درباره شارا | تماس | جستجوی پیشرفته | پیوندها | موبایل | RSS
 خانه    تازه ها    پایگاه اخبار    پایگاه اندیشه    پایگاه کتاب    پایگاه اطلاعات    پایگاه بین الملل    پایگاه چندرسانه ای    پایگاه امکانات  
پنجشنبه، 27 اردیبهشت 1403 - 09:50   

فراخوان دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی

  فراخوان دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی


ادامه ادامه مطلب یک

۷ اصل حمایتی در روابط

  ۷ اصل حمایتی در روابط


ادامه ادامه مطلب دو

برنامه‌های انجمن متخصصان روابط‌عمومی به مناسبت روز روابط‌عمومی

  برنامه‌های انجمن متخصصان روابط‌عمومی به مناسبت روز روابط‌عمومی


ادامه ادامه مطلب سه

فناوری، پایان شکست فتوشاپ

  فناوری، پایان شکست فتوشاپ


ادامه ادامه مطلب چهار

   آخرین مطالب روابط عمومی  
  روز روابط‌عمومی مبارک
  مدیریت بحران و شش مولفه اساسی آن
  قدرت گوش دادن فعال
  روابط‌عمومی، اهمیت افکار عمومی درون و برون‌سازمانی
  روابط‌عمومی؛ از اطلاع‌رسانی تا اطلاع‌یابی
  کاربردهای بازخورد ساندویچی در روابط‌عمومی
  این روابط را عمومی می‌کند
  ضرورت راه‌اندازی رشته ارتباطات در دانشگاه‌های سراسری و آزاد ارومیه
  بیانیه موسسه کارگزار روابط‌عمومی به مناسبت روز ملی ارتباطات و روابط‌عمومی
  فرسودگی روابط‌عمومی
ادامه آخرین مطالب روابط عمومی
- اندازه متن: + -  کد خبر: 15118صفحه نخست » تازه های نشر روابط عمومیدوشنبه، 15 دی 1393 - 08:47
کتاب الکترونیک روابط عمومی منتشر شد
آیا مرگ روابط عمومی فرا رسیده است؟ - به گزارش گروه ترجمه شارا، گفتگوهای زیادی پیرامون مرگ روابط عمومی، به ویژه در میان شرکت های نرم افزارهای اتوماسیون بازاریابی وجود دارد. اما آنچه که آنها در این تار و پود روابط عمومی درک نمی کنند این است که ابزارهایی که ساخته اند تنها چیزهایی هستند که از تاکتیک های آزمون و خطای روابط عمومی تاثیر گرفته اند.
  

4 Ways to Go Beyond the Press Release in a Post Panda World image panda bear 1113tm pic 106 300x199


شبکه اطلاع رسانی روابط عمومی ایران (شارا)- برندها در حال ترکیب تاکتیک های مورد اعتماد روابط عمومی با ابزارهای بازاریابی مدرن هستند.


به گزارش گروه ترجمه شارا، گفتگوهای زیادی پیرامون مرگ روابط عمومی، به ویژه در میان شرکت های نرم افزارهای اتوماسیون بازاریابی وجود دارد. اما آنچه که آنها در این تار و پود روابط عمومی درک نمی کنند این است که ابزارهایی که ساخته اند تنها چیزهایی هستند که از تاکتیک های آزمون و خطای روابط عمومی تاثیر گرفته اند.


انتشارات آیدیا گراو، یک شرکت روابط عمومی و بازاریابی یکپارچه است که به طور تخصصی بر مشتریان شرکت های تکنولوژی کار می کند، این انتشارات اخیر کتابی به نام « جاسازی روابط عمومی در جایگاه پیشرو موتور بازاریابی» را منتشر کرده است. این کتاب رایگان الکترونیکی برخی از اسطوره های پیرامون صنعت روابط عمومی را که بسیاری از استراتژی های بازاریابی مدرن در شیوه های آزمون و خطای روابط عمومی استفاده می کنند، توضیح داده است.


اسکات بارادل، رئیس و موسس آیدیا گراو، می گوید: « گفتگوهای زیادی پیرامون مرگ روابط عمومی، به ویژه در میان شرکت های نرم افزارهای اتوماسیون بازاریابی وجود دارد.» وی می افزاید: «اما آنچه که آنها در این تار و پود روابط عمومی درک نمی کنند این است که ابزارهایی که ساخته اند در واقع از همان تاکتیک هایی اثر پذیرفته اند که روابط عمومی برای سالیان متمادی به صورت آزمون و خطای مورد استفاده قرار داده اند.»


عصر دیجیتال تاثیر گسترده ای بر حوزه روابط عمومی داشته است. گفته می شد، چندین تاکتیک روابط عمومی که با نام های جدید در پورتفولیوهای بازاریابی با نام های جدید ظاهر شده اند، شامل نیوزجکینگ، اندیشه رهبری و پخش رسانه ای می باشند. مهم نیست که آنها چه نامیده می شوند، با این حال، آنها راه هایی فوق العاده هستند که می توانند آگاهی از برند را بسازند و آن را بالا ببرند و اندیشه رهبری را نیز ایجاد کنند.


بارادل گفت: «روابط عمومی در حال مرگ نیست، بلکه دارد تغییراتی را به خود می پذیرد.» وی می افزاید: «در بسیاری از موارد، برندها باید ترکیبی از روندهای بازاریابی چون اتوماسیون و نرخ تبدیل بهینه سازی با استعدادهای روابط عمومی برای داستانسرایی را به کار برند. این فرمولی موثر برای یک استراتژی موثر است.»


منبع مرجع:  شبکه اطلاع رسانی روابط عمومی ایران (شارا)

برگردان: گروه ترجمه شارا


 

 

 

 

 

   
  

اضافه نمودن به: Share/Save/Bookmark

نظر شما:
نام:
پست الکترونیکی:
نظر
 
  کد امنیتی:
 
   پربیننده ترین مطالب روابط عمومی  

  درک جعل عمیق و راه‌های مقابله با آن


  مدیریت بحران و شش مولفه اساسی آن


  هفت اشتباه زبان بدن


  قانون کارما: هر چه بکاریم همان را درو می‌کنیم


  برندسازی کارفرمایی برای استارتاپ ها


  فرسودگی روابط‌عمومی


  قدرت گوش دادن فعال


  کاربردهای بازخورد ساندویچی در روابط‌عمومی


  چرا «روز ملی ارتباطات و روابط عمومی» و «روز جهانی ارتباطات و جامعه اطلاعاتی» از تقویم رسمی کشور حذف شد؟


  ضرورت گذر از ارتباطات سنتی و حرکت به سمت اطلاع‌رسانی نوین


 
 
 
مقالات
گفتگو
گزارش
آموزش
جهان روابط عمومی
مدیریت
رویدادها
روابط عمومی ایران
کتابخانه
تازه های شبکه
آخرین رویدادها
فن آوری های نو
تبلیغات و بازاریابی
ایده های برتر
بادپخش صوتی
گزارش تصویری
پیشنهادهای کاربران
اخبار بانک و بیمه
نیازمندی ها
خدمات
خبرنگار افتخاری
بخش اعضا
دانلود کتاب
پیوندها
جستجوی پیشرفته
موبایل
آر اس اس
بخشنامه ها
پیشکسوتان
لوح های سپاس
پیام های تسلیت
مناسبت ها
جملات حکیمانه
پایان نامه ها
درباره شارا
تماس با ما
Shara English
Public Relation
Social Media
Marketing
Events
Mobile
Content
Iran Pr
About Us - Contact US - Search
استفاده از مطالب این سایت با درج منبع مجاز است
تمام حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به شارا است
info@shara.ir
  خبر فوری: معرفی کتاب «هوش مصنوعی روابط‌عمومی در عمل» منتشر شد