی- یادداشت مریم روستایی

- تکنولوژی های نوین ارتباطی فضاهای مجازی و مخاطبان- نوشته دکتر راضیه ذوالنوریان

- بررسی رابطه هوش هیجانی با تعهد سازمانی و بهبود کیفیت عملکرد کارگزاران روابط عمومی (ارائه شده در کنفرانس بین المللی روابط عمومی در کشور اسپانیا) -مقاله مینا نظری

- هوش هیجانی؛ ویژگی ها و مولفه ها- یادداشت محمد امین شریفی

- جادوی «وب 3»- یادداشت محمد اسفندیاری

- معرفی کتاب مدیریت گردهمایی- معرف: عادل میرشاهی

- فرهنگ و جهانی شدن- نوشته بهرام پیشگیر

علاقه مندان می توانند جهت دریافت اولین شماره «چهل کلید روابط عمومی» و یا اشتراک نشریه، با شماره تلفن 77681002-3 تماس حاصل نمایند.
 

 

 

 

 

   
  

اضافه نمودن به: Share/Save/Bookmark

نظر شما:
نام:
پست الکترونیکی:
نظر
 
  کد امنیتی:
 
   پربیننده ترین مطالب روابط عمومی  

  درک جعل عمیق و راه‌های مقابله با آن


  مدیریت بحران و شش مولفه اساسی آن


  هفت اشتباه زبان بدن


  قانون کارما: هر چه بکاریم همان را درو می‌کنیم


  برندسازی کارفرمایی برای استارتاپ ها


  فرسودگی روابط‌عمومی


  قدرت گوش دادن فعال


  کاربردهای بازخورد ساندویچی در روابط‌عمومی


  چرا «روز ملی ارتباطات و روابط عمومی» و «روز جهانی ارتباطات و جامعه اطلاعاتی» از تقویم رسمی کشور حذف شد؟


  ضرورت گذر از ارتباطات سنتی و حرکت به سمت اطلاع‌رسانی نوین


 
 
 
مقالات
گفتگو
گزارش
آموزش
جهان روابط عمومی
مدیریت
رویدادها
روابط عمومی ایران
کتابخانه
تازه های شبکه
آخرین رویدادها
فن آوری های نو
تبلیغات و بازاریابی
ایده های برتر
بادپخش صوتی
گزارش تصویری
پیشنهادهای کاربران
اخبار بانک و بیمه
نیازمندی ها
خدمات
خبرنگار افتخاری
بخش اعضا
دانلود کتاب
پیوندها
جستجوی پیشرفته
موبایل
آر اس اس
بخشنامه ها
پیشکسوتان
لوح های سپاس
پیام های تسلیت
مناسبت ها
جملات حکیمانه
پایان نامه ها
درباره شارا
تماس با ما
Shara English
Public Relation
Social Media
Marketing
Events
Mobile
Content
Iran Pr
About Us - Contact US - Search
استفاده از مطالب این سایت با درج منبع مجاز است
تمام حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به شارا است
info@shara.ir
  خبر فوری: معرفی کتاب «هوش مصنوعی روابط‌عمومی در عمل» منتشر شد