درباره شارا | تماس | جستجوی پیشرفته | پیوندها | موبایل | RSS
 خانه    تازه ها    پایگاه اخبار    پایگاه اندیشه    پایگاه کتاب    پایگاه اطلاعات    پایگاه بین الملل    پایگاه چندرسانه ای    پایگاه امکانات  
پنجشنبه، 27 اردیبهشت 1403 - 16:27   

فراخوان دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی

  فراخوان دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی


ادامه ادامه مطلب یک

۷ اصل حمایتی در روابط

  ۷ اصل حمایتی در روابط


ادامه ادامه مطلب دو

برنامه‌های انجمن متخصصان روابط‌عمومی به مناسبت روز روابط‌عمومی

  برنامه‌های انجمن متخصصان روابط‌عمومی به مناسبت روز روابط‌عمومی


ادامه ادامه مطلب سه

فناوری، پایان شکست فتوشاپ

  فناوری، پایان شکست فتوشاپ


ادامه ادامه مطلب چهار

   آخرین مطالب روابط عمومی  
  روز روابط‌عمومی مبارک
  مدیریت بحران و شش مولفه اساسی آن
  قدرت گوش دادن فعال
  روابط‌عمومی، اهمیت افکار عمومی درون و برون‌سازمانی
  روابط‌عمومی؛ از اطلاع‌رسانی تا اطلاع‌یابی
  کاربردهای بازخورد ساندویچی در روابط‌عمومی
  این روابط را عمومی می‌کند
  ضرورت راه‌اندازی رشته ارتباطات در دانشگاه‌های سراسری و آزاد ارومیه
  بیانیه موسسه کارگزار روابط‌عمومی به مناسبت روز ملی ارتباطات و روابط‌عمومی
  فرسودگی روابط‌عمومی
ادامه آخرین مطالب روابط عمومی
- اندازه متن: + -  کد خبر: 14997صفحه نخست » دوشنبه، 8 دی 1393 - 11:10
از سوی انتشارات سیمای شرق؛
کتاب «چگونه توان ارتباطی خود را افزایش دهیم؟» به چاپ دوم رسید
چاپ دوم کتاب «زبان بدن» یا «چگونه توان ارتباطی خود را افزایش دهیم؟» نوشته محسن بیات از سوی انتشارات سیمای شرق منتشر شد.
  

شبکه اطلاع رسانی روابط عمومی ایران (شارا)، بهروز تقی‌پور، مدیر انتشارات سیمای شرق با بیان این مطلب گفت: در این کتاب نویسنده تلاش کرده است تا همه آنچه در کسب پیام از ظاهر (پوشش) و حرکات بدن یک فرد می‌تواند مورد توجه باشد را در مجموعه‌ای طبقه‌بندی شده گردآوری کند تا راهنمایی باشد برای تحلیل رفتار بدن دیگران.


وی تصریح کرد: در مذاکرات دو یا چند جانبه چهره به چهره یا در سخنرانی‌ها‌، پیام در لحظه دارای دو منشاء است: اول آنچه از زبان گوینده پیام خارج می‌شود، دوم آنچه از حرکات بدن گوینده پیام قابل درک است. بسیاری معتقدند هر چند زبان می‌تواند برخی از واقعیت‌ها را پنهان کند و اینکه چه چیزی بر زبان جاری شود، در اختیار گوینده است اما حرکات بدن شامل حرکت دست‌ها و پاها، نحوه نشستن یا ایستادن، حرکت مردمک و حتی خم‌های پیشانی پیامی را منتقل می‌کنند که می‌تواند متفاوت و حتی در تضاد با پیامی باشد که از زبان خارج می‌شود.


تقی‌پور افزود: تحلیل چنین پیام‌هایی مدنظر این کتاب بوده و راهنمایی عملی برای تحلیل زبان بدن است.


وی ادامه داد: چاپ دوم «زبان بدن» یا «چگونه توان ارتباطی خود را افزایش دهیم؟» نوشته محسن بیات در تیراژ یک‌هزار نسخه و 78 صفحه، در قطع پالتویی با قیمت 65 هزار ریال روانه بازار نشر شده است.


منبع: روابط‌عمومی انتشارات سیمای شرق


 

   
  

اضافه نمودن به: Share/Save/Bookmark

نظر شما:
نام:
پست الکترونیکی:
نظر
 
  کد امنیتی:
 
   پربیننده ترین مطالب روابط عمومی  

  درک جعل عمیق و راه‌های مقابله با آن


  مدیریت بحران و شش مولفه اساسی آن


  هفت اشتباه زبان بدن


  قانون کارما: هر چه بکاریم همان را درو می‌کنیم


  فرسودگی روابط‌عمومی


  برندسازی کارفرمایی برای استارتاپ ها


  کاربردهای بازخورد ساندویچی در روابط‌عمومی


  قدرت گوش دادن فعال


  ضرورت گذر از ارتباطات سنتی و حرکت به سمت اطلاع‌رسانی نوین


  نقش روابط‌عمومی در جهش تولید با مشارکت مردم


 
 
 
مقالات
گفتگو
گزارش
آموزش
جهان روابط عمومی
مدیریت
رویدادها
روابط عمومی ایران
کتابخانه
تازه های شبکه
آخرین رویدادها
فن آوری های نو
تبلیغات و بازاریابی
ایده های برتر
بادپخش صوتی
گزارش تصویری
پیشنهادهای کاربران
اخبار بانک و بیمه
نیازمندی ها
خدمات
خبرنگار افتخاری
بخش اعضا
دانلود کتاب
پیوندها
جستجوی پیشرفته
موبایل
آر اس اس
بخشنامه ها
پیشکسوتان
لوح های سپاس
پیام های تسلیت
مناسبت ها
جملات حکیمانه
پایان نامه ها
درباره شارا
تماس با ما
Shara English
Public Relation
Social Media
Marketing
Events
Mobile
Content
Iran Pr
About Us - Contact US - Search
استفاده از مطالب این سایت با درج منبع مجاز است
تمام حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به شارا است
info@shara.ir
  خبر فوری: معرفی کتاب «هوش مصنوعی روابط‌عمومی در عمل» منتشر شد