درباره شارا | تماس | جستجوی پیشرفته | پیوندها | موبایل | RSS
 خانه    تازه ها    پایگاه اخبار    پایگاه اندیشه    پایگاه کتاب    پایگاه اطلاعات    پایگاه بین الملل    پایگاه چندرسانه ای    پایگاه امکانات  
پنجشنبه، 27 اردیبهشت 1403 - 16:22   

فراخوان دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی

  فراخوان دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی


ادامه ادامه مطلب یک

۷ اصل حمایتی در روابط

  ۷ اصل حمایتی در روابط


ادامه ادامه مطلب دو

برنامه‌های انجمن متخصصان روابط‌عمومی به مناسبت روز روابط‌عمومی

  برنامه‌های انجمن متخصصان روابط‌عمومی به مناسبت روز روابط‌عمومی


ادامه ادامه مطلب سه

فناوری، پایان شکست فتوشاپ

  فناوری، پایان شکست فتوشاپ


ادامه ادامه مطلب چهار

   آخرین مطالب روابط عمومی  
  روز روابط‌عمومی مبارک
  مدیریت بحران و شش مولفه اساسی آن
  قدرت گوش دادن فعال
  روابط‌عمومی، اهمیت افکار عمومی درون و برون‌سازمانی
  روابط‌عمومی؛ از اطلاع‌رسانی تا اطلاع‌یابی
  کاربردهای بازخورد ساندویچی در روابط‌عمومی
  این روابط را عمومی می‌کند
  ضرورت راه‌اندازی رشته ارتباطات در دانشگاه‌های سراسری و آزاد ارومیه
  بیانیه موسسه کارگزار روابط‌عمومی به مناسبت روز ملی ارتباطات و روابط‌عمومی
  فرسودگی روابط‌عمومی
ادامه آخرین مطالب روابط عمومی
- اندازه متن: + -  کد خبر: 14973صفحه نخست » اخبار بانک و بیمهیکشنبه، 7 دی 1393 - 19:18
بانک دی جایزه سلامت اداری دریافت کرد
شبکه اطلاع رسانی روابط عمومی ایران (شارا)- بانک دی به عنوان بنگاه اقتصادی پیشرو در حوزه سرمایه انسانی جایزه مدیریت سلامت اداری را دریافت کرد.
  

شبکه اطلاع رسانی روابط عمومی ایران (شارا)- بانک دی به عنوان بنگاه اقتصادی پیشرو در حوزه سرمایه انسانی جایزه مدیریت سلامت اداری را دریافت کرد.
 
 به گزارش اداره کل روابط عمومی بانک دی در چهارمین دوره جایزه مدیریت سلامت اداری، بانک دی در بین 100 بنگاه اقتصادی، سازمان خدمات عمومی و بانک جایزه پیشروترین سازمان در حوزه سرمایه انسانی را به خود اختصاص داد.
 
 در مراسم اختتامیه این همایش که با حضور نمایندگان بانک دی از جمله اکبری ـ رییس اداره امور رفاهی بانک ـ برگزار شد، تندیس و لوح جایزه سلامت اداری بانک دی را حق‌خواه ـ رییس اداره سازمان‌ها و بهبود روش‌ها ـ به نمایندگی دریافت کرد.
 
 برگزیدگان جایزه سلامت اداری،‌ سازمان‌هایی هستند که در مسیر ارتقای سلامت اداری سرعت بیشتر و عملکرد بهتری داشته‌اند به همین مناسبت دبیرخانه این نظام ارزیابی با رویکرد پیشگیری از بروز مفاسد اداری و در قالب نظام‌های مدیریت راهبردی، فرآیندی، سرمایه انسانی، فناوری و نظام‎های نظارتی از سازمان‎هایی که عملکرد بهتری داشتند تقدیر کرد.
 
 دبیرخانه جایزه مدیریت سلامت اداری در راستای جلوگیری نظام مند از فرصت‌های بروز مفاسد اداری و تقدیر از سازمان‌های موفق در این حوزه از سال 89 به‌شکل مستقل، آغاز به کار کرده و تاکنون در چهار دوره برگزاری این جایزه بیش از 100 بنگاه اقتصادی و سازمان خدمات عمومی بزرگ کشور را مورد بررسی قرار داده است.
 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

   
  

اخبار مرتبط:

اضافه نمودن به: Share/Save/Bookmark

نظر شما:
نام:
پست الکترونیکی:
نظر
 
  کد امنیتی:
 
   پربیننده ترین مطالب روابط عمومی  

  درک جعل عمیق و راه‌های مقابله با آن


  مدیریت بحران و شش مولفه اساسی آن


  هفت اشتباه زبان بدن


  قانون کارما: هر چه بکاریم همان را درو می‌کنیم


  فرسودگی روابط‌عمومی


  برندسازی کارفرمایی برای استارتاپ ها


  کاربردهای بازخورد ساندویچی در روابط‌عمومی


  قدرت گوش دادن فعال


  ضرورت گذر از ارتباطات سنتی و حرکت به سمت اطلاع‌رسانی نوین


  نقش روابط‌عمومی در جهش تولید با مشارکت مردم


 
 
 
مقالات
گفتگو
گزارش
آموزش
جهان روابط عمومی
مدیریت
رویدادها
روابط عمومی ایران
کتابخانه
تازه های شبکه
آخرین رویدادها
فن آوری های نو
تبلیغات و بازاریابی
ایده های برتر
بادپخش صوتی
گزارش تصویری
پیشنهادهای کاربران
اخبار بانک و بیمه
نیازمندی ها
خدمات
خبرنگار افتخاری
بخش اعضا
دانلود کتاب
پیوندها
جستجوی پیشرفته
موبایل
آر اس اس
بخشنامه ها
پیشکسوتان
لوح های سپاس
پیام های تسلیت
مناسبت ها
جملات حکیمانه
پایان نامه ها
درباره شارا
تماس با ما
Shara English
Public Relation
Social Media
Marketing
Events
Mobile
Content
Iran Pr
About Us - Contact US - Search
استفاده از مطالب این سایت با درج منبع مجاز است
تمام حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به شارا است
info@shara.ir
  خبر فوری: معرفی کتاب «هوش مصنوعی روابط‌عمومی در عمل» منتشر شد