درباره شارا | تماس | جستجوی پیشرفته | پیوندها | موبایل | RSS
 خانه    تازه ها    پایگاه اخبار    پایگاه اندیشه    پایگاه کتاب    پایگاه اطلاعات    پایگاه بین الملل    پایگاه چندرسانه ای    پایگاه امکانات  
پنجشنبه، 27 اردیبهشت 1403 - 17:30   

فراخوان دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی

  فراخوان دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی


ادامه ادامه مطلب یک

۷ اصل حمایتی در روابط

  ۷ اصل حمایتی در روابط


ادامه ادامه مطلب دو

چرا نوشتن با دست برای تفکر و یادگیری بهتر از تایپ کردن است؟

  چرا نوشتن با دست برای تفکر و یادگیری بهتر از تایپ کردن است؟


ادامه ادامه مطلب سه

فناوری، پایان شکست فتوشاپ

  فناوری، پایان شکست فتوشاپ


ادامه ادامه مطلب چهار

   آخرین مطالب روابط عمومی  
  روابط‌عمومی در ایران؛ مصائب و چشم‌انداز
  چرا نوشتن با دست برای تفکر و یادگیری بهتر از تایپ کردن است؟
  گوگل از آینده هوش مصنوعی رونمایی کرد
  پیام مدیرکل روابط‌عمومی سازمان تات به مناسبت روز ارتباطات و روابط‌عمومی
  روز روابط‌عمومی مبارک
  مدیریت بحران و شش مولفه اساسی آن
  قدرت گوش دادن فعال
  روابط‌عمومی، اهمیت افکار عمومی درون و برون‌سازمانی
  روابط‌عمومی؛ از اطلاع‌رسانی تا اطلاع‌یابی
  کاربردهای بازخورد ساندویچی در روابط‌عمومی
ادامه آخرین مطالب روابط عمومی
- اندازه متن: + -  کد خبر: 15230صفحه نخست » دوشنبه، 22 دی 1393 - 09:24
راه اندازی مدیریت بازاریابی
شبکه اطلاع رسانی روابط عمومی ایران (شارا)- از رویدادهای سی امین همایش سراسری مدیران ستادی و اجرایی بیمه دانا مراسم تودیع و معارفه معاونت امور استانها بود.
  

شبکه اطلاع رسانی روابط عمومی ایران (شارا)- از رویدادهای سی امین همایش سراسری مدیران ستادی و اجرایی بیمه دانا مراسم تودیع و معارفه معاونت امور استانها بود.
 
 به گزارش شارا از روابط عمومی بیمه دانا دراین همایش از خدمات و تلاش های نصرت الله امیر حسینی معاون سابق امور استان ها تقدیر و تشکر شد و حسین یاوری رسما به عنوان سرپرست معاونت استان ها به مدیران معرفی شد. دکتر صادق ضمن تقدیر و تشکر از امیرحسینی به رسم یادبود لوح تقدیری به وی اهدا کرد .
 
 حسین یاوری معاون امور استان ها در این همایش با تاکید بر اصل تکریم، سودآوری و تقویت پرتفوی را از برنامه های این معاونت بر شمرد و از همه همکاران شعب خواست برای تقویت جایگاه شرکت و تدوین برنامه ها با یکدیگر تعامل و همکاری بهتر و بیشتری داشته باشند .
 
 وی افزود : برای اینکه فرایندهایمان مثبت باشد باید مشتریان خود را حفظ کنیم و تعامل مناسبی با آنها برقرار کنیم .
 
 معاون امور استان ها بحث وصول مطالبات را مورد اشاره قرار داد و در خصوص نحوه وصول مطالبات ، راهکارهای اجرایی را جهت ایجاد انگیزه وتشویق کارکنان پیشنهاد کرد .
 
 یاوری راه اندازی مدیریت بازاریابی را مورد تاکید قرار داد و با اشاره به بازار صنعت بیمه در کشور ، این اقدام را راهکار مثبتی برای تقویت شبکه فروش دانست و افزود : علاوه بر تفویض اختیار به شعب لازم است اختیارات نمایندگان هم افزایش یابد تا با توان و انگیزه بیشتری به فعالیت خود ادامه دهند .
 
 معاون امور استان ها اصلاح صحیح فرایندها را در گرو تعامل مناسب ستاد و شعب دانست و ابراز امیدواری کرد : در سال آینده بیمه دانا جایگاه مناسب خود را در صنعت بیمه حفظ کند .

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

   
  

اضافه نمودن به: Share/Save/Bookmark

نظر شما:
نام:
پست الکترونیکی:
نظر
 
  کد امنیتی:
 
   پربیننده ترین مطالب روابط عمومی  

  درک جعل عمیق و راه‌های مقابله با آن


  مدیریت بحران و شش مولفه اساسی آن


  هفت اشتباه زبان بدن


  قانون کارما: هر چه بکاریم همان را درو می‌کنیم


  فرسودگی روابط‌عمومی


  برندسازی کارفرمایی برای استارتاپ ها


  کاربردهای بازخورد ساندویچی در روابط‌عمومی


  قدرت گوش دادن فعال


  ضرورت گذر از ارتباطات سنتی و حرکت به سمت اطلاع‌رسانی نوین


  نقش روابط‌عمومی در جهش تولید با مشارکت مردم


 
 
 
مقالات
گفتگو
گزارش
آموزش
جهان روابط عمومی
مدیریت
رویدادها
روابط عمومی ایران
کتابخانه
تازه های شبکه
آخرین رویدادها
فن آوری های نو
تبلیغات و بازاریابی
ایده های برتر
بادپخش صوتی
گزارش تصویری
پیشنهادهای کاربران
اخبار بانک و بیمه
نیازمندی ها
خدمات
خبرنگار افتخاری
بخش اعضا
دانلود کتاب
پیوندها
جستجوی پیشرفته
موبایل
آر اس اس
بخشنامه ها
پیشکسوتان
لوح های سپاس
پیام های تسلیت
مناسبت ها
جملات حکیمانه
پایان نامه ها
درباره شارا
تماس با ما
Shara English
Public Relation
Social Media
Marketing
Events
Mobile
Content
Iran Pr
About Us - Contact US - Search
استفاده از مطالب این سایت با درج منبع مجاز است
تمام حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به شارا است
info@shara.ir
  خبر فوری: معرفی کتاب «هوش مصنوعی روابط‌عمومی در عمل» منتشر شد